بررسی کارشناس سخنرانی عمومی تام آنتیون

[ad_1]

دیجیتال | نویسنده

اگر کسی به دنبال متخصصان سخنرانی در فضای مجازی است ، تقریباً تضمین می کنم که نام تام آنتیون را شنیده اید. بدون شک تام محبوب ترین سخنران عمومی در وب است و سایت ها ، محصولات و خدمات مختلفی با قیمت های مختلف ارائه می دهد.

صحبت کردن از اعتبار تام چشمگیر است و سپس برخی. او نزدیک به 20 سال یک سخنران حرفه ای بوده و بیش از 2700 سخنرانی با پرداخت ارائه کرده است. وی در انجمن های سخنرانان ملی در سراسر جهان از جمله لندن ، سیدنی و کوالالامپور صحبت کرده و در سراسر آمریکا و کانادا سخنرانی کرده است. تام همچنین یک شرکت بزرگ بزرگ در طیف وسیعی از صنایع از جمله سوپ مرغ برای روح ، کارتهای Hallmark ، سازمان گردشگری تایلند ، اداره ملی بهداشت و بسیاری دیگر از صنایع بزرگ بوده است.

تام محصولات زیادی را به صورت آنلاین ایجاد کرده است ، اما احتمالاً مشهورترین آنها برای سایت شگفت انگیز سخنرانی عمومی است. وی همچنین نویسنده بود

o سیستم سخنرانی ویدیویی و ارائه حرفه ای حرفه ای را بیدار کنید

o آنها را بخندان: نحوه استفاده از شوخ طبعی در ارائه های تجاری – 4/1 ساعت برنامه نوار صوتی

o کلیک کنید: راهنمای نهایی برای بازاریابی سخنران آنلاین

وی همچنین نویسنده بسیاری از برنامه های تجاری و بازاریابی از جمله راهنمای نهایی بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک و اردوگاه چند رسانه ای بازاریابی دیجیتال در CD است.

چیزی که من در مورد تام دوست دارم این است که به نظر می رسد او یک پسر واقعی ، واقع بین با شوخ طبعی عالی است. می توانید از مطالب وی اطلاعات خوبی کسب کنید ، اما او راهی پیدا می کند تا این مطالب را با شوخ طبعی ارائه دهد. مشاوره ای که از طریق محصولاتش از وی دریافت کردم ، برای عملکرد سخنرانی عمومی من فوق العاده ارزشمند بود و سالها تجربه و صحبت با بهترین سخنرانان جهان پشتوانه این مشاوره است.

گرچه نمی گویم او بهترین سخنران عمومی در جهان است ، (اشتباه نکنید ، او هنوز هم یک سخنران عمومی عالی و با استعدادی است) ، او قطعاً پرفروش ترین سخنران عمومی در جهان ، به ویژه بازاریابی اینترنتی است. شاید این به دلیل موفقیت در تجارت وی باشد (او قبلاً کارآفرین بود). تام احتمالاً تنها فردی است که می تواند به شما بیاموزد چگونه بازاریابی عمومی خود را به دنیا بازاریابی کنید.

می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تام را در پیدا کنید http://www.antion.com. شما می توانید مقالات ، مسابقات و منابع و همچنین پیوند به محصولات وی را پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا