بسته تقلب نهایی ثروت

[ad_1]

خواب | سرمایه گذاری

اسلیک ، که بیش از 25 صفحه گواهی نامه دارد ، ادعا می کند که شما می توانید “برای کمتر از یک ماه کار” بیش از 50،000 دلار درآمد کسب کنید. بسته نهایی ثروت قطعاً با شمارنده کلاهبرداری من درگیر شد. اما ، زیر 50 دلار ، من همیشه در جستجوی چیز جدیدی هستم ، بنابراین می فهمم که هک چیست ، من یک ضربه به آن خواهم داد.

ابتدا کمی پس زمینه. من از سال 2001 تجارت آنلاین خود را گسترش داده ام و هنگامی که کار روزانه خود را در 30 آوریل 2004 ترک کردم به طور رسمی تمام وقت آن را شروع کردم. من در تنظیم تبلیغات شرکت های وابسته با AdWords (یکی از موضوعات اصلی در بسته نهایی ثروت) نقشی داشتم و همه آنچه را که روش می دانم آموختم. سخت – این بدان معناست که هنگام آزمایش و آزمایش مجدد تا زمانی که فرمولی را که برای من مفید بود پیدا کردم ، هزینه زیادی برای من صرف کرد (فکر می کنم این کل حدود 4500 دلار باشد). بنابراین من خیلی علاقه مند بودم که ببینم آنها چه چیزی برای گفتن دارند.

شما بسته نهایی ثروت و ادعاهای آنها را برای “شروع به کسب درآمد تمام وقت با کار در خانه از کامپیوتر خود” و “شما می توانید شروع به کسب درآمد از ساعت بعد” از آزمون کنید.

اکنون که در این زمینه کار می کنم ، فکر نمی کردم که عادلانه باشد که آنها به بسته نهایی ثروت امتیاز دهند و آنها آنچه را من می دانم می دانند. من می خواستم این را از دیدگاه شخصی که به تجارت اینترنتی بازاریابی می کند ، مرور کنم ، بنابراین از همسرم (که فقط می داند من “تجارت اینترنتی” انجام می دهم) کمک خواستم. شما به سختی می دانید که چگونه در اینترنت گشت و گذار کنید ، بنابراین من فکر کردم که کدام یک بهتر است ادعاهای آنها را به آزمون بگذارید.

باید اعتراف کنم که اولین گام ها برای شروع کار با بسته نهایی غنی بسیار متفاوت از انتظار من است. من فکر می کردم که کتابهای الکترونیکی طولانی برای خواندن وجود دارد (همسرم از خواندن متنفر است) یا تحقیقات زیادی ، اما به نظر می رسد مارک وارن (خالق بسته نهایی ثروت) بیش از حد در تحقق وعده خود مبنی بر “درآمدزایی در یک ساعت” متمرکز شده است.

همین که بسته را بارگیری کردم ، آن را به همسرم دادم و شروع آن را تماشا کردم. بعد از اینکه او فریاد زد که نیازی به خواندن چیزی نیست ، ما سیستم را معرفی کردیم و سرورهای Ultimate Wealth Package را ایجاد کردیم که وب سایت خود را تولید می کردند و بیشتر فروش را انجام می داد. در حالی که این اتفاق می افتاد ، او دستورالعمل های آنها را دنبال کرد و یک حساب کاربری برای جمع آوری پول از فروش خود ایجاد کرد و آن را به سایت UWP خود پیوند داد.

سپس ما با پیروی از توصیه های تبلیغاتی آنها برای وب سایت وی به محل کار خود رفتیم و باید در این مرحله اعتراف کنم که کمی کمک کردم. ما در اینجا وارد AdWords شده بودیم و می خواستم ببینم آیا آنها واقعاً می دانند از چه صحبت می کنند؟ فکر کردم همه چیزهای مهمی را که باید درباره AdWords بدانم می دانم ، اما برخی از نکات UWP برای من جدید بودند. اعتراف می کنم در این مرحله کمی تحت تأثیر قرار گرفتم.

پس چه اتفاقی افتاد بعد از یک ساعت؟ متأسفانه حدود سه ساعت طول کشید تا همه چیز را به همان شکلی که می خواستیم اجرا کنیم تا ادعای “در یک ساعت پول در بیاورید” شامل حال ما نشود. اما ، همانطور که گفتم ، همسر من تجربه کمی در اینترنت دارد ، بنابراین احتمالاً مدت زمان طولانی تری از آن خواهد بود که برای مدتی آنلاین می شود.

در این زمان ساعت حدود یک بامداد بود ، بنابراین امروز آن را صدا کردیم. اما صبح روز بعد ، همسرم من را بیدار کرد وقتی که بالا و پایین می پرید زیرا سایت ما بیش از 200 دلار در هنگام خواب درآمد داشت! او مجبور بود به سر کار برود تا اینکه اجازه داد دوباره به خواب بروم اما در طول روز چندین بار تماس گرفت تا از من بخواهد مانده حساب او را برای او بررسی کنم. شما یک هیولا خلق کرده اید!

این سه هفته پیش بود و اکنون به اندازه من آنلاین است. حتی به درآمد ماهانه 50 هزار دلار هم نرسیده است ، اما انصافاً باید گفت که این تعداد از مشاغل شخصی مارک وارن پس از چند سال حضور در اینترنت حاصل می شود بنابراین قضاوت درباره موفقیت همسرم در مقابل موفقیت وی منصفانه نیست. با این حال ، او فقط چند نکته Ultimate Wealth Package را پیاده سازی کرد و به همان اندازه که در کارهای روزانه خود مشغول به کار بود ، آنلاین می شد. ما در صورت ادامه کار خواهیم دید ، اما اگر ادامه یابد ، من احتمالاً نیاز به نگاهی دقیق به بسته برای بهبود تجارت خودم خواهم داشت.

پس اینطور بسته نهایی دارایی کلاهبرداری؟

نه ، اما نه همه شراب و گل رز. من برخی از جزئیات را بیان کردم اما در کارهای هنری بیشتر از آنچه اعتراف می کنم به همسرم کمک کردم. شما برای راه اندازی حساب با خدمات آنلاین ، مدیریت فعالیت های بازاریابی و ایجاد برخی تغییرات کوچک در صفحه وب خود ، به مهارت های فنی کافی نیاز دارید. همه این موارد در کتاب آمده است ، اما من فقط می توانم تصور کنم که اگر برای کمک به او در آنجا نبودم ، بیش از سه ساعت آماده سازی طول می کشید.

همچنین برای سرمایه گذاری در این برنامه باید حدود 75 دلار پول در اختیار داشته باشید و روزانه حدود یک ساعت وقت بگذارید تا رشد آن ادامه یابد تا در مورد “پول درآوردن بدون کار” گرفتار و فراموش نشود ، کار بیهوده ای است. اما ، صادقانه بگویم ، اگر نمی خواهید روزی یک ساعت را به پتانسیل درآمد 50000 دلار در ماه اختصاص دهید ، به هر حال واقعاً آینده زیادی در تجارت اینترنتی ندارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا