برنامه تخفیف دندانپزشکی: آیا AmeriPlan یک جایگزین قانونی برای پوشش دندانپزشکی و مراقبت های بهداشتی است؟

قبل از تغییر شغلی به بازاریابی آنلاین من در یک راه اندازی آنلاین از کار خودم اخراج شدم و خودم را بدون بیمه درمانی یا پوشش دندانپزشکی پیدا کردم. طنز این است که من از دندانهایی که مدتی برایم زحمت می کشید غافل شدم. بنابراین در حالی که من بیمه داشتم از آن استفاده نکردم زیرا … خوب من قطعاً از رفتن به دندانپزشک متنفرم! من هم برای نظافت و بررسی های منظم نرفتم.

همچنین ممکن است (بدشانس باشد) به محض اینکه برای اولین بار در سال ها بدون بیمه دندانپزشکی بودم شدت و فراوانی درد دندان افزایش یافته است. غالباً خودم را شبها بیدار می كنم گاهی اوقات تا حد گریه. من حتی از شب های برنامه ریزی شده حتی با همسرم دعوا کرده بودم و روابط اجتماعی معمولاً به دلیل درد مرا آشفته و بدبخت می کرد. ناگفته نمانم ناامیدی که به دلیل عدم مراقبت های بهداشتی و عدم پوشش دندانپزشکی برای انجام هر کاری برای کمک به شرایطم احساس کردم.

دیگر نمی توانم از آن استفاده کنم من با دندانپزشک خود قرار ملاقات کردم و ترتیب استفاده از کارت اعتباری با بهره بالا را برای پرداخت معاینه معالجه و مراقبت های لازم دندانپزشکی برای متوقف کردن درد ترتیب دادم. یک معاینه معمول تأیید کرد که به حدود 3000 دلار کار دندانپزشکی احتیاج دارم.

در حالی که از مطب دندانپزشکی بیرون می رفتم متوجه شدم که دسته ای از جزوه های AmeriPlan که در قفسه مجله میز قرار گرفته اند. وقتی درخواست می کردم بروشور بپذیرید پذیرایی در مورد AmeriPlan چیز زیادی نمی دانست. او می دانست که برنامه تخفیف مراقبت های بهداشتی نسخه ها و دندانپزشکی در مطب قابل قبول است. او به من توصیه كرد كه برای یافتن جزئیات برنامه در وب جستجو كنم زیرا واقعاً مجاز به دعوت یا تبلیغ برنامه تخفیف نیست.

برخی می گویند که پس انداز دندانپزشکی AmeriPlan کلاهبرداری است -؟

جستجوی Google بسیاری از انجمن های آنلاین را به من نشان داده است که در آن کسانی که ارسال کرده اند اظهاراتی مبنی بر کلاهبرداری AmeriPlan ارائه داده اند. این در ابتدا من را اذیت می کرد اما من کتابچه را خوب می خواندم و فهمیدم که این شرکت خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات درمانی یا جایگزینی برای بیمه درمانی ارتقا نمی دهد. من کاملاً فهمیدم که من فقط با هر مراجعه به دندانپزشک مبلغ کمی از هزینه مشترک را نمی پردازم همانطور که با پوشش درمانی نیز انجام دادم. با این حال من هنوز از پس انداز موجود در دندانپزشک برای هر روش و درمان فردی استفاده می کنم.

به نظر می رسد افرادی که از علائم تقلب در AmeriPlan استفاده می کنند نتوانسته اند بپذیرند که این برنامه یک مکمل یا جایگزین برای پوشش دندانپزشکی و مراقبت های بهداشتی در قالب یک برنامه تخفیف است. به نظر می رسد برخی دیگر درمورد کلاهبرداری AmeriPlan با ارسال این خبر توهین کردند که دلال هایی وجود دارند که این نرم افزار را بصورت آنلاین و در همسایگی خود می فروشند. از طرف دیگر من شیفته مدل کسب و کار شدم و از این فکر کردم که آیا باید از واسطه خود درمورد عضویت در یک تجارت شغلی بپرسم از آنجا که بیکار هستم و دچار مشکل شده ایم. این امر بدیهی است که در نهایت همانطور که امروز در اینجا برای بازاریابی AmeriPlan هستم اتفاق افتاد.

همچنین برخی اظهارنظرها حاکی از این بود که دندانپزشکان موافق با AmeriPlan از مواد مغذی پایین در جهان دندانپزشکی بودند و خیلی خوب نبودند. به این مزخرف توجه نکنید زیرا دندانپزشک کارت پس انداز دندانپزشکی AmeriPlan را می پذیرد و به عنوان بهترین دندانپزشک در پیتسبورگ PA تعداد بی شماری در نظرسنجی های مختلف توسط روزنامه ها و مجلات محلی انتخاب شده است. توصیه من این است که قبل از ورود به سیستم لیست دندانپزشکان منطقه خود را که قبول برنامه هستند بررسی کنید. به این ترتیب مطمئناً می دانید که ارائه دهندگان شرکت کننده در فاصله معقولی از خانه شما وجود دارند و می توانید قبل از اینکه کسی شما را ببیند شما نمی دانید شهرت آنلاین آنها را جستجو کنید.

AmeriPlan Dental Plus یک پوشش کامل مراقبت های بهداشتی نیست بلکه یک جایگزین مفید برای پوشش دندانپزشکی و مراقبت های بهداشتی است که ممکن است بهترین شانس شما برای پس انداز در دندانپزشک چشم پزشکی و کایروپراکتور و همچنین پس انداز داروخانه باشد. من در پایان صرفه جویی در تقریبا 1000 دلار از پیشنهاد اصلی برای بیش از 20 دلار در بسته AmeriPlan که نه تنها من بلکه همسر من را نیز در بر می گیرد.

من موفق شدم پس انداز 1000 دلار در جای دیگر را بدون شک چیزهای بهتر از کانال ریشه توزیع کنم و دیگر نیازی به بدهی بیشتر و بیش از حد کارت اعتباری خود نداشتم. اشتراك راحتي داشتم زيرا هزينه پنهاني وجود نداشت و هر زمان هم مي توانم آن را لغو كنم. من هیچ نوع قرارداد را امضا نکردم. من از پس انداز داروخانه ای که با کارت تخفیف داروسازی AmeriPlan برای آنتی بیوتیک ها داروهای ضد درد و داروهای رفلاکس اسید برای همسرم گرفتم متحیر شدم. ما بعداً برنامه خود را برای اضافه كردن بسته بهداشتی AmeriPlan گسترش دادیم – تخفیف های پزشکی به علاوه پس انداز در پس انداز دندانپزشکی و داروخانه در دندانپزشك پلاس را ارائه می دهیم.

بازدید کنید http://www.altcareonline.com برای یافتن پزشکان دندانپزشکان و داروخانه ها در منطقه خود که در حال حاضر AmeriPlan را می پذیرند روی ذخیره مکانها در نوار پیمایش در سمت چپ ویژگی های Plus Plus کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا