فناوری اطلاعات

بررسی 8 کاور اورجینال برای گلکسی S23 اولترا؛ گران‌قیمت ولی فوق‌العاده

با وجود اینکه بیش از یک سال از معرفی گلکسی S23 اولترا می‌گذرد، ولی این گوشی همچنان حرف زیادی برای گفتن دارد. اگر می‌خواهید از بین کاور های اورجینال سامسونگ برای گوشی گلکسی S23 اولترا دست به انتخاب بزنید، در این ویدیو به 8 مورد از این قاب‌های باکیفیت می‌پردازیم.

سامسونگ هم برای این گوشی کاورهای سیلیکونی تولید کرده که می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف این کاورها را خریداری کنید. طبیعتا کاور اورجینال سامسونگ نسبت به کاورهای فیک کیفیت بسیار بالاتری دارد، بهتر از گوشی محافظت می‌کند و به این راحتی‌ها با تغییر رنگ روبرو نمی‌شود.

کاور سامسونگ مدل EF-PS918 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra

1,584,900 تومان

در صورتی که به استفاده از کاور های شفاف برای گلکسی S23 اولترا علاقه دارید، می‌توانید سراغ مدل EF-XS918 بروید. در بخش پایینی این کاور مبتنی بر پلاستیک ساخت یک هولدر هم وجود دارد که اگر به استفاده از این هولدر نیازی ندارید، می‌توانید به راحتی آن را از کاور جدا کنید.

کاور سامسونگ مدل EF-XS918 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra

2,500,000 تومان

با وجود اینکه کیف‌های کلاسوری نسبت به گذشته طرفداران کمتری دارند، ولی همچنان کاربرانی که به شدت نگران آسیب رسیدن به گوشی خود هستند، از این نوع کاورها بهره می‌برند. همانطور که می‌بینید، بعد از بستن این کاور می‌توانید در قسمتی از نمایشگر، میزان شارژ و نوتیفیکیشن‌ها را ببینید.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل EF-ZS918 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 Ultra

1,900,000 تومان

اگر برای گلکسی S23 اولترا می‌خواهید یک کاور جان‌سخت بخرید، مدل EF-RS918 می‌تواند توجه شما را جلب کند. با وجود اینکه این کاور مقاومت گوشی در برابر ضربات را به شدت افزایش می‌دهد، ولی از سوی دیگر سایز گوشی را خیلی بزرگ می‌کند و باید بگوییم که همین حالا هم S23 اولترا اصلا گوشی جمع‌و‌جوری محسوب نمی‌شود.

برای افرادی که نگران دزدیده شدن گوشی هستند، کاور سامسونگ مدل EF-GS918TBEGWW می‌تواند گزینه خوبی باشد زیرا با این قاب، دست شما به طور محکم گوشی را نگه می‌دارد.

2,600,000 تومان

در صورتی که بیشتر از استایل‌های رسمی برای پوشش خود استفاده می‌کنید، این کاور گلکسی S23 اولترا به لطف بافت چرمی که دارد، می‌تواند جذابیت ظاهری شما را بیشتر کند. البته توجه داشته باشید که عمر کیس‌های چرمی معمولا کوتاه‌تر از سایر قاب‌ها است.

در نهایت باید مدل EF-MS918 را معرفی کنیم که از دو بخش اصلی فریم و پنل پشتی تشکیل شده و در ضمن می‌توانید گلس محافظ آن را هم روی پنل پشتی قرار دهید. این نوع کاورها در بازار محدود هستند ولی طرفداران زیادی هم دارند.

در نهایت بار دیگر باید یادآوری کنیم که این کاورها ساخت شرکت سامسونگ هستند و بنابراین قیمت خیلی بالایی دارند. در نتیجه حالا که برای خرید گلکسی S23 اولترا هزینه‌ی زیادی متحمل شده‌اید، بهتر است به جای کاورهای بی‌کیفیت از کاورهای اورجینال بهره ببرید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا