برون سپاری – راه حل های آسان برای شرکت های چالش برانگیز

[ad_1]

سرمایه گذاری | فناوری

برون سپاری کلمه ای است که در دنیای امروز سر و صدا دارد. شرکت های بیشتری این روش را برای کاهش هزینه ها با انتقال بخشی از تجارت به تأمین کنندگان خارج از شرکت به جای تکمیل داخلی آن دنبال می کنند. برون سپاری در صورت استفاده صحیح از استراتژی های صرفه جویی در هزینه ، و همه اینها در مورد استفاده از تخصص یک ارائه دهنده خدمات است.

در حال حاضر ، برون سپاری انواع مختلفی دارد. سازمان ها هنوز از ارائه دهندگان خدمات برای اداره فعالیت های تجاری مختلف مانند مدیریت مزایا استفاده می کنند ، اما برخی از سازمان ها کل عملیات را به خارج از کشور واگذار می کنند. مشهورترین فرم ها عبارتند از: خدمات فناوری اطلاعات ، خدمات BPO ، مشاوره فناوری اطلاعات ، خدمات VOIP ، طراحی وب ، سئو ، بازاریابی اینترنتی ، توسعه نرم افزار ، توسعه وب ، مشاوره بازرگانی ، مشاوره نرم افزار ، برون سپاری منابع انسانی ، برون سپاری زیرساخت ، راه حل های فناوری اطلاعات برای شرکت ها ، کارگزینی کارکنان فناوری اطلاعات در خارج از کشور.

شرکت های برون سپاری طیف گسترده ای از نرخ ها و خدمات ساعتی را ارائه می دهند که به مشتریانشان اجازه می دهد دامنه بودجه و ساختار قیمت گذاری را متناسب با جیب خود انتخاب کنند. این همچنین به شرکت ها و کارمندان آنها اجازه می دهد تا بر مشاغل و تخصص اصلی خود تمرکز کنند و با توجه به جزئیات کارشناسان خارجی به طور چشمگیری زمان بازاریابی و بازگشت سرمایه را بهبود می بخشند.

مزیت اصلی برون سپاری توانایی هدایت انرژی و پرسنل به سمت کار اصلی و کاهش بار کلی مدیریت با حفظ کنترل بر تصمیم گیری استراتژیک است. مشاغل می توانند بدون تغییر زیرساخت های خود ، سرمایه گذاری در زیرساخت های ثابت را از بین ببرند و با تغییرات سریع در فناوری همگام شوند و تأثیر آنها را کاهش دهند.

دسترسی به خدمات با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه بزرگترین فایده ای است که می توانید هنگام برون سپاری داشته باشید. شرکتی که در زمینه برون سپاری فعالیت دارد ، اغلب با پتانسیل جهانی کارآمد است. اگر شرکتی به دنبال توسعه است ، برون سپاری یک روش مقرون به صرفه برای شروع ایجاد سازمان در کشورهای دیگر است.

برون سپاری و استفاده از مزایای برون سپاری.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا