بررسی و چالش صد روزه دیوید وود

[ad_1]

آموزش | توییتر

این بررسی دیوید وود در مورد یک رهبر رایزنی مشهور است که یک سال پیش از زندگی در اتومبیل خود به یک کارآفرین موفق در بازاریابی شبکه ای تبدیل شده است. اگر قبلاً در مورد آن چیزی نشنیده اید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام آن را گوگل کنید. من مطمئن هستم که شما دیر یا زود در اینترنت با او تلاقی خواهید کرد. یافتن آن در جایی از وب تقریباً غیرممکن است.

دیوید وود یک بازاریاب اینترنتی بسیار زیرک است و ظاهرا هر روز رکورد می زند. در یک هفته وی بیش از 117 توزیع کننده جدید را برای تجارت حق رای خود حمایت کرد. او شما را تشویق می کند که همان کار را انجام دهید زیرا هیچ تفاوتی با شما ندارد. او از پایین شروع کرد و بدون مهارت خاصی به سمت بالا کار کرد. او تحصیلات خود را در دانشگاه رها کرد و تصمیم نهایی را گرفت تا کاری خاص برای تغییر زندگی خود انجام دهد.

دیوید وود فعالیت بازاریابی شبکه ای خود را با شرکتی به نام Amway آغاز کرد و من مطمئن هستم که همه ما با آن آشنا هستیم. او نتوانست انتظارات خود را برآورده کند و به شرکت های دیگری مانند Prepaid Legal پیوست و بارها و بارها شکست خورد. و آن وقت بود که به اینترنت روی آورد که خیلی زود زندگی او را کاملاً تغییر داد. او سرانجام نور انتهای تونل را دید و اکنون مجبور شد سایه بزند زیرا آینده اش بسیار روشن است.

او فهمیده است که بازاریابی اینترنتی جایی است که پول در آن قرار دارد. او درک کرد که اگر شما مایل به سرمایه گذاری و آموزش خود باشید ، می توانید به هر چیزی برسید. آن زمان بود که دیوید به یک پدیده بازاریابی اینترنتی تبدیل شد. دیوید رهبر شد ، نه پیرو. بازاریابی جذاب چیزی است که واقعاً زندگی او را برعکس کرده است. او شروع به کمک به دیگران و راهنمایی آنها در مسیر موفقیت آنلاین کرد که باعث موفقیت کامل وی شد. وی آموزش گام به گام را ارائه داد که هرکسی می تواند بدون توجه به دانش فعلی شما آن را دنبال کند.

دیوید برای ایجاد تأثیرگذاری در وی ، از روشهای تبلیغات رایگان برای ایجاد تجارت اینترنتی خود استفاده کرد. صادق بودن بدون توجه به شغل خود در تکنیک های خود به رشد هر شغلی کمک می کند. یکی از ملفه های اصلی موفقیت دیوید توانایی تسلط بر بازاریابی مقاله است. او روزانه هزاران خواننده را به مقالات و وب سایت های خود جذب می کرد. وی با کنار گذاشتن استراتژی های خود در دنیا ، از بسیاری از بازاریاب های اینترنتی اعتبار و شناخت کسب کرد. وی همچنین از نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی برای تبدیل آن به یک نیروگاه اینترنتی استفاده کرد. با استفاده از فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و بسیاری از سرویس های دیگر ، دیوید همچنان بر اینترنت تسلط دارد.

دیوید وود یک چالش 100 روزه ایجاد کرد که به موفقیت آنلاین افراد زیادی کمک کرده است. وی اظهار داشت که تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که 100 روز آینده هر روز چند مرحله انجام دهید.

1. یک مقاله اصلی ایجاد کنید (یک شرکت ، شخص ، محصول یا نحوه نوشتن مقاله را مرور کنید)

2. مقاله خود را با استفاده از onlywire.com ذخیره کنید

3. درباره مقاله خود یک فیلم کوتاه بسازید و آن را با راهنمای فیلم با Traffic Geyser یا Tubemogul ارسال کنید.

4- مقاله خود را با استفاده از Article Submitter به دایرکتوری های مختلف ارسال کنید.

دیوید وود بارها و بارها ثابت کرده است که وضعیت شما مهم نیست ، هر کسی می تواند به یک متخصص بازاریابی شبکه تبدیل شود. این روند برای هر فرد متفاوت است زیرا نفوذ آنها در طی دو ماه رخ داده است. یک فرد متوسط ​​بسته به میزان زمان و تلاش خود می تواند نتایج جدی را طی 3 تا 6 ماه ببیند. نکته اصلی این است: اقدام کنید و آزادی مالی را حفظ کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا