برنامه 3 مرحله ای چگونه کار می کند؟ بررسی کلید MLM

[ad_1]

بررسی | برنامه

آیا از طرح سه مرحله ای چیزی شنیده اید؟ خوب من در مورد شما نمی دانم اما وقتی به یک برنامه 3 مرحله ای فکر می کنم به یک ایده بازاریابی پول فکر می کنم. خوب حدس می زنم سکه طرح سه مرحله ای دقیقاً همین بود.

برنامه 3 مرحله ای شرکت MLM است که وقتی به وب سایت آنها می روید با استقبال اندی ویلوبی روبرو می شوید و شعار او هی به هر حال در جهان چگونه هستید است. با داشتن کمی اطلاعات در وب سایت ما شما را به ترک نام ایمیل و شماره تلفنی که از طریق آن نماینده ای با شما تماس می گیرد ترغیب می کنیم. وقتی این اتفاق می افتد می دانید که این برنامه سه مرحله ای در واقع محصولی به نام XanGo Super Mangosteen Juice را تأیید می کند و شخص طرف مقابل یک نمایندگی XanGo است که به سرعت شما را با یک نامه فروش ثبت شده متصل می کند تا بسته توزیع کننده خود را برای شما ارسال کند.

بنابراین سوالی که در ذهن همه وجود دارد این است: چگونه می توانید با برنامه سه مرحله ای درآمد کسب کنید؟

اول مانند اکثر شرکت های MLM ابتدا باید هزینه عضویت و اشتراک را پرداخت کنید. که در این حالت حدود 35 دلار است و با این هزینه شما مجاز به خرید محصول با هزینه فروش کامل (25 دلار برای هر بطری) هستید و انتظار می رود بطری ها را با قیمت هر بطری حدود 38 دلار بفروشید و شما برای ادامه فعالیت در عضویت خود حداقل یک مورد در ماه دارید.

به عبارت دیگر بطری های زیادی قبل از ثروتمند شدن طول می کشد بنابراین بهتر است شروع به فروش کنید!

اکنون گزینه دیگر و اینکه در آن واقعاً پول بدست آمده در سیستمی از این قبیل است نه محصول بلکه فرصت بازاریابی چند سطح. هدف این است که برای downline خود اعضا جذب کنید و 5٪ از کل فروش آنها را بدست آورید.

چیزی که در مورد این شرکت متفاوت است این است که وقتی در دریایی از WHAT-DO-I-DO-NOW انجام می شود گم می شوید!؟ XanGo یک راه حل دارد برای 100 تا 500 دلار دیگر از پول سخت بدست آمده می توانید مشتریان بالقوه را از آنها بخرید.

این مشتریان بالقوه از کجا آمده اند؟ از معروف به هر حال شما در جهان چگونه هستید؟ آگهی دوره! شما اکنون به آن توزیع کننده تبدیل شده اید که در ارتفاعات جدید صحبت می کند!

بازاریابی چند سطح یک حیوان بسیار دشوار است و وقتی در راس هرم باشید زندگی خوب است. منظورم این است که زندگی واقعاً خوب است. اما شما باید برای آن تلاش کنید. MLM یک تجارت آسان نیست بلکه یک تجارت بسیار پرسود است. شما باید ساعت ها کار سخت انجام دهید سرمایه گذاری کنید و به کار خود تعهد و عزم کامل دهید. برنامه 3 مرحله ای هیچ تفاوتی ندارد این شانس بسیار سودآوری دارد اما توجه داشته باشید که با برنامه 3 مرحله ای شما ملزم به پرداخت هزینه های عضویت هزینه حمل و نقل مواد بازاریابی خواهید شد و زمان زیادی را برای تحقیق درباره مشتریان و توزیع کنندگان جدید خود سپری خواهید کرد.

برنامه 3 مرحله ای در واقع برای همه مناسب نیست. با این حال اگر به دنبال یک سیستم تجارت با کلید در دست هستید باید بگویم که XanGo یک شرکت کانادایی است که دارای شهرت گسترده ای است و مشتریان بالقوه خود را به نمایندگان خود ارائه می دهد. گچ در کتابهای من شرکتی نیست که من علاقه مند به تأیید آن باشم اما من آب آن را نوشیدم و بسیار خوشمزه است ..

اگر شما واقعاً به ایده پول درآوردن از خانه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنم قبل از ورود به سیستم نابینایان کلیدی درباره برنامه مشاوره بازاریابی خود تحقیق کنید و واقعاً تجارت بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید. شما در بسیاری از شرکتهای MLM شرکت داشته اید که باید اعتراف کنم 98٪ آنها شکست خورده اند و تقریباً ضروری است که شما یک تحصیلات عالی داشته باشید و یک مربی محکم برای دستیابی به موفقیت خود با شما همکاری کنید. واقعاً تفاوت موفقیت و شکست است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا