برترین های کسب و کاردنیای وب

بهترین آموزش وردپرس فارسی در سال 2023

بهترین آموزش وردپرس فارسی کدام است ؟ آیا شما نیز به دنبال بهترین آموزش وردپرس  برای ساخت یک وب سایت هستید؟ اگر تازه وارد وردپرس هستید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا می خواهیم شما را به بهترین آموزش وردپرس البته به صورت رایگان راهنمایی کنیم و سپس معیارهای بهترین آموزش وردپرس فارسی را توضیح دهیم.

آمازون | آموزش

بهترین آموزش وردپرس فارسی

ما آموزش های زیادی به زبان فارسی و انگلیسی وردپرس داریم و ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید اما نگران نباشید ما شما را قدم به قدم راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین آموزش وردپرس را پیدا کنید و از تم های آن استفاده کنید.

کیفیت آموزش

یکی دیگر از معیار های بهترین آموزش وردپرس فارسی بحث کیفیت است اگر از بهترین سایت ها خرید کنید اما آموزش ها و محصولات آن سایت با کیفیت و موثر نباشد قطعا به درد کاربران نمی خورد و از ارزش واقعی آن سایت بسیار کاسته می شود. بنابراین یکی از مهمترین وظایف و رسالت های سایت های آموزشی کیفیت بالای محصولات می باشد.

سرعت بالای سایت

اگر کلمه “بهترین سایت های آموزش وردپرس در ایران” را جستجو کنید، مطمئنا روی اولین سایت های نمایش داده شده در گوگل کلیک می کنید، اما فرض کنید روی سایت اول کلیک کرده اید و 10 ثانیه طول کشیده است، اما در همان زمان صفحه سایت اول شما سایت دوم را باز می کنید و صفحه سایت به سرعت برای شما باز می شود. شما چه واکنشی نشان می دهید؟

اگه من بودم سایت اول رو میبستم و میرفتم سایت دوم تا جوابمو پیدا کنم. فکر میکنی چه اتفاقی افتاده؟ اتفاق مهم 1- سایت اول به دلیل پایین بودن سرعت لود صفحه، کاربر، بازدیدکننده یا شاید مشتری ارزشمندی را از دست داد. 2- امتیاز منفی بسیار بدی از طرف گوگل به این سایت داده شده که روی سئوی سایت اول تاثیر می گذارد و ممکن است در آینده به نتایج پایین نزول کند. بنابراین قطعا این نکات در انتخاب بهترین آموزش وردپرس فارسی تاثیر زیادی دارد

می بینید که سرعت سایت بسیار مهم و حیاتی است و همچنین یکی از عوامل یک سایت بهتر است.

آمازون | آموزش

ساختار و فرم سایت

ساختار قالب و دسته بندی آثار نیز عامل بسیار مهمی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی با هدف خاصی به سایتی مراجعه می کنید، در آن سایت احساس راحتی می کنید، از مرور سایت لذت می برید و زیبایی سایت شما را جذب می کند و تمام چیزی که در این سایت به دنبال آن هستید این است که راحتی پیدا کن

این موضوعات UI (رابط کاربری سایت) و UX (تجربه کاربری سایت) نامیده می شوند. سایت ها باید چه کیفیتی داشته باشند

پشتیبانی از کاربران سایت

اگر مقاله بهترین سایت های آموزشی وردپرس پشتیبانی کاربر از سایت نداشته باشد، مطمئناً تعجب می کند. اگر من یا شما کاربر، محصول آموزشی را از وبسایت خریداری کرده باشیم و در مورد محصول سوالی داشته باشیم و یا حتی اگر لینک دانلود برای ما فعال نشده باشد و پس از طی مراحل زیر به نتیجه نرسیدیم، این وبسایت را دوست نخواهیم داشت. و احساس بدی داشته باشید که در نهایت منجر به از دست دادن این سایت می شود.

خوشبختانه این موضوع در بین سایت های آموزشی ایرانی هر روز بهتر و بهتر می شود. همه دوستان معلم و مدرس متوجه شده اند که اگر از کاربران خود پشتیبانی نکنند، سایت های رقیب به راحتی مشتریان خود را از بین خواهند برد. بنابراین یکی دیگر از ملاک های انتخاب بهترین آموزش وردپرس فارسی این است که پشتیبانی کاملی را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهید.

ممکن است بسیاری از شما با رتبه الکسا و اینکه برای چه کاری مناسب است یا چگونه از آن استفاده کنید آشنا نباشید. الکسا سایتی متعلق به آمازون است و صاحب آمازون، آقای جف بزوس، ثروتمندترین فرد جهان است. الکسا با کمک ربات های قدرتمند خود تمامی سایت های دنیا را از نظر سئو رتبه بندی می کند.

زمانی که به سایت الکسا می روید و آدرس سایت مورد نظر را در قسمت رتبه بندی سایت وارد می کنید، سایت شما از نظر جغرافیایی در دو دسته کشور هدف مانند ایران و رتبه جهانی که مربوط به همه سایت ها است رتبه بندی می شود. در جهان. هرچه این رتبه کمتر و نزدیکتر به 1 باشد، بهتر است. به عنوان مثال، گوگل تنها سایتی در جهان است که رتبه اول را هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی دارد. بنابراین، معیار خوبی برای بررسی رتبه و شدت فعالیت هر سایتی است که می خواهید.

توجه: برای خرید محصول یا خدمات به رتبه الکسای یک سایت توجه زیادی نکنید زیرا سایت های زیادی هستند که محصولات با کیفیت بهتر و ارزان تری ارائه می دهند اما رتبه الکسا آن نسبت به رقبای خود پایین تر است و شاید همین دلیل باشد. این سایت به تازگی راه اندازی شده است. به طور معمول، کمتر از 10000 سایت در هر کشور در سایت های فعال آن کشور گنجانده شده است.

به روز رسانی سایت

باید بدانید که دنیا به سرعت در حال تغییر است و قرن بیست و یکم قرن سرعت و ارتباطات است، به خصوص وقتی این موضوع را در فضای آنلاین یعنی اینترنت در نظر بگیریم.

بنابراین سایت ها باید همیشه با محیط آنلاین چه از نظر آموزشی و چه از نظر طراحی تغییر کنند، بنابراین سایتی که مقالاتش دیر به روز نمی شود یا اصلا سایت ارزشمندی نیست. و اطلاعات ارائه شده به ما می تواند قدیمی، قدیمی و مفید نباشد، بنابراین موضوع مهم دیگری که باید در بهترین سایت های آموزشی وردپرس وجود داشته باشد، مرتبط بودن است.

بهترین سایت های آموزش وردپرس خارجی

خوب ما انواع ویژگی هایی که بهترین وب سایت باید داشته باشد را توضیح دادیم و گفتیم که وب سایت های خوب زیادی وجود دارد، اما در این مقاله به 4 مورد از آنها اشاره کرده ایم که در زیر آمده است.

سایت wpbeginner

سایت wpbeginner  در زمینه‌ی آموزش وردپرس، پوسته وردپرس و افزونه‌های وردپرس فعالیت دارد که همان‌طور که از نامش پیداست آموزش‌های آن مبتدیانه بوده و برای افرادی که به تازگی با وردپرس آشنا شده‌اند بسیار مناسب هست و یکی از بهترین سایت‌های آموزشی وردپرس در سطح پایه می‌باشد.

سایت tutsplus

سایت tutsplus بخشی از Envato، این سایت یک راهنمای آموزشی کامل برای یادگیری طراحی وب سایت است. آموزش های این سایت با طراحی سایت در نرم افزارهای گرافیکی شروع می شود و تا کدنویسی وب سایت ادامه می یابد. اما قسمتی که قصد داریم به شما ارائه دهیم، دسته آموزش وردپرس این سایت است. مطالب در قالب وبلاگ آموزشی منتشر شده است و با مطالعه مقالات این سایت می توانید دانش وردپرس خود را افزایش دهید.

بهترین سایت آموزش وردپرس فارسی = وبسافت3

سایت Websoft3 سالهاست که در زمینه آموزش وردپرس و برنامه نویسی فعالیت می کند و امروزه به یکی از بهترین منابع آموزشی در ایران تبدیل شده است و بسیاری از کاربران وب از آموزش های آن استفاده می کنند. در هر سطحی چه مبتدی و چه حرفه ای می توانید از آموزش های وبسایت 3 استفاده کنید. این آموزش ها در قالب های مختلف از جمله دوره های آموزشی وردپرس، فیلم های آموزشی وردپرس، کتاب های آموزشی PDF و … توسط استاد رضا حیدری ارائه شده است. . برای یادگیری وردپرس می توانید از منابع خارجی مانند wordpress.org – wordpress.com – wpbeginner.com websoft3.com استفاده کنید اما برای ما ایرانی ها بهترین منبع یادگیری وردپرس Websoft3 است که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید و از امکانات رایگان آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا