فناوری اطلاعات

بررسی پاوربانک KeyChain USB-C؛ یک پاوربانک کوچک به شکل جاکلیدی

اگر شارژ باتری گوشی شما تمام شده و به هیچ شارژر و پاوربانکی هم دسترسی ندارید، این محصول به نجات شما می‌آید. پاوربانک KeyChain USB-C یک جاکلیدی بسیار کوچک است که می‌تواند به عنوان یک پاوربانک مناسب شرایط اضطراری انجام وظیفه کند. در این ویدیو به بررسی این محصول جذاب و کاربردی می‌پردازیم.

شارژر همراه مدل KeyChain USB-C ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

مهم‌ترین ویژگی این محصول، اندازه‌ی بسیار کوچک آن است و به همین خاطر می‌توانید از آن به عنوان جاکلیدی استفاده کنید یا اینکه آن را به کوله‌پشتی خود وصل کنید. بر اساس ادعای شرکت سازنده، این پاوربانک تا سه ماه می‌تواند شارژ ذخیره شده را نگه دارد که عدد بسیار خوبی است. بدنه‌ی پاوربانک از پلاستیک مات تشکیل شده که با توجه به قیمت آن، در کل کیفیت ساخت خوبی دارد. یک کلید کشویی در بدنه دیده می‌شود که با حرکت دادن آن، پورت USB-C از بدنه خارج می‌شود.

ظرفیت باتری قرار گرفته درون این محصول فقط 800 میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ کردن آن باید از پورت microUSB استفاده کنید. کل فرایند شارژ حدود 45 دقیقه طول می‌کشد. طبق بررسی صورت گرفته، اگر این پاوربانک را به یک گوشی دارای باتری 4030 میلی‌آمپر ساعتی وصل کنید، در عرض حدود 1 ساعت می‌تواند حدود 20 درصد از شارژ باتری موردنظر را تامین کند.

طبیعتا پاوربانک KeyChain USB-C قرار نیست یک گزینه‌ی اصلی و همه‌فن‌حریف باشد اما در شرایط اضطراری می‌تواند به‌شدت کاربردی باشد. بنابراین اگر فکر می‌کنید این محصول در برخی شرایط برای شما مفید خواهد بود، خرید آن را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا