بررسی Infinity Downline – آنچه شما باید قبل از پیوستن بدانید

[ad_1]

Infinity Downline یک فرصت تجاری جدید است که قبلاً در اواسط فوریه 2009 راه اندازی شد و در اول مارس 2009 توسط پیتر ولفینگ رسماً راه اندازی شد. پیتر ولفنگ ، مالک Infinity Downline ، یک بازاریاب باتجربه ، کارگزار استاد و خالق بسیاری از برنامه های آنلاین موفق دیگر با چند هزار عضو است و هنوز هم امروز همه آنها را فعالانه اداره می کند.

بررسی اجمالی

Infiniti Downline آخرین افزوده پیتر به سبد خرید خود است ، و به گونه ای طراحی شده است که به هر کسی که به دنبال کسب درآمد بصورت آنلاین باشد ، می تواند با یک قیمت مناسب ، فروش خود را فوراً شروع کند. فقط با 25 دلار ، می توانید تجارت جهانی خود را به صورت آنلاین شروع کنید ، آموزش صوتی و تصویری را بدون پرداخت ماهانه دریافت کنید و 100 درصد دستمزد خالص را در اولین فروش خود دریافت کنید.

محصولاتخط تولید متشکل از صدها کلیپ صوتی و تصویری ممتاز با روش های کارشناسی برای قرار دادن وب سایت شما در یک تجربه خودکار است. شما همچنین از طریق این آموزش مهارت های بازاریابی و رایانه را بصورت آنلاین و آفلاین فرا خواهید گرفت. شما به یک کتابخانه در حال رشد از استودیو ها و فیلم ها در مجموع صدها ساعت دسترسی خواهید داشت. همه اعضا می توانند فقط با کلیک کردن ، تماشای یا گوش دادن به محصولات دسترسی پیدا کنند.

برنامه جبران خسارت

طرح جبران خسارت بسیار منحصر به فرد است و در سازنده خط پایین ایجاد شده است تا اهرم هایی را برای هر عضو ایجاد کند. این طرح جبران خسارت به 2 سیستم معکوس Up Up گفته می شود. شما می توانید فروش اول ، سوم و پنجم را به طور نامحدود در وب سایت خود نگه دارید. ارجاع دوم و چهارم هر عضو به حامی مالی آنها ارجاع می شود و در اینجا اهرم ایجاد می شود. یک فیلم کاملاً دقیق درباره برنامه جبران خسارت در Infinity Downline برای نمایش بصری نیز وجود دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا