بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

بهترین اتاق فرارهای هیجانی کرج: تجربه‌ای از معما، ترس و هیجان

اتاق فرارهای هیجانی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های گروهی در دنیای سرگرمی و تفریح است. در این بازی‌ها، شما و گروهی از دوستانتان وارد یک محیط تاریک و معماگونه می‌شوید و باید با حل معماها، پیدا کردن رموز و راه‌حل‌ها، از اتاق، فرار کنید. هیجان و ترس، همراه با تعامل و همکاری گروهی، این تجربه را فراموش‌نشدنی می‌کند. در این مقاله5 تا از بهترین اتاق فرار کرج در ژانر هیجانی را بررسی خواهیم کرد و آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

اتاق فرار کرج | اتاق فرار هیجانی

۱. اتاق فرار نمیسیس (Nemesis)

اتاق فرار نمیسیس (Nemesis) یک ترسناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین اتاق فرارهای کرج است. با وارد شدن به این اتاق فرار، شما به دنیای تاریک و مرموز یک خانه خلوت و تسخیرشده راه پیدا می‌کنید. در این بازی شخصیت اول داستان از شما درخواست کمک دارد. اون اعلام کرده که با پدر خودش که در یک خانه زندگی می‌کند مشکل دارد و اعلام کرده که شما برای نجاتش فقط ۵ روز وقت دارید|
اگر بدنبال یک اتاق فرارهیجانی عالی در شهر کرج می گردید بدون شک باید نمیسیس را تجربه کنید.

۲. اتاق فرار اختیار

اتاق فرار اختیار یکی از بازیهای مجموعه خوبه میز روم کرج می‌باشد. این بازی که در ژانر غیر ترسناک و هیجانی می‌باشد. شما در این بازی قرار است وارد یک سفینه فضایی شوید و زمین را نجات دهید.
سناریو اتاق فرار اختیار به این شرح است: چند ماه از اون فاجعه لعنتی می‌گذره. واقعاً فکرشم نمی‌کردیم که «هِنسِل» انقدر احمق باشه!
تیم‌های جستجوی حیات با تمام امکانات و تجهیزات چند هفته‌اس که دست‌خالی برمی‌گردن و دوشنبه هفته گذشته سازمان ملل به صورت رسمی مرگ قطعی حیات در نیمی از کره زمین رو تایید کرد.
بعضی شب‌ها با خودمون فکر می‌کنیم اگر این پروژه رو خود ناسا پیش می‌برد، شاید می‌تونست جلوی برخورد شهاب‌سنگ رو بدون تلفات بگیره.
هرج و مرج و ناآرامی همه‌جا رو برداشته، سر منابع نفتی، که حالا دوباره اهمیت پیدا کرده، جنگ‌های محلی درگرفته. خطر جنگ جهانی سوم رو بیخ گوشمون احساس می‌کنیم…
فردا راس ساعت ۸ صبح قراره به سمت سیگنال «نامیرا» بریم. تنها سیگنال ناشناخته از نیمه نابود شده زمین که خوشبختانه تا امروز قطع نشده. امیدواریم حداقل بتونیم آدم‌های زنده پیدا کنیم…

۳. اتاق فرار سانفرانسیسکو

اتاق فرار سانفرانسیسکو یک تجربه متفاوت از اتاق فراهای هیجانی است که توسط مجموعه تازه تاسیس Escape Will در منطقه جهانشهر کرج در حال اجرا می‌باشد. این اتاق فرار با موضوعی متفاوت یکی دیگر از هیجانی‌ترین اتاق فرارهای کرج می‌باشد که باید تجربه کرد.

اتاق فرار کرج | اتاق فرار هیجانی

۴. اتاق فرار پلیر

اتاق فرار پلیر از مجموعه قدیمی وایراروم یکی دیگر از اتاق فرارهای هیجانی کرج می‌باشد که در حال اجرا می‌باشد. این اتاق فرار در ژانر ترسناک و هیجانی و در مدت زمان ۹۰ دقیقه در گلشهر کرج در حال اجرا می‌باشد. این بازی که به تازگی افتتاح شده است توانسته محبوبیت زیادی بین بازیکنان اتاق فرار در شهر کرج کسب کند.

۵. اتاق فرار مونیخ

اتاق فرار مونیخ شما را به سفری در زمان می‌برد. در این اتاق فرار، شما باید با حل معماها و استفاده از دستگاه زمان، به دنیاهای مختلف سفر کرده و رموز و رازهای هر دوره را کشف کنید. این اتاق فرار با جزئیاتی از دوران‌های مختلف تاریخی طراحی شده است و تجربه‌ای مسحورکننده و هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اتاق فرار که با موضوع جنگ جهانی دوم و هیتلر می‌باشد یکی دیگر از بازیهای هیجانی کرج می‌باشد که بدون شک ارزش تجربه کردن دارد.

رزرو اتاق فرار هیجانی کرج

اتاق فرارهای هیجانی از بهترین راه‌ها برای تجربه هیجان، ترس و همکاری گروهی است. از ترسناک و تاریک تا ماجراجویانه و سحرآمیز، اتاق فرارهای معرفی شده در این مقاله تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت هستید، بهتر است یکی از این اتاق فرارها را امتحان کنید و لحظاتی پر از هیجان و تفریح را با دوستانتان سپری کنید. برای رزرو اتاق فرار هیجانی راههای مختلفی دارید. شما می‌توانید به صورت تلفنی از طریق خود مجموعه‌های برگزار کننده اتاق فرار خود را رزرو کنید و یا رزرو اتاق فرار خود را به صورت انلاین انجام دهید. پس تا دیر نشده یک گروه از دوستان خود را جمع کن و یکی از هیجانی‌ترین اتاق فرار‌های کرج و رزرو کن و یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودت و دوستات رقم بزن. اگر تجربه هر یک از این اتاق‌های فرار ر ا دارید خوشحال میشیم که از طریق کامنت تجربه خودتون را به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا