برنامه ریزی تجاری در ارتباط با بازاریابی رسانه های اجتماعی عمل می کند

[ad_1]
همه جا در اخبار و تلویزیون می شنوید. فرزند شما این کار را انجام می دهد و ممکن است بیشتر از آنچه شما می دانید باشد. دوست شما ممکن است این کار را بدون صحبت در مورد آن انجام دهد. در مورد شبکه های اجتماعی چه بگویم! در اینجا چند خبر شگفت انگیز وجود دارد. شما می توانید این کار را انجام دهید و می تواند به شما در توسعه تجارت بازی کمک کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی نه تنها موضوع داغ رسانه های اجتماعی است بلکه این است که چگونه می توانیم افکار و علایق خود را با افراد همفکر به اشتراک بگذاریم. آنها می خواهند با ما به اشتراک بگذارند. این در مورد مربیان صادق است. مهم نیست که شما یک مربی کاهش وزن مربی رابطه مربی ورزش مربی انتقال یا مربی کسب و کار هستید افراد زیادی هستند که می خواهند دانش دیدگاه ها و اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند. می توانید این کار را در شبکه های اجتماعی انجام دهید. به تعداد افرادی که می توانید از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک با آنها ارتباط برقرار کنید فکر کنید. به صحبت هایی که آنها برای افرادی که به آنها علاقه دارند توجه کنید. این به شما ایده خوبی از آنچه مردم می خواهند و نیاز دارند ارائه می دهد. آنها در مورد موضوعات یا چالش های جالب بحث می کنند. می توانید بدون فروش چیزی وارد گفتگو شوید. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دانش یا تجربه خود به مردم کمک کنید حتی اگر مربی یا فروشنده نیستید. وقتی به کسی کمک می کنید قانون شروع به دعوا می کند و او می خواهد به شما در بازگشت کمک کند. گاهی اوقات این بدان معناست که درباره خود بیشتر بیاموزید. گاهی به معنی ثبت نام در خبرنامه و ثبت نام در لیست مخاطبین است و گاهی به معنی خرید محصول یا خدمات شما. اینجا مکان سختی برای خرید نیست. با گوش دادن به آنچه مردم باید بگویند چه کمکی لازم است و چه چیزی آنها را مورد علاقه خود قرار می دهد به آنها گفته می شود که مردم محصولات و خدمات مورد نظرشان چیست. شما می خواهید به جای تبلیغ خود محصولات یا خدمات خود سایت های رسانه های اجتماعی را کاوش کرده و با آنها درگیر شوید. در واقع می تواند به کسب و کار شما و موفقیت شما در رسانه های اجتماعی آسیب برساند.
[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا