برنامه بازاریابی شرکت های وابسته – برنامه 5 مرحله ای برای موفقیت شرکت های وابسته به خشکی

[ad_1]

بازار | بازاریابی

باید موافقت کنید که برای موفقیت در بازاریابی شرکت های وابسته شما نیاز به یک برنامه بازاریابی شرکت های وابسته دارید. به نظر می رسد بیشتر شرکتهای وابسته جدید به بازی سرازیر می شوند محصولی را سریع انتخاب می کنند و بدون اینکه به آن فکر کنند یک کار ترافیکی سریع را دنبال می کنند. مطمئناً آنها ممکن است اجرا شوند و فروش بالایی داشته باشند اما به احتمال زیاد خراب می شوند و می سوزند. ضرب المثل قدیمی برنامه ریزی نکردن و برنامه ریزی برای شکست؟ اشتباه نکنید داشتن یک برنامه بازاریابی وابسته بهتر از نداشتن آن است.

برای جلوگیری از سرنوشت شکست دائمی در اینجا برنامه بازاریابی وابسته 5 مرحله ای برای موفقیت گسترده آورده شده است:

مرحله 1: در ابتدا بر روی یک طاقچه تمرکز کنید

در ابتدا بسیار کوچک بودن ایده بدی است. بهتر است ابتدا در یک مکان تمرکز کنید تا بتوانید وقت و منابع خود را صرف تسلط بر این حوزه کنید. تسلط بر پیچیدگی ها و ظرایف بازارهای مختلف بسیار دشوار است. ابتدا با درک یک مکان ابتدا یک بازار قبل از ورود به مناطق دیگر شروع کنید.

مرحله 2: محصولات اثبات شده را که بسیار قابل تبدیل هستند انتخاب کنید

اگر می خواهید وقت و حتی هزینه زیادی را در کمپین های بازاریابی وابسته صرف کنید باید کالاهایی را تبلیغ کنید که ثابت شده خوب هستند. این می تواند به معنای تبلیغ محصولاتی باشد که بسیاری از شرکتهای وابسته دیگر آن را تبلیغ می کنند. با این حال اگر چندین شرکت وابسته در حال تبلیغ یک محصول هستند این بدان معنی است که این محصول یک پیشنهاد ثابت شده است که در صورت ارسال ترافیک هدفمند به آن فروش ایجاد می کند.

مرحله سوم: یک کمپین متمرکز برای ایجاد ترافیک ایجاد کنید

فقط در ابتدای کار روی 3 تا 5 منبع تولید ترافیک تمرکز کنید. ابتدا می توانید 10-15 منبع ترافیک را آزمایش کنید سپس آن را به 3-5 منبع که می خواهید روی آنها تمرکز کنید کاهش دهید. روش بررسی این موضوع استفاده از اصل پارتو است. این اصل بیان می کند که 80٪ از اثرات ناشی از 20٪ از علل است. بنابراین با تمرکز 80٪ از وقت خود بر روی تولید کننده ترین منابع تولید کننده ترافیک بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

مرحله 4: کمپین های خود را بهینه کنید

هنگامی که چند کمپین تبلیغات محصولات مختلف را در همان محل انجام دادید برای اینکه بهره وری بیشتری داشته باشید باید آنها را بیشتر بهبود ببخشید. روش های دستیابی به این هدف شامل تغییر و آزمایش نسخه تبلیغات شما آزمایش محصولات مختلف برای ترویج و آزمایش منابع جدید ترافیک است.

مرحله 5: لیست ایمیل خود را ایجاد کنید

یکی از بدیهیات رایج در بازاریابی اینترنتی پول در لیست است. اگر شما یک لیست بزرگ و پاسخگو دارید واقعاً پول زیادی برای داشتن چنین لیستی وجود دارد. شما می توانید لیست ایمیل خود را برای کمپین های وابسته خود ایجاد کنید. به سادگی با استفاده از فرم ثبت نام آن را به یک صفحه وب ساده ارسال کنید جزئیات آنها را جمع آوری کنید پیشنهاد وابسته را در قسمت آخر دریافت کنید و سپس تبلیغات بعدی را برای مشترکان خود ارسال کنید.

با اجرای این طرح دیگر هرگز مجبور نخواهید شد در مورد تصویر بزرگ گم شوید. در هر یک از این پنج مرحله در برنامه بازاریابی شرکت وابسته خود تمرکز کنید و شما نیز می توانید یک شرکت فوق العاده وابسته شوید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا