برنامه های خدماتی که آرزوی آنها را دارید

همه ما از / توسط فناوری حیرت زده و متحیر شده ایم ، همانطور که آن را می دانیم … سیم مجازی ، مجازی اینجا یا آنجا ، بی سیم مجازی ، مجازی … تلفن همراه! آخرین باری که از یک سرویس Pay-Pal ، خودپرداز ، کیوسک یا داده های مالی آنلاین ، به عنوان مثال خدمات بانکی یا منابع انسانی – ارائه Cvl / Resume (ها) بازدید و استفاده کرده اید؟

آموزش | امنیت

در مورد “شکاف دیجیتالی” و “معضل عصر دیجیتال” – که در آن بسیاری از شهروندان دسترسی به دنیای دیجیتالی شدن را از دست می دهند؟ آیا ربات کار شما را بر عهده گرفت؟ آیا برنامه رایانه شما را پیر کرد؟ داده کاوی ، آیا زنده و سالم است؟ آیا رویای بیدار شدن از خواب ، رفتن به محل کار و گرفتن اخطار اخراج صورتی ، آبی ، قهوه ای یا بنفش از تاریخ دیروز و اکنون معتبر بود؟

این باید یک رویای لعنتی باشد! بله ، خواب می بینم! تعجب می کنم … آیا ربات ها خواب می بینند؟

همه چیز با Ethernet ، WAN ، LAN و Virtuality آغاز شد – شبکه های خصوصی … تلفن بل مانند شرکت های کابل در کاشت تیرها و خطوط تلفن رونق یافته است. کابلهای ثابت و خطوط شبکه تلفن چطور؟ آیا می توانیم بدون آن زندگی کنیم؟

نرم افزار به عنوان یک سرویس – عصر دیجیتال … نیروی کار ، آیا شما Saas خواهید شد؟

411 ، آیا می دانید SaaS ، یک روش تحویل نرم افزار است که دسترسی و عملکرد نرم افزار از راه دور را به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب / cloud انجام می دهد؟ Saas این امکان را برای شرکت ها (ها) فراهم می کند که با هزینه کمتری نسبت به پرداخت هزینه برای برنامه های دارای مجوز ، به عملکردهای تجاری دسترسی داشته باشند زیرا قیمت گذاری SaaS براساس هزینه ماهانه است. از آنجا که این نرم افزار از راه دور قرار دارد ، کاربران نیازی به سرمایه گذاری در سخت افزارهای اضافی نخواهند داشت. SaaS نیاز سازمان ها برای مدیریت نصب ، راه اندازی و تعمیر و نگهداری روزانه را که به عنوان برنامه های میزبانی شده تعریف می شوند ، برطرف می کند.

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) یک سیستم مدیریت کسب و کار است که تمام جنبه های محیط کسب و کار را شامل می شود ، از جمله برنامه ریزی ، تولید ، فروش و بازاریابی. همزمان با محبوبیت بیشتر روش ERP ، برنامه های نرم افزاری برای کمک به مدیران بازرگانی در اجرای ERP در فعالیت های تجاری مانند کنترل موجودی کالا ، ردیابی سفارش ، خدمات مشتری ، امور مالی و منابع انسانی پدیدار شده اند.

استراتژی SaaS:

“از بین همه ایده های رایانش ابری ، SaaS یکی از ایده هایی است که در حال حاضر نیاز به توجه دارد!” “بسیاری از شرکت ها با Ad Hock معامله می کنند!” طبق ارزیابی و تأیید ، بیانیه ای توسط مایکل بیدینگ ، مدیر ارشد فناوری Fusion PPT ، خدمات مشاوره ای و فناوری اطلاعات.

بازاریابی فروشنده ، خدمات جدید و استراتژی ابری ، کارآفرینان را درگیر سیل محاسبات ابری کرده است. تکنسین های تجاری که اکنون از SaaS استفاده می کنند ، برنامه های خود را بسیار مهم توصیف کرده اند. Ad Hoc Saas نیست. Ad Hoc یک سیستم مستقل از روترها (و میزبان های مرتبط با آنها) است که توسط پیوندهای بی سیم به هم متصل می شوند. سیستم های شبکه Ad Hoc (ANS) سیستم های پیچیده ای هستند که دارای پویایی پروتکل لایه ای و تعاملاتی در سیستم های سیمی نیستند. این شبکه ممکن است به صورت مستقل کار کند یا به اینترنت (سیستم) بزرگتری متصل باشد و به عنوان یک شبکه ترکیبی ثابت / موقت کار کند. چندین شرکت و CIO می توانند با ادغام SaaS در SaaS یا ساختن بخشی از ساختار کلی شرکت ، از SaaS بهره مند شوند.

رایانش ابری – اشتراک منابع محاسباتی به جای داشتن سرویس های محلی یا دستگاه های شخصی برای تعامل با برنامه (ها). هدف آن استفاده از ابر رایانه سنتی یا قدرت محاسباتی با کارایی بالا است که معمولاً توسط تاسیسات نظامی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گیرد. شبکه های رایانش ابری نیز گروه های بزرگتری از سرورها با سرعت اتصال تخصصی هستند.

روال های پردازش داده:

زیرساخت مشترک فناوری اطلاعات شامل گروههای بزرگی از سیستمها است که به یکدیگر متصل شده اند و به مراکز داده اجازه می دهد مانند اینترنت کار کنند ، در حالی که منابع محاسباتی به عنوان منابع مجازی در یک روش امن و قابل توسعه استفاده می شوند ، به آنها دسترسی یافته و به اشتراک گذاشته می شوند.

اگرچه SaaS به عنوان جهانی توصیف نشده است ، اما کاربران نظرسنجی اتفاق نظر دارند که فراتر از منابع مشتری ، منابع انسانی ، ایمیل ، اتوماسیون نیروی فروش ، میز خدمات / کمک ، امور مالی (بانکداری آنلاین) و برنامه های پشتیبان است. برنامه های پایان نامه همه مورد استفاده قرار می گیرند و موارد دیگر … برنامه های سرور تجاری از SaaS تقریباً 100٪ خدمات خود استفاده کرده اند. فاکتورها ، موجودی ها ، جدول زمان ، فروش ، ایمیل و مدیریت خط لوله را به عنوان برنامه (های) سرویس در این نرم افزار به اشتراک بگذارید. شرکت ها از راه اندازی سریع و کاهش هزینه های سرمایه برخوردار هستند. مزیت دیگر افزایش ظرفیت و تحرک کارمندان از طریق دفاتر از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خانگی (رایانه شخصی) است. مایکل بیدینگ می گوید: «دسترسی موبایل نام بازی است. رایانش ابری بر آموزش در مورد Simple as a Service (SSAS) سایه افکنده است. فروشندگان SaaS می گویند قابلیت جابجایی ، حریم خصوصی و امنیت مهمترین نگرانی شرکت ها هستند.

کاربران SaaS می گویند سازمان فناوری اطلاعات عامل اصلی آن است و مدیران سطح C یا خط مشی تجاری از استفاده از SaaS عقب هستند. تیم های توسعه استراتژی SaaS تشویق می شوند که به انتخاب ارائه دهنده مناسب ، امضای قرارداد صحیح ، داشتن یک استراتژی دقیق خروج ، مدیریت یک رابطه تجاری خوب ، ایجاد یک برنامه احتمالی ، و کاوش عمیق در قابلیت همکاری و یکپارچه سازی سیستم در / در مورد نقش IT در پشتیبانی ، تعامل و همسویی با اهداف بپردازند. شرکت و اهداف آن

مشتریان SaaS این برنامه ها را تأیید می کنند و از آنها راضی هستند. آنها می گویند که با SaaS عملکرد بهتری نسبت به برنامه های سنتی دارند و به سرمایه گذاری در SaaS ادامه خواهند داد. هنگامی که شرکت ها برنامه های SaaS را با سایر برنامه های تجاری ادغام می کنند (و یا برنامه ای برای انجام آن دارند) ، آنها تعهد نسبت به محصول را به عنوان بخشی از معماری کلی کسب و کار نشان می دهند. مخلوط کردن برنامه های سفارشی داخلی ، بسته بندی شده و داخلی به همراه تنظیمات مشتری ، برنامه های SaaS و سایر ابزارها ، درک خطرات ناشی از تغییرات برنامه ها را برای یک شرکت دشوار می کند. سازمان IT سرانجام مسئول عملکرد روان و روان اجرای معماری واحد است.

آینده قول می دهد با شرکتهایی که عملکرد (SaaS) خود را کنترل می کنند ، کارهای بیشتری انجام دهد. پرسنل فناوری اطلاعات و در اکثر موارد ، توانایی محلی برای تعیین اینکه آیا سرویس در حال اجرا است یا هنگامی که اینترنت خراب است کاربر با مشکل شبکه محلی روبرو هستند ، نخواهند داشت. مشکلات عملکردی به مرکز خدمات / فناوری اطلاعات فراخوانی می شوند.

قیمت SaaS شفافیت کمتری دارد و فروشنده اعتماد به داده های عملکرد را کنترل می کند. تیم های فناوری اطلاعات باید پهنای باند بین کاربر و سرور را از نزدیک حفظ کنند. پهنای باند محدوده ای در محدوده فرکانس ها یا طول موج است. مقدار داده ای که می تواند در یک بازه زمانی مشخص منتقل شود.

پهنای باند دیجیتال به بیت در ثانیه (بیت در ثانیه) تا بیت در ثانیه بیان می شود. عبارت دیگر همانطور که در آنالوگ دیده می شود ، چرخه در ثانیه یا هرتز (هرتز) است. پهنای باند اندازه گیری مساحت و سرعت است ، به این معنی که یک درایو سریع می تواند توسط یک اتوبوس یا فضای پهنای باند کم مانع یا کند شود (اتاق). دستگاه های ورودی و خروجی بخصوص از پهنای باند کم ، یعنی پورت Graphics Accelerated (AGP) – مورد نیاز بهره وری برای گرافیک های سه بعدی تأثیر می گیرند.

یک برنامه برنامه ای است از مجموعه برنامه هایی که برای کاربران نهایی طراحی شده است. دو طبقه بندی کلی نرم افزار ، نرم افزار سیستم و نرم افزار کاربردی است. نرم افزار Systems متشکل از برنامه نویسی سطح پایین است که در سطح پایه با هم تعامل دارند که شامل کامپایلرهای سیستم عامل و برنامه های کاربردی برای مدیریت منابع رایانه است. برنامه (های) برنامه در بالای نرم افزار سیستم قرار می گیرد زیرا بدون سیستم عامل و برنامه های کاربردی سیستم قابل اجرا نیست – (رابط کاربری تعامل بین کامپیوتر و کاربر است).

مدیریت منابع مشتری (CRM) در فهرست (ها) استفاده از SaaS قرار دارد. ردیابی متقاضیان منابع انسانی بیش از یک دهه است که از وظیفه دشوار غربالگری دستی به چشم رشد کرده و برای رشد بیشتر آماده است زیرا SaaS اثبات کرده است که ابزاری ارزشمند در تلاش های خود (تلاش ها) منابع مردم است ، به عنوان مثال ، کاربرد (برنامه ها) ، تست ، مزایا و سایر وظایف ثبت نام کارکنان و توابع اساسی.

هوش تجاری (BI) و رابط برنامه کاربردی (API) – ویندوز ، اکسل ، اکسس ، SQL و غیره – روال ها ، پروتکل ها و ابزارهای مربوط به ساخت برنامه های نرم افزاری – با تهیه تمام بلوک های ساختمانی ، API همه کارها را آسان تر می کند در حال توسعه یک برنامه کامپیوتری. برنامه نویسان تمام عناصر سازنده را با هم قرار می دهند ، ergo ، یک رابط برنامه که برای کاربر (های) نهایی طراحی شده است.

پیشنهادات SaaS در مقایسه با اکثر پیشنهادهای سنتی که در سیستم عامل های مختلف در محل یا ابر ارائه می شود ، محدود است. آقای بدینگ می گوید: “مایکروسافت با تبادلات مستقر در SaaS مشتری های خود را برنده می کند.” “SaaS در حال رشد است.”

اعضای یک سازمان فناوری اطلاعات باید مهارت های جدید را بیاموزند و استراتژی های جدیدی را تنظیم کنند که به آنها امکان می دهد زیرساخت های قدیمی را با اوراق بهادار SaaS با رشد سریع ادغام کنند.

بنابراین دفعه بعدی که از کیوسک ها (کیوسک ها) ، دستگاه های خودپرداز ، Pay-Pal ، اینترنت یا تلفن هوشمند با استفاده از وب استفاده می کنید ، رویای برنامه و ارتباط آن (روابط آن) با سبک زندگی و یا معیشت خود را به خاطر بسپارید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا ربات ها رویایی دارند؟

تا دفعه بعد …

پایان.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا