برنامه بازاریابی رایگان ویروسی برای تجارت کوچک جدید شما آغاز می شود

[ad_1]

هر مشاغل كوچك باید استراتژی بازاریابی ویروسی را به عنوان اصلی در زرادخانه تبلیغاتی خود داشته باشد.

آیا می دانستید که هر روز میلیارد ها نفر در اینترنت به جستجوی اطلاعات سفارش محصولات و خدمات معاشرت فشار روانی و غیره می پردازند؟ اگر بتوانید از آن نام ببرید مردم در سراسر جهان به صورت آنلاین در جستجوی آن هستند. به گزارش نیلزن آنلاین در حقیقت بیش از 74٪ آمریکایی ها (یا کمتر از 228000000 نفر) در ملوان فضای مجازی پرسه می زنند. بسیاری از کسانی که به دنبال تجارت هستند ممکن است دقیقاً شبیه مال شما باشند!

با توجه به این موضوع چگونه می توانید آن را تحمل کنید نه آیا برای ایجاد مشاغل کوچک خود یک حضور آنلاین و یک سیستم بازاریابی موثر ویروسی دارید؟ حال که ثابت کردیم استراتژی آنلاین ضروری است بیایید چگونگی ایجاد یک کمپین شفاهی ساده و مؤثر را فقط در 3 مرحله آسان بررسی کنیم.

مرحله 1: مخاطبان خود را تعریف کنید

مشتری کامل کیست؟ من می دانم که به نظر ساده می رسد اما این اولین جایی است که شروع می شود. لیزر پیام تبلیغاتی شما را هدف قرار می دهد تا راهکارهایی ارائه دهد.

مثال: من روی این مقاله کلیک کردم زیرا من به طور مؤثر شما (Junior Junior کارآفرین) را به عنوان هدف در نظر گرفته شده من معرفی کردم.

مرحله 2: مزیت رقابتی خود را تنظیم کنید

چرا مشتری بالقوه باید محصول یا خدمات شما را به جای رقابت انتخاب کند؟ گزارش فروش بی نظیر یا USP را گزارش دهید

مثالآیا شما از دهه 1980 آرم FedEx را به خاطر دارید؟ (وقتی مثبت است شما باید یک شب مثبت باشید.) USP شما باید تجسم چه کسی باشد و آنچه را ارائه می دهید.

مرحله سوم: به مردم بگویید که درمورد چیزهای شما صحبت می کنند!

در اینجا چند روش کاملاً رایگان و خوب بازاریابی ویروسی برای کمک به شما در گسترش این کلمه ارائه شده است.

شماره 1. وزوز ایجاد کنید.

آیا محصول یا خدمات عالی دارید؟ آن را به صورت رایگان بدهید. این روش در تأمین نکات کلیدی صحبت در بازاریابی ویروسی بسیار مؤثر است.

شماره 2. استخدام تیمی از نمایندگان مجاز فروش.

برنامه های بازاریابی وابسته راهی عالی برای ایجاد انگیزه در سایر کارآفرینان آنلاین برای صحبت در مورد شروع کار کوچک خود است. اطمینان حاصل کنید که برای بهترین نتایج جبران قابل توجهی ارائه می کنید.

شماره 3. توزیع خبرنامه.

– سرمایه در رویدادهای فعلی! برای ترویج محصول یا خدمات خود از زاویه خبری از عناوین استفاده کنید. برای کسب بهترین نتیجه هر ماه یک خبرنامه جدید ارسال کنید. تکرار و سازگاری به شما کمک می کند تا ارزش خود را کسب کنید موتور جستجوی تقویت کننده بک لینک و همچنین توجه رسانه ها به مرور زمان.

شماره 4. مقالات را به صورت آنلاین بنویسید

– با ارسال مقاله به سایت های به اشتراک گذاری مقاله از طریق اینترنت از دید و نوردهی اطمینان حاصل کنید. این یکی از استراتژی های مورد علاقه بازاریابی ویروسی من است.

شماره 5. میکروبلاگینگ قلب شما!

با ارسال منظم نظرات در وبلاگهای سطح بالا مرتبط پست های خود را با جهان به اشتراک بگذارید. حتماً قوانین قوانین و مقررات را در اینجا رعایت کنید.

شماره 6. ویژگی اشتراک این صفحه وب را اضافه کنید

– بازدید کنندگان سایت خود را تشویق کنید تا اطلاعات شما را به همکاران خانواده و دوستان منتقل کنند.

پرداخت http://www.hooverwebdesign.com/emailpage.html برای یک ابزار رایگان

آیا ابزارهای رایگان بیشتری می خواهید تا بتوانید به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک موفق شوید؟ پیوست انجمن ملی متخصصان مشاغل کوچک امروز. عضویت کاملاً رایگان است. همچنین هنگام پیوستن به شما 5 کتاب الکترونیکی رایگان کسب و کار دریافت خواهید کرد.

© 2009 کیمبرلی کلی – کلیه حقوق محفوظ است در سراسر جهان.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا