بسیاری از فروش پیام کوتاه یا بمب گذاری های متعدد پیامکی

[ad_1]
آیا شما از آن بازاریاب ها یا شرکت هایی هستید که فکر می کنید به طور کلی در پیام رسانی فعال هستید زیرا پیام های زیادی را با یک سرویس واحد پر می کنید؟ خبر بد: این بازاریابی نیست و شما فقط وقت و پول خود را هدر می دهید. خبر خوب: شما می توانید همه چیز را برگردانید اما ابتدا به این دانش نیاز دارید. بازاریابی چیست؟ به گفته فیلیپ کوتلر محقق بازار و کوین کلر همکارش در کتاب قدرتمند خود مدیریت بازاریابی بازاریابی تعریفی از نیازهای انسانی و اجتماعی است. یکی از کوتاه ترین تعاریف بازاریابی ضرورت ضروری است. و من به ویژه تعریف ریچارد شفر از بازاریابی را دوست دارم بازاریابی بازار را به سمت محصول یا خدمات شما سوق می دهد. بنابراین آیا شما واقعاً بازاریابی پیامکی زیادی انجام می دهید؟ با توجه به تعریف بازاریابی فوق این طور نیست؟ آیا می دانید که واقعاً بازاریابی پیامکی زیادی انجام می دهید؟ آیا این بدان معنی است که اگر لیستی از شماره تلفن ها را اجاره کنید یا یک لیست تهیه کنید و حتی یک پیشنهاد تبلیغاتی برای آنها ارسال کنید آیا شما می گویید که می فروشید؟ آیا این بازار به دنبال شماست؟ محصولات و خدمات شما کاهش می یابد؟ شگفت آور. چیزهای زیادی لازم است. این چیزی است که مردم sms blasting می نامند. در واقع آنها افراد زیادی را ارائه می دهند که خدمات زیادی ارائه می دهند بنابراین از شما قدردانی نخواهند کرد زیرا آنها شما و محصول شما را دوست ندارند. یعنی چه زمانی گفته می شود که شما بازاریابی پیامکی انجام می دهید یا خیر؟ اگر بازاریابی پیامکی واقعا وجود دارد اول بدانید که بازاریابی یک فرآیند است و زمان آن کوتاه است. اگر می خواهید بازاریابی زیادی انجام دهید باید انجام دهید. من بلافاصله لیستی از شماره تلفن های خود را تهیه می کنم یا لیستی خریداری می کنم که اطلاعات مربوط به جمعیت شناسی را می داند منظور من d است این لیستی از افرادی است که واقعاً به آنچه می فروشید نیاز دارند. بدانید همانطور که کوتلر و همکارانش توضیح دادند سپس با تهیه منابع مداوم برای حل مشکلات آنها و / یا کمک به آنها این نیازها را برآورده کنید. مهارت ها و ویژگی های خود را همزمان نشان دهید. با گذشت زمان شما در مورد لیست خود بیشتر خواهید دانست. سپس فروش آنها آسان می شود. این بازاریابی است و با به اشتراک گذاری لیست ها موارد قدیمی را فراموش نکنید تا بتوانید به صورت هدفمند و شخصی با آنها ارتباط برقرار کنید. بنابراین فریب مردم با یک پیام اصلاً بازاریابی نیست. و اگر می خواهید در چندین کمپین بازاریابی پیامکی موفق باشید وقت بگذارید و خود را به اثبات انفجار برسانید نه لزوما بلکه یک ضرورت است. امروز مسیر را تغییر دهید!
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا