بررسی کتاب تجارت الکترونیکی آنلاین – حلقه کامل بازاریابی ویروسی در نظر گرفته شده است

[ad_1]

اگر از الگوی جدید شبکه های اجتماعی آنلاین برای بازاریابی کالایی یا فروش آنلاین کالا استفاده می کنید یا حتی اگر بخواهید برای یک هدف متمرکز بر خود به شهرت برسید می خواهید فیلم های آنلاین نوشتن عکس های دیجیتالی تفسیر سیاسی یا وبلاگی برای انتشار. ویروسی. آسان تر از انجام گفتن کسب 15 دقیقه شهرت ممکن است یک هدف مادام العمر برای شما باشد اما شما نمی توانید با یک شگفتی یک شبه زندگی خود را تأمین کنید.

هدف این است که افراد زیر را بدست آورید تا بتوانید شهرت و ترافیک خود را همچنان ادامه دهید تا بتوانید همه آن افراد را به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی بفروشید. اما به جای توضیح همه اینها برای شما من ترجیح می دهم یک کتاب عالی را توصیه کنم:

مارپیچ ویروسی: مردم عادی چگونه جمهوری دیجیتالی خود را ساختند نوشته شده توسط دیوید بوهلر شرکت انتشارات نیو مطبوعات ؛ نیویورک نیویورک؛ (2009). شابک 13: 978-1595583963.

این کتاب توضیح می دهد که چگونه تجارت الکترونیکی با فرهنگ الکترونیکی و دولت الکترونیکی ادغام می شود و همه موانع و مرزهایی را که قبلا تصور می شد برطرف می کند. دریابید که همه اینها چگونه اتفاق می افتد و نویسنده فکر می کند که به کجا می انجامد. با وب 2.0 یوتیوب ویکی پدیا فیس بوک به اشتراک گذاری پرونده ناپستر و همه جدیدترین سایت ها و استراتژی های شبکه های اجتماعی استدلال های قوی ارائه می دهد و مثالهای بسیار خوبی را نشان می دهد.

این چالشهای پیش روی حقوق مالکیت معنوی نقض گذشته جنگهای ثبت اختراع فعلی نرم افزار منبع باز و نحوه عملکرد اینترنت به عنوان ذهنیت خود را توضیح می دهد. اینترنت چگونه بصورت مستقل 24/7 و با سرعتی کار می کند که قبلاً هرگز ندیده ایم. تاریخچه این کتاب همه اخیراً واقعاً شما را به فکر فرو می برد که چگونه اوضاع به طور مداوم در حال تکامل است. و اینکه چه بخواهید و چه نخواهید بخشی از آن باشید و اگر بخواهید چگونه می توانید از فرصت استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا