بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن

یکی از ویژگی هایی که پلی استیشن در طول پنج سال گذشته موفق شده است، دارا بودن کتابخانه گسترده ای از بازی های انحصاری کنسول است که شما نمی توانید آنها را در هیچ جای دیگری بازی کنید. از بالاترین ارتفاعات داستان گویی با The Last of Us تا ساخت جهانی محدود و چالش برانگیز با Bloodborne، در کنسول پرچمدار سونی، برای همه چیزی موجود است. تنوع زیادی در این لیست وجود دارد، به طوری که حتماً چیزی برای شما در لیست زیر وجود دارد.

با اینکه برخی از بازی هایی که در موردشان صحبت می کنیم، نیز بر روی کامپیوتر قابل بازی هستند، اما هنوز به طور انحصاری برای خانواده پلی استیشن موجود هستند.

100 بازی برتر ps4 | atro

God of War: Ragnarok

آیا آماده هستید که قدرت کشتن خدا را به دست بیاورید؟ اگر بله، برای God of War: Ragnarok آماده شوید! این پیروزی به بازگشت مجدد فرنچایز محبوب PS4 است، شما با چاقوی Kratos و سایر اسلحه هایش جنگیده و سعی می کنید زمستان بی پایانی را که اودین ساخته است متوقف کنید.

اما او تنها کسی نیست که در سفری هست. آترئوس در تلاش است که بیشتر درباره خودش و سرنوشت خود بیاموزد. پدر و پسر باید با هم کار کنند و کارهای خودشان را انجام دهند تا بخش عمده ای از خدایان نورس را نابود کنند و نه جهان را نجات دهند.

Kratos دیگر به دنبال جنگ نمی گردد. اما قصد دارد جنگ را به همراه داشته باشد!

Beyond Two Souls

بیوند: دو روح، پیروی از بازی Heavy Rain موفق دیوید کیج است. این بازی نیز یک بازی درام اکشن-ماجراجویی تعاملی است که نتیجه داستان به اقدامات و انتخاب‌های گفتاری بازیکن وابسته است. در این بازی، شما بازیگری جودی هولمز را بر عهده دارید، که با یک موجود به نام آیدن ارتباط روحی نامفهومی دارد و می‌تواند از قدرت تلپاتیک آن استفاده کند. پس از یک حادثه غیرمنتظره که به دلیل اقدام آیدن رخ می‌دهد، والدین جودی برای کمک به او با شرایطش سعی می‌کنند و او را تحت مراقبت دپارتمان فعالیت‌های پارانورمال ایالات متحده قرار می‌دهند. با بازیگران برجسته از جمله الن پیج و ویلم دافو، داستانی چگونه تراکم و جذابیت خود را نشان می‌دهد که بازیکن را به خود جذب می‌کند و ارزش بازی دوباره کردن آن را دارد.

Days Gone

بازی Days Gone که توسط استودیو Bend ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، در بین بازی‌های زامبی کمترین بازی است که تجربه پسا‌آپوکالیپسی را در یک دنیای باز با اجتماعات زامبی‌های فراری به ارمغان می‌آورد. بازیکنان نقش شخصیت اصلی بازی به نام Deacon St. John را ایفا می‌کنند که در یک دنیایی پر از زامبی‌های فراری به دنبال همسر خود می‌گردد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Days Gone، استفاده از موتور سیکلت Deacon به عنوان اصلی ترین وسیله نقلیه در این دنیای باز است که با پیشرفت داستان، امکان ارتقاء و سفارشی کردن آن وجود دارد. بازی Days Gone یک تجربه دنیای باز قابل اندکی توجه است و علاوه بر آن در بین بازی‌های زامبی، بازیکنان تجربه‌ای جدید و متفاوت خواهند داشت.

Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn، با عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۷، در چندین جنبه نسبت به بازی‌های دنیای باز به یک نقطهٔ تحولی تبدیل شد. این بازی، با این که توسط The Legend of Zelda: Breath of the Wild کنار گذاشته شده بود، بسیاری از موارد را به خوبی انجام داد. اول از همه، این بازی یکی از بهترین سیستم‌های مبارزه را که تا به حال در یک بازی دنیای باز اجرا شده است، دارد. با مبارزه‌ی سریع و واکنشی که بازیکنان باید به طرز هوشمندانه ای از ماشین‌های خطرناک دفاع کنند و نقاط ضعف را هدف قرار دهند و با انواع مختلفی از اسلحه‌ها، بسیاری از مهارت‌ها و تجربیاتی برای کشف و بهره‌برداری وجود دارد. همچنین، دارای یک داستان علمی-تخیلی جذاب و شخصیت‌های فوق‌العاده است که باعث شده تا این بازی را برای تجربه‌ی کردن، شایستهٔ دیدن باشد.

Ghost of Tsushima

“Ghost of Tsushima” از Sucker Punch Studios، یک بازی جهان باز در جزیره‌ی تسوشیما در ژاپن است. در این بازی، شما برای آزادی از حکومت ستمگرانه‌ی مغول‌ها به جنگ می‌روید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی، مبارزات بسیار هیجان‌انگیز است که با رعایت نکاتی از اصول سامورایی صورت می‌گیرند. همچنین داستان اصلی بازی، جین، قهرمان بازی را به مبارزه با روش‌هایی که در کد اخلاقی سامورایی محسوب می‌شود، می‌کشاند و این داستان به طور مداوم مبارزات و جنگ داخلی بین دو نیروی مخالف را دنبال می‌کند. “Ghost of Tsushima” با مناظر بسیار زیبا و سیستم مبارزه‌ی هیجان‌انگیزش، یک بازی شگفت‌انگیز جهان باز است که ارزش تجربه دادن را دارد.

Ratchet & Clank Series

سری بازی‌های Ratchet & Clank یکی دیگر از سری‌های طولانی و پرطرفدار انحصاری کنسول پلی‌استیشن است. در این بازی‌ها اغلب کنترل کاراکتر Ratchet را در دست دارید که همراه با دوستش Clank سفری پرماجرا را آغاز می‌کند. از ویژگی‌های بازی‌ها می‌توان به سلاح‌های عجیب و غریب و گستره‌ای اشاره کرد که به بازیکن امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها را می‌دهند. بازی‌های این سری دارای سیاره‌های مختلفی هستند که در هر یک از آن‌ها با دشمنانی مواجه خواهید شد که باید با استفاده از سلاح‌های خود آن‌ها را شکست دهید. Ratchet & Clank: Rift Apart که به تازگی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است، بیشتر تمرکز خود را بر روی سفرهای بعدی و سفر در بعد و برگرداندن تعادل در جهان دارد. با توجه به گسترده بودن تخیل و داستان سری، این بازی‌ها برای هر دو کودکان و بزرگسالان بسیار جذاب هستند و قابلیت سرگرمی بالایی را دارا هستند.

God of War Series

با گذشت زمان، سری بازی‌های God of War در انواع و اقسامی روی کنسول‌های PlayStation منتشر شده است. با بازی God of War 2018، سری به یک بازی تازه با تمرکز بیشتر بر روی داستان و بازی‌ای کاملاً تجدید شده تبدیل شد. بازی جدید تفاوت زیادی با قسمت‌های قبلی داشته، اما همچنان برای فردی که با شخصیت آشنا است جذاب است. بازی God of War III: Remastered همچنان تجربه‌ی خوبی از بازی‌های God of War است و می‌تواند به عنوان تجربه‌ای جدید ارائه شود.

The Last of Us Part 2

“The Last of Us Part II” یک بازی واقعا برانگیزنده، عاطفی و عالی است که به بررسی چرخه خشونت، انتقام و تاثیر آنها بر کسانی که نزدیک به ما هستند می‌پردازد. این بازی در حالی که در ژوئن 2020 به بازار عرضه شد، طرفداران را به دو گروه تقسیم کرد. از نقطه نظر گیم پلی، سیستم های قوی بازی اول ارتقا یافته و با افزودن های کوچک و معنادار بهبود یافته است. همچنین در بازی تاکید قوی بر بقا و جمع آوری منابع می‌شود که شما را برای بررسی محیط‌هایی که توسط آلودگی ها پر شده اند، به چالش می‌کشاند. در بازی “The Last of Us Part II” بازی هوشمند برای شما کلیدی است، اما گذر از دشمنان طی مراحل مختلف بازی با استفاده از روش های مختلف (مخفی یا خیر) بسیار رضایت‌بخش است.

Returnal

Returnal بازی انحصاری PlayStation 5 است که در مارس 2021 منتشر شد. این بازی یک تجربه Rogue-like هیجان انگیز با گرافیک بالا، کنترل حرکتی و جذابیت چشمگیری است. شما در نقش Selene هستید که در سیاره‌ای به نام Atropos سقوط کرده است. هر بار که Selene می‌میرد، بازی از ابتدا شروع می‌شود و او باید دوباره تلاش کند تا به سمت هدفش برسد. با توجه به گیم‌پلی هیجان‌انگیز و قابل اعتیاد آن و همچنین توانایی نشان دادن قدرت DualSense و PlayStation 5، بازی Returnal ارزش تجربه برای هر طرفدار ژانر Rogue-like را دارد.

منبع : وب سایت گیم سنتر

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا