بهترین ترفندها برای دریافت شرکای Adsense

در اینجا چند نکته و ترفند مفید وجود دارد که بسیاری از دارندگان عمده شرکت های وابسته AdSense برای بالا نگه داشتن درآمد ماهانه AdSense خود از آنها استفاده می کنند.

نکته و ترفند | هوش

من) صاحبان اصلی شرکتهای وابسته AdSense همیشه به یاد می آورند که تبلیغات خود را تا آنجا که ممکن است به عنوان بخشی از سایت خود نشان دهند. تبلیغات متنی که به نظر می رسد فقط یک لینک متنی دیگر در یک سایت است ، کلیک های قابل توجهی ایجاد می کند ، در حالی که بنرهای جذاب و رنگارنگ که “تبلیغ” را فریاد می زنند ، کمترین پاسخ را از جایی که مردم روی آنها کلیک می کنند ، دریافت می کنند. این نوع اطلاعاتی است که بزرگترین جریان درآمد در AdSense هرگز فراموش نخواهد کرد.

ب) برندگان برتر AdSense تمرکز خود را بر افزایش مداوم بازدید به عنوان موثرترین راه برای افزایش درآمد AdSense متمرکز می کنند.

الف) یک ترفند دیگر برای درآمد وابسته AdSense قرار دادن تصویر ، عکس یا تصویر مستقیماً در کنار تبلیغ AdSense شما است. این تمایل به جلب توجه دارد و نتیجه همیشه بیشتر از قبل کلیک است. برخی از افراد هوشمند AdSense با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی جذاب با یک تصویر بزرگ زیبا ، در کنار تبلیغات AdSense خود ، دو پرنده را با یک سنگ می کشند.

IV) کار دیگری که دارندگان اصلی سهام AdSense انجام می دهند مطالعه دقیق تبلیغات محبوب AdSense در سایت های آنها و سپس ایجاد محتوای مربوطه است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا