بررسی NuSkin – موافقان و مخالفان

[ad_1]

مشکلات

AHA برای از بین بردن سلولهای مرده ای که در طول سال روی پوست جمع می شوند ، فرموله شده است. AHA یکی از مواد تشکیل دهنده اکثر محصولات ضد پیری موجود در بازار امروز است. با کمک لایه برداری شیمیایی که می توانید از AHA بدست آورید ، می توان بافت پوست را بهبود بخشید. شما باید نوع پوست خود را قبل از استفاده بدانید زیرا ممکن است برای برخی از پوست تحریک کننده باشد و باعث حساسیت یا خشکی آن شود. این باید در نظر گرفته شود که همه محصولات برای همه موثر نیستند و این محصولات فقط مانند داروها کار می کنند ، اگر یکی از آنها م workثر نباشد ، ممکن است محصول دیگری برای شما وجود داشته باشد. AHA آخرین گزینه نیست زیرا مواد پیشرفته بسیاری مانند Matrixyl 3000 و Real Collagen در بازار موجود است اما این مواد پیشرفته را در محصولات NuSkin نخواهید یافت.

اگر در مورد مزایای این محصول صحبت کنیم ، موارد بیشتری وجود دارد که می تواند تقریبا تمام مشکلات مربوط به پوست را برطرف کند و مقرون به صرفه است و به راحتی در بازار موجود است. این ماده از AHA (آلفا هیدروکسی اسیدها) استفاده می کند که در گذشته بسیار مفید بوده و سالها در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شده است.

صحبت از نکات منفی است ، مواردی وجود دارد که واضح است زیرا این محصول هیچ ماده پیشرفته ای را شامل نمی شود. AHA می تواند باعث تحریک برخی از انواع پوست شود و استفاده از همه NuSkin برای تهیه نتایج مطلوب ضروری است. استراتژی بازاریابی اتخاذ شده توسط این شرکت توسط کاربر هدف قرار نگرفته است. اگر شرکت این محصول را به خانواده ها به بازار عرضه می کرد ، نتایج متفاوت بود ، زیرا افراد به ندرت طیف وسیعی از محصولات را برای استفاده شخصی خود خریداری می کردند.

این شرکت باید از اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کند زیرا می تواند در رشد تجارت حیاتی باشد. محصولات مراقبت از NuSkin می تواند افراد بیشتری را به صورت آنلاین جلب کند ، سپس از طریق تبلیغات تجاری و سایر موارد می توان به آنها دسترسی داشت. بسیاری از مردم به دنبال محصولات مراقبت از NuSkin می روند زیرا نویدبخش نتایج سریع در کمترین زمان است. اما یک مشکل حیاتی در تمام محصولات مراقبت از NuSkin وجود دارد که فاقد مواد مهم و پیشرفته هستند. همچنین مسئله این است که همه محصولات آنها با هم استفاده می شود و ممکن است در دسترس بسیاری از افراد نباشد و وجود محصولات مستقل موجود در بازار رقابت را برای حمایت مالی NuSkin دشوار می کند.

نکته آخر اینکه NuSkin دارای محصولات عالی است که به معنای واقعی کلمه به هزاران نفر کمک می کند تا جوان تر به نظر برسند. اگر به دنبال توسعه NuSkin به عنوان یک تجارت هستید ، توجه داشته باشید که ممکن است استراق سمع برای خانواده و دوستان موثر نباشد. مشکل این است که آنها به دنبال آنچه شما می دیدند نیستند بنابراین چشم اندازهای هدف نیستند. یادگیری استفاده از قدرت اینترنت بسیار م effectiveثر است زیرا باعث می شوید افرادی که قبلاً تمایل ، نیاز یا تمایل به محصولات یا خدمات شما را دارند ، به شما نزدیک شوند. در نتیجه ، شما می توانید یک سازمان بزرگ ایجاد کنید اما من پیشنهاد می کنم محصولات را امتحان کنید و خودتان بدانید که آنها قبل از بازاریابی NuSkin موثر هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا