فناوری اطلاعات

بررسی گلکسی A03 Core؛ بسیار ارزان و پرطرفدار

خوشبختانه سامسونگ به تمام محدوده‌های قیمتی توجه نشان می‌دهد و بنابراین حتی اگر بودجه‌ی زیادی در اختیار ندارید، همچنان می‌توانید از بین‌ گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده‌ی سامسونگ دست به انتخاب بزنید. یکی از این گوشی‌های ارزان‌قیمت و البته پرطرفدار، گلکسی A03 Core است که مورد توجه زیادی قرار گرفته. در این ویدیوی کوتاه به بررسی این گوشی پایین‌رده می‌پردازیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core SM-A032F/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

این گوشی از چیپست Unisoc SC9863A بهره می‌برد که بسیاری از کاربران با این برند آشنا نیستند. اما در هر صورت تراشه‌های این شرکت در بسیاری از گوشی‌های ارزان‌قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود توان سخت‌افزاری پایین، این گوشی می‌تواند بازی‌هایی مانند Call Of Duty Mobile هم اجرا کند و فقط در برخی موقعیت‌ها که تحرک بسیار زیاد است، ممکن است با لگ‌‌های جزئی روبرو شوید. اما بعد از نیم ساعت اجرای بازی‌های سنگین، بدنه‌ی گلکسی A03 Core به طور قابل توجهی داغ می‌شود. در این شرایط افت فریم افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه لذت اجرای بازی کمتر می‌شود.

یکی از نقاط قوت این گوشی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که برای کارهای معمولی و روزمره تا 2 روز جواب می‌دهد. این یعنی عملا با عمر باتری فوق‌العاده‌ای روبرو می‌شوید. البته با توجه به ارائه‌ی شارژر 7.8 واتی، شارژ کامل باتری حدود 2 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد که زمان بسیار زیادی است. در پنل پشتی این گوشی صرفا یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده و خوشبختانه دیگر خبری از دوربین‌های اضافی و بیهوده نیست.

طبیعتا کاربرانی که این گوشی را خریداری می‌کنند، انتظار ندارند با کیفیت عکس‌های فوق‌العاده‌ای روبرو شوند. بنابراین در محیط‌های پرنور، می‌توانید عکس‌های معمولی و نسبتا خوبی را ثبت کنید و در این زمینه کاملا کار راه‌انداز است. اسپیکر استفاده شده حجم صدای پایینی دارد و کیفیت آن هم چندان خوب نیست. نمایشگر تعبیه شده 6.5 اینچ اندازه دارد که مبتنی بر پنل LCD است و رزولوشن 720 در 1600 را ارائه می‌دهد.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند بسیار ساده و معمولی با عمر باتری خوب هستید، گلکسی A03 Core می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا