فناوری اطلاعات

بررسی پاوربانک ای‌دیتا P10000QCD؛ کوچک و کاربردی

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک بسیار کوچک هستید، توصیه می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید. در این ویدیو پاوربانک ای‌دیتا P10000QCD را بررسی کنیم که اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و عملا اندازه‌ی آن در حد دو شارژر محسوب می‌شود.

شارژر همراه ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت پاوربانک به 10 هزار میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که برای این ابعاد، ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. در پنل جلویی شاهد نمایشگر دایره‌ای شکل بسیار کوچکی هستیم که میزان شارژ باقی مانده را نشان می‌دهد. یک پورت USB-C به عنوان خروجی و ورودی در بدنه تعبیه شده است. در کنار آن شاهد دو پورت USB-A هم هستیم که صرفا به‌عنوان پورت خروجی انجام وظیفه می‌کنند.

خوشبختانه هر سه پورت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و حداکثر توان خروجی پورت USB-C به 18 وات می‌رسد. پورت‌های USB-A هم می‌توانند سرعت 22 وات را در اختیار کاربران قرار دهند. اگر هم همزمان از یک پورت USB-A و USB-C استفاده کنید، می‌توانید از هرکدام 15 وات انرژی دریافت کنید.

به طور کلی پاوربانک ای‌دیتا P10000QCD با وجود اینکه ابعاد بسیار کوچکی دارد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد، ولی سرعت خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر اینکه این پاوربانک توسط شرکت معتبر ADATA ساخته شده، می‌توانید از 18 ماه گارانتی معتبر آونگ هم استفاده کنید و این یعنی تا ماه‌ها با خیال راحت از آن بهره خواهید برد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا