بهبود بهره وری بازاریابی در عصر اینترنت

[ad_1]

فروش روابط در اینترنت آخرین کلمه ای است که در جوامع بازاریابی قرار گرفته است. این ما را به این سوال می رساند که اهمیت حفظ این روابط در دنیای وب برای بهبود شغل شما چیست. ممکن است ایده ها و مفاهیم مختلفی وجود داشته باشد که تورها را هر از گاهی انجام می دهد که ممکن است باعث شود شما به فکر استراتژی هایی باشید که برای دستیابی به یک قرارداد ثابت در زمینه بازاریابی اینترنتی استفاده می کنید. اگرچه هر ایده خوبی است همیشه مهم است که ابتدا اهمیت و ارتباط آن با خط مشاغل شخصی خود را بدانید.

در اینجا ما یک جنبه بسیار مهم را مورد بحث قرار می دهیم که شرکتها اغلب از آن غفلت می کنند. این مفهوم بازاریابی روابط است. اگرچه روابط در دنیای واقعی بسیار پرطرفدار است اما از ظهور آنها در بازار اینترنت نمی توان جلوگیری کرد. افراد و شرکتهایی که قادر به درک دقیق آنچه مشتریان خود هستند در جستجوی آن هستند با توجه به این نیاز برنامه ها و استراتژی های بازاریابی خود را آسان تر می یابند. این دانش برای بهره گیری از فرصت های شگرفی که اینترنت شرکت ها در بخش ها ارائه می دهد مفید است. افرادی که اهمیت روابط را درک می کنند افرادی هستند که در این بازار رقابتی برنده خواهند شد.

معنای فروش روابط دقیقاً چیست؟

فروش یا حفظ روابط در شبکه های اجتماعی فراتر از روند فروش فوری است که بین خریداران و فروشندگان پیش می رود. در روش سنتی فروش معاملات تنها هدف از فروش مثبت است و این غالباً پایان هر نوع رابطه است. در بازار رسانه های اجتماعی کارشناسان اینترنت هوشمند نیاز به حفظ این روابط را تشخیص داده اند نه اینکه فروش را به عنوان یک نتیجه برای آن تلقی کنند. آنها این را آغاز رابطه بلند مدت با مشتریان می دانند. شما موظفید که برخی از بازاریاب های موفق اینترنتی را به این اصطلاحات گوشزد کرده و در مورد ستون فقرات یک استراتژی آنلاین موفق صحبت کنید. این عبارات در واقع بستر تجارت موفق امروز است.

حال اجازه دهید چند جنبه از برقراری ارتباط با مصرف کنندگان را در نظر بگیریم و ایجاد روابط طولانی مدت چقدر مهم است. شما باید دقیقاً مورد بررسی قرار دهید که مشتری های موجود چه چیزی می خواهند چه ارزشی را از کار می بینند و چه چیزی آنها را برای ایجاد انتخاب بر دیگران انگیزه می دهد. در حقیقت مشتریان علاقه مند هستند که چگونه پول درآمدی خود را چگونه و از کجا سرمایه گذاری کنند. به گفته مصرف کنندگان خریدی که انجام می دهند نوعی نیرو است. آنها علاقه مند به خرید چیزهایی از شرکت هایی هستند که مجموعه ای از ارزش های خود را با هم دارند. خریدهای آنها می توانند بعنوان پایه برنامه ها و موقعیت های بازاریابی شما تبدیل شوند.

هنگامی که مصرف کنندگان با گزینه خرید محصولات از دو شرکت روبرو شوند قطعاً محصولی را انتخاب می کنند که با عقاید خود هماهنگ باشد. حتی اگر هزینه محصول در مقایسه با شرکت دیگر زیاد باشد. این قدرت درک مشتریان و ایجاد روابط با آنها است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا