برنامه بازاریابی تجارت الکترونیکی

[ad_1]

مفهوم خدمات

تجارت فعلی با پیشنهاد بازاریابی خدمات تجارت الکترونیکی سروکار دارد. این گام های اساسی بازاریابی یک شرکت جدید را ارائه می دهد که خدمات ایجاد طراحی برنامه نویسی توسعه و تبلیغ وب سایت را ارائه می دهد. این سرویس باید منحصراً بصورت آنلاین و از طریق وب سایت شرکت ارائه شود. عملیات تجاری آنلاین شامل سفارش موافقت با الزامات توضیح طراحی و ارائه پشتیبانی مداوم از مشتری است.

مراحل اجرای سرویس باید مراحل زیر را شامل شود:

اهداف سایت را تعیین کنید. این ممکن است شامل جلسه واقعی یا بحث درباره محصول مربوطه بصورت آنلاین باشد.

توسعه ساختار سایت. این مرحله با هدف برجسته سازی جنبه های فنی سایت انجام می شود. این باید شامل تعریف فناوری لازم و نوع و مشخصات پیمایش سایت باشد.

طراحی و ساخت وب سایت. توسعه طرح و گرافیک سایت. این ممکن است شامل شفاف سازی رویکرد واقعی خلاقانه شرکت برای توسعه ظاهر گرافیکی درخواست یا مطابق با الزاماتی باشد که مشتری در رابطه با ظاهر کلی پروژه ارائه می دهد.

برنامه نویسی و ساخت سایت. این مرحله بستگی به مشخصات هر پروژه خاص و الزامات خاص تحمیل شده بر کیفیت و سطح سایت دارد. همچنین این فرایند بسته به نوع مشتری و مقصد سایت مورد نظر متفاوت است. کلیه ویژگی های سایت توسط متخصص شرکت و مشتریان قابل بررسی و آزمایش است.

– انتشار فنی سایت. پس از اتمام جنبه های فنی پروژه مشتری باید مشاوره رایگان و همچنین خدمات و تکنیک های تبلیغاتی و تبلیغاتی دیگری در محل ارائه دهد.

– تعمیر و نگهداری سایت در حال انجام. این مرحله ای است که کار ایجاد سایت مشتری انجام می شود. اما این شرکت اطمینان می دهد که تمامی سایت های آن از نظر گرافیکی فناوری ناوبری و سهولت استفاده به روز می شوند. این شرکت پس از راه اندازی سایت همکاری خود را با مشتری انجام می دهد تا برنامه ای را برای بررسی دوره ای و بررسی دوره ای سایت برای پاسخگویی به درخواست های مشتری جذب نظرات کاربران و ادغام به روزرسانی های جدید سیستم و فناوری های جدید ارائه دهد.

این واقعیت است که ایده تجارت آنلاین از این نوع کاملاً جدید نیست و برای این که یک شرکت جدید وارد بازار شود و از تجارت خود سود کسب کند لازم است برخی از عناصر جدید را در خدمات ارائه شده اختراع کنید. در مقایسه با طیف گسترده ای از رقبا که در بازار تجارت الکترونیکی IT کار می کنند عناصر ابتکاری این پروژه شامل ترکیبی از رهبری هزینه و استراتژی های تمایز عمومی است (طبق گفته M. Porter [1]) بنابراین این پروژه با فرمت B2C راه اندازی شد اگرچه می تواند بین مشتری وجه تمایز و در نتیجه تمایز و سطح خدمات ارائه شده برای هر مشتری خاص وجود داشته باشد و پروژه سودآور باشد موردی از تجارت کوچک.

این تجارت جدید با هدف رقابت با ارائه دهندگان اصلی تجارت خدمات توسعه وب سایت و نمایندگان مشاغل کوچک که با این مشکل سر و کار دارند رقابت می کند.

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این پروژه طیف گسترده ای از خدمات است که در یک پیشنهاد شغلی گنجانده شده است. این موارد شامل: طراحی وب طراحی مجدد سایت فعلی امکان کار با بسیاری از زبان های برنامه نویسی مدیریت وب سایت شخصی سازی موتور جستجو انیمیشن پیشنهاد میزبانی رایگان ثبت نام ایمیل ایمیل و دسترسی POP3 دسترسی به FTP و ابزارهایی برای آمار وب ثبت نام دامنه سایر خدمات از جمله مشاوره کامل وب سایت ایجاد انیمیشن فلش طراحی گرافیک و طراحی لوگو تجارت الکترونیکی و سبد خرید مدیریت سایت مدیریت و نگهداری تبلیغات بنر بازاریابی قرار دادن موتور و تبلیغات بهینه سازی جستجو موتور تست نرم افزار و حتی آموزش آنلاین.

نمای کلی صنعت

صنعت تجارت الکترونیکی یکی از سریعترین صنایع در حال رشد و پویا در سراسر جهان است. امروزه تعیین دقیق تأثیر اینترنت بر تجارت به تعداد دقیق کار دشوار است اما براساس برآوردهای سال 2000 حدود 260 میلیون کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود داشته است و تا اواسط سال 2003 تعداد آنها بیش از دو برابر افزایش یافته و به 580 میلیون رسیده است. تا سال 2005 آنها بیش از 770 میلیون نفر بودند.

این اعداد نشان می دهد که اینترنت به یک واسطه تجاری بسیار مهم و مهم تبدیل شده است که از طریق آن خریداران و فروشندگان نه تنها معاملات پیش از این را مستقیماً انجام می دهند بلکه خرید و فروش مشاغل خصوصی را نیز بصورت آنلاین انجام می دهند. طبق آمار و ارقام وزارت بازرگانی فقط سه سال پیش در سه چهارم اول سال 2002 [3]معاملات معاملات الکترونیکی بالغ بر 20 میلیارد دلار بود. باید در نظر داشت که این اعداد بسیار کمتر از میزان واقعی معاملات واقعی است.

امروزه تجارت الکترونیکی رونق دارد. اندازه بازار تجارت الکترونیکی به تناسب عظیمی رسیده است. علاوه بر این این رشد تمایل به تسریع دارد. در حالی که کل فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی ایالات متحده در سال 2002 44 میلیارد دلار تعیین شده بود یک سال بعد به 56 میلیارد دلار افزایش یافت. سپس در سال 2003 فروش آنلاین فقط 1.6 كل از فروش را ایجاد كرد و زمینه را برای نشان دادن پتانسیلهای رشد بسیار بزرگ فراهم كرد. پیش بینی می شود فروش آنلاین تا سال 2007 به 2.9٪ برسد. در نتیجه قدرت اقتصاد اینترنت بیش از گذشته به بخش جدایی ناپذیر کل اقتصاد آمریکا تبدیل شده است. تحقیقات سیستمهای سیسکو (موجود در [2]) توضیح می دهد که وب نحوه کار و درآمد افراد از معاملات اینترنتی سالانه بیش از 50 درصد رشد را تغییر می دهد.

تحقیقات خریدار [4] گزارش ها حاکی از آن است که نرخ های آنلاین B2B در ایالات متحده طی 5 سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و از 336 میلیارد دلار در سال 2000 به 6.3 تریلیون دلار در سال 2005 رسیده است. خریدار به پنج صنعت اشاره می کند که بیش از نیمی از خرید و فروش آنلاین خود را دارند. آنها عبارتند از: حمل و نقل هوایی و دفاعی مواد شیمیایی الکترونیک اتومبیل و قطعات سخت افزار رایانه و نرم افزار و ارتباطات. در بین این صنایع تجهیزات و نرم افزارهای رایانه ای و ارتباطی با فروش تقریبی 1 تریلیون دلار در سال 2005 در حال پیشرفت است.

این امر برای مطالعه فعلی بسیار مهم است زیرا پروژه ذیربط در صنعت رایانه و ارتباطات راه اندازی می شود. بنابراین با قضاوت از روندهای ذکر شده در صنعت تجارت الکترونیک می توان فرض کرد که روند مشاغل مرتبط با خدمات آنلاین و تجارت الکترونیکی علی رغم رقابت شدید از هر فرصتی برای توسعه بیشتر و کسب موفقیت برخوردار است زیرا این بخش از بازار منوط به بهبود توسعه و تحول است.

از آنجا که تعداد کاربران اینترنت در حال افزایش است و تعداد شرکتهایی که مایل به نمایندگی در وب هستند همراه با تعداد شرکتهایی که مشاغل آنلاین را شروع می کنند در حال افزایش است در ارائه خدمات برنامه نویسی طراحی توسعه وب سایت و بازاریابی تقاضای بسیار زیاد و فزاینده ای وجود دارد. بنابراین در تئوری شرکت جدید در این صنعت فرصت های قوی برای ورود به بازار دارد هرچند اشباع و با موفقیت در حال توسعه باشد. براساس موارد فوق طرح کلی بازار هدف برای مشاغل مرتبط به وضوح قابل مشاهده است.

بازار هدف

بازار هدف برای این پروژه بسیار گسترده است. نسبت به افرادی که حداقل شرایط لازم را از نظر عملکردی ظاهری و قابلیت برنامه برای سایت دارند متفاوت است تا شرکت های بزرگی که تقاضاهای محکم تر و پرهزینه تر دارند. از آنجا که انواع مختلف مشتری با علایق و نیازهای مختلفی وجود دارد که هر یک نیاز به یک رویکرد متفاوت و سطح کارایی حرفه ای دارند باید به گروههای مجزا تقسیم شوند. این شرکت با تقسیم مشتریان شانس موفقیت خود را افزایش می دهد.

مشتریان با توجه به سطح پیچیدگی محصول مورد نیاز تقسیم می شوند. پس از این معیار می توان سه سطح را تشخیص داد: سطح هایی که نیاز به توسعه سایت اصلی دارند؛ سطح متوسط ​​و پیشرفته. سطح پایه نشانگر هزینه نسبتاً کم هزینه خدمات است و برای مشتریان منفرد مناسب است و برای بنگاههای غیرحرفه ای که به عنوان مثال در فروش آنلاین برای یک مجموعه کوچک از محصولات تخصص دارند. با توجه به نام آن این راه حل انتظار عملکرد محدود طراحی ساده و اجرای سریع سفارش را دارد.

گروه دوم شامل مشتریانی است که سفارشات سطح متوسط ​​دارند. این سایت ها باید …

نسخه کامل برنامه بین المللی بازاریابی تجارت الکترونیکی در اینجا موجود است [http://www.personal-writer.com/ecommerce-marketing-plan]

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا