بررسی کمیسیون 1K – چگونه این امکان وجود دارد؟

[ad_1]

خوب است که شما یک بررسی کمیسیون 1K پیدا کردید زیرا خواهیم دید که آیا این دوره واقعاً 500 دلار ارزش دارد یا خیر.

کمیسیون 1K (سیستم استارت طراحی وب) توسط کریس کاب و بن هالم ایجاد شده است. این دوره به طور عمده به شما می آموزد که چگونه یک سیستم تجاری ایجاد کنید که در آن شما پروژه های مشتری را بپذیرید و کارهای طراحی وب را برای سایر افراد برون سپاری کنید.

کل مراحل با درخواست مشتری وب سایت آغاز می شود. سپس کل پروژه را به تیمی از متخصصان برون سپاری واگذار خواهید کرد. کمیسیون هایی که شما درآمد کسب خواهید کرد به مبلغی که مشتری می خواهد بپردازد بستگی دارد و هزینه پیمانکاران خارجی برای اتمام پروژه چقدر است

نکته اصلی در اینجا یافتن مشتریانی است که مایل به پرداخت پول خوب هستند و یاد می گیرید که چگونه آنها را در سیستم کمیسیون 1K پیدا کنید. تیم مستقل شما باید بتواند پروژه را با هزینه کمتری تکمیل کند تا بتواند کمیسیون خوب کسب کند.

سیستم کمیسیون 1K شامل هشت ماژول است که به شما در مورد چیزهای مرتبط با برون سپاری دانش می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه مشتری های با کیفیت پیدا کنید ، تیم خود را از خارج از شرکت های خارجی بپیوندید ، نحوه نوشتن پیشنهادات بسیار خوب ، اجرای یک تجارت مناسب و موارد دیگر را یاد بگیرید.

اگر مدتی در صنعت بازاریابی اینترنتی کار کنید ، خواهید فهمید که این واقعاً اشباع نشده است. نکته این است که بسیاری از افراد با استفاده از این نوع سیستم کارگزاری درآمد خوبی کسب می کنند.

من وقتی یکی از اعضای یک مطالعه موردی را ارائه داد که چگونه می توانید یک کارگزار برای پروژه های طراحی وب باشید ، در معرض این نوع سیستم در بخش وابسته ثروتمند قرار گرفتم. این یک روش ممکن برای کسب درآمد آنلاین است ، اما در حال حاضر من فقط روی فعالیت بازاریابی وابسته ام تمرکز می کنم.

از دست دادن تمرکز در بازاریابی اینترنتی برای هر کسی بسیار آسان است. اغلب شما از یک روش به روش دیگر پر می شوید بدون اینکه یک روش را کامل کنید. اگر اولین فروش خود را داشتید ، پیشنهاد می کنم در مورد بازاریابی مقاله یا یک روش تبلیغاتی پولی مانند PPC ، روی آن کار کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا