فناوری اطلاعات

بررسی پایه نگهدارنده مانیتور ارگو WLA001؛ محکم و کاربردی

ارگو از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی ساخت پایه‌های نگهدارنده لپ‌تاپ و مانیتور حرف زیادی برای گفتن دارد و در این زمینه موفق شده توجهات زیادی را جلب کند. به همین خاطر کیفیت بالای محصولات ساخت این شرکت در همان نگاه اول مشخص است. در این ویدیو پایه نگهدارنده مانیتور ارگو WLA001 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پایه نگهدارنده مانیتور ارگو مدل WLA001

اگر به دنبال خرید یک پایه مانیتور محکم و باکیفیت برای مانیتور با سایز بین 17 تا 27 اینچ هستید، پایه نگهدارنده مانیتور ارگو WLA001 می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. شرکت سازنده اعلام کرده این پایه نگهدارنده برای مانیتورهای دارای وزن بین 2 تا 9 کیلوگرم گزینه‌ی بسیار مناسبی است ولی در کل استفاده از آن برای مانیتورهای سنگین‌تر از 7.5 کیلوگرم را توصیه نمی‌کنیم.

برای وصل کردن این پایه به میز دو راه دارید. راه اول استفاده از گیره برای وصل کردن به لبه‌ میز است و برای راه دوم باید به سوراخ کردن میز و استفاده از پیچ ارائه شده برای پایه نگهدارنده اشاره کنیم. در کل استفاده از پایه نگهدارنده مانیتور ارگو WLA001 دست شما را برای تغییر زاویه و جهت مانیتور کاملا باز می‌گذارد. برخی کاربران که از دو مانیتور استفاده می‌کنند، با چنین پایه‌هایی می‌توانند به راحتی یکی از مانیتورها را به شکل عمودی تنظیم کنند تا مثلا برای برنامه‌نویسی تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

این پایه به وسیله 4 پیچ به پشت مانیتور وصل می‌شود و بنابراین قبل از خرید باید ببینید آیا در پنل پشتی مانیتور چنین بخشی وجود دارد یا نه. زیرا اگر مانیتور چنین قابلیتی نداشته باشد، طبیعتا نمی‌توانید از این پایه برای مانیتور موردنظر بهره ببرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا