برنامه های خوب پرداخت به ازای هر کلیک پیش نیاز داشتن ROI مناسب است

[ad_1]

Google | بازی

با افزایش رقابت در بازاریابی دیجیتال ، رقابت برای یک رتبه بندی خوب در موتور جستجو اکنون بسیار داغ است. ممکن است وب سایت ها علی رغم رعایت دقیق همه جوانب سئو ، نتوانند رتبه خوبی در سئو داشته باشند. علاوه بر این ، SEO به مانیتورینگ مداوم و تنظیم معیارهای بهینه سازی نیاز دارد. از این نظر ، PPC می تواند برای شما تغییر دهنده بازی باشد.

اون چیه

وقتی به PPC می روید ، خزنده وب تبلیغاتی را برای محصولات یا خدمات شما در صفحه جستجوی خود نمایش می دهد. وقتی کاربران محصولات یا خدمات را در Google جستجو می کنند ، با تبلیغات رنگ زرد روبرو می شوند. تبلیغات به دور از نتایج جستجو ، در نوار کناری ، بالا یا پایین نتایج جستجو قرار می گیرند. اگر س aال کاربر با مجموعه محصول یا خدمات شما مطابقت داشته باشد ، تبلیغات PPC شما در این مناطق با رنگ زرد نشان داده می شود. اگر کاربر روی تبلیغات کلیک کند ، باید هزینه ای را به یک عنکبوت وب مانند Google پرداخت کنید.

مزایای PPC

تبلیغات برجسته

به دور از نتایج جستجوی ناشیانه ، تبلیغ شما بین تبلیغات کمتر و برچسب زرد جایگاه برجسته ای پیدا خواهد کرد. این باعث افزایش علاقه کاربران می شود. علاوه بر این ، به دلیل تعداد کم آن ، مردم تمایل دارند به جای کلیک کردن روی نتایج موتور جستجو ، روی آن کلیک کنند.

بازدید کنندگان بیشتر

کنجکاوی بازدید کنندگان همراه با شهرت به بازدید تبدیل می شود. هنگامی که یک کاربر بر روی تبلیغات PPC شما کلیک می کند ، مستقیماً در صفحه اصلی وب سایت شما قرار می گیرد. اگر یک کاربر روی نتیجه موتور جستجو کلیک کند ، ممکن است به وب سایت وابسته هدایت شود. این باعث می شود که در مقایسه با SEO وانیل ، یک برنامه موثرتر باشد.

ترافیک هدفمند

برنامه های موثر پرداخت هر کلیک بازدیدکنندگان را به یک وب سایت هدایت می کند. کاربر مستقیماً از صفحه موتور جستجو به صفحه فرود سایت هدایت می شود. او با مراجعه به وب سایت به محصول یا خدمات شما عادت می کند. اگر آن را دوست داشته باشند ، یا خریدی انجام می دهند ، یا تصمیم به خرید در آینده می گیرند.

یک برنامه PPC خوب

یک برنامه خوب پرداخت به ازای هر کلیک پیش شرط کسب درآمد پرداخت به ازای هر کلیک است. این طرح باید شامل مواردی مانند تحقیقات کلمات کلیدی ، انتخاب کلمات کلیدی ، لیست کلمات کلیدی منفی ، کلمات کلیدی طولانی ، تجزیه و تحلیل رقابت ، شناسایی صفحه فرود ، تجزیه و تحلیل جغرافیایی ، ردیابی تبدیل و غیره باشد. طرح پرداخت هر کلیک Google AdWords شما باید به گونه ای باشد که تبلیغ شما در مکان های مختلف مانند تبلیغات جستجوی پویا ، مبارزات رقبا ، شرکای جستجوی تلفن همراه و Google و غیره نمایش داده شود. این طرح همچنین باید قیمتی برای اجرای تبلیغات Bing برای هر کلیک داشته باشد.

هزینه

مزایای طرح های خوب پرداخت به ازای هر کلیک همیشه بیشتر از هزینه است. برای کسب سود فقط به یک برنامه PPC خوب نیاز دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا