بررسی کسب و کار توسعه تیم سرب – آیا این قانونی است؟

[ad_1]

در مورد کلاهبرداری کسب و کار توسعه دهندگان تیم رهبری (LTD) تبلیغات آنلاین زیادی وجود دارد. برای اینکه بفهمیم ابتدا بفهمیم LTD دقیقاً چیست.

LTD با نام اصلی بازاریابی Winters شناخته می شد به نام بنیانگذار آن لری وینترز. لری یک صاحب تجارت مستقل (IBO) در Amway Global Opportunities است که در اصل بخشی از تیم Britt World Wide (BWW) بود. با حمایت مالی تاج پاول میلر لری در اموی موفقیت بزرگی کسب کرد و در آگوست 2007 به وضعیت Double Diamond رسید. لری و رهبران ارشد وی LTD را به عنوان وسیله ای برای آموزش و پشتیبانی از سازمان های IBO در تیم های خود تشکیل دادند. Amway آموزش های ویژه محصولات را در خط مشاغل Amway به IBO ارائه می دهد اما سازمان هایی مانند LTD دانش عمیق تر پیام های انگیزشی و آموزش بیشتری را ارائه می دهند.

LTD متشکل از 12 شرکت الماس است که در واقع بخشی از تیم تجاری Amway لری هستند به علاوه 11 شرکت Diamond دیگر که به Amway وابسته هستند اما بخشی از تجارت Amway Larry نیستند. PDP اجباری نیست و کارکنان ملزم نیستند که تجارت خود را با هیچ PDP از جمله شرکت upline خود مرتبط کنند.

تیم LTD از طریق چندین رسانه: کتاب CD DVD سمینارهای آموزشی هفتگی و فصلی و رویدادهای ویژه به سازمان های IBO در این سازمان ها آموزش می دهد. به طور خاص تیم LTD بر آموزش سیستم بازاریابی با کیفیت Advocacy (QI) برای ایجاد تجارت خود که برای ملاقات مشتریان بالقوه استفاده می شود و همچنین افزایش حضور در سمینارهای آموزشی هفتگی آنها در سراسر کشور تمرکز دارد.

پاسخ به سوال آیا تجارت محدود کلاهبرداری است منفی است. تیم تجاری LTD ستون فقرات آموزشی را ارائه می دهد که منجر به موفقیت اثبات شده LTD / Amway Global Enterprises شده است. آنها مواد و رویدادهای آموزشی را با قیمت مناسب تهیه می کنند و اطلاعات ارائه شده معمولاً از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

در مواردی که محدودیت LTD در اتخاذ و آموزش استراتژی های بازاریابی غیر از بهبود کیفیت به شرکت های وابسته وجود ندارد. اعضا برای یادگیری تکنیک ها و استراتژی های ایجاد یک تجارت موفق بازاریابی شبکه ای غیر از مواردی که از طریق upline آموزش داده می شوند تشویق نمی شوند. در این زمان آنها حضور وب را گسترش دادند اما تلاش آنها برای هدایت بازدید به سایت های خود از طریق استراتژی های بازاریابی اینترنتی محدود بود.

به طور معمول یک upline LTD به downline آنها یاد می دهد تا لیستی از همه کسانی را که می شناسند از طریق نوعی حافظه داخلی نام و شماره تلفن همراه دوستان فیس بوکی و غیره ایجاد کند … چشم انداز QI از آنها ایجاد می شود. پس از نهایی شدن این لیست IBO تشویق می شود که با هر کسی که ملاقات می کند به عنوان یک کاندیدای بالقوه برای بهبود کیفیت صحبت کند – باریستاهای استارباک پستچی سرایدار محل کار و هر کسی که سه فوت از کارفرمای خود فاصله دارد. تمام 23 الماس LTD با استفاده از این فناوری به این سطح دست یافتند. با این حال این رویکردی است که عمدتا به دلیل تیپ های مختلف شخصیتی بیشتر مردم در اجرای آن تلاش می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا