ساختمان و مسکن

بهترین راهنمای سفر

بهترین رزرو هتل در آسیا.

ویلا های اسپا لوکس دیسینی در سمینیناک ، بالی واقع شده است. به دلیل فضای آسمانی و خدمات عالی برای کارکنان و خدمه مشهور است. آنها مطمئناً شما را در خانه حس می کنند. فقط چند دقیقه با ساحل غروب خورشید فاصله دارد. نه تنها این! گالری های هنری کلاس جهانی ، بوتیک های مد و مکان های ناهار خوری با پیاده روی Disini فاصله دارند.

ویلا های اسپا لوکس دیسینی در مجموع 22 واحد برای میهمانان خود دارد. یک محل صبحانه وجود دارد که در آن وعده های غذایی صبحگاهی خوشمزه ای سرو می شود. رستوران های محلی در اطراف هستند. آبگرم افتخار یک هتل است.

تاج اگزوتیکا بنتوتا بهترین تفرجگاه در یکی از زیباترین سواحل سریلانکا است. 90 کیلومتر با فرودگاه و 7 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. هتل دارای امکانات درجه یک از جمله استخر آب شیرین ، رستوران های خوب ، سالن ورزشی مدرن و کلوپ بهداشتی است. اتاق های زیبا از اقیانوس هند یا باغ هایی با زیبایی منظره چشم اندازی می کنند. همه اتاق ها دارای پنجره و بالکن بزرگ هستند و خدمات 24 ساعته اتاق را ارائه می دهند.

شما می توانید در دو رستوران در Taj Exotica Bentota از بهترین غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. یک کافه و بار نیز در کنار استخر وجود دارد.

هتل آسکوت مانیل در ماکاتی ، مرکز تجاری مترو مانیل واقع شده است. این مرکز توسط مراکز تجاری ، سرگرمی و خرید احاطه شده است. برخی از جاذبه های مهم مترو مانیل شامل موزه ایالا ، کتابخانه میراث فیلیپین ، سفارت سنگاپور و بورس کالاهای فیلیپین است.

هتل آسکوت مانیل در مجموع 306 اتاق دارد که آشپزخانه مخصوص به خود را دارد و همچنین دارای برخی امکانات رفاهی است که اقامت شما را به طور قطع فراموش نشدنی می کند.

صبحانه قاره ای صبحانه سرو می شود. این رستوران غذاهای عالی برای لذت بردن از شما ارائه می دهد. سالن شگفت انگیزترین مکان برای استراحت است. هتل همچنین دارای اتاق هایی است که برای جلسات و کنفرانس های مهم طراحی شده است. آنها همچنین دارای سالن ورزشی ، استخر ، زمین تنیس و اسپا مدرن هستند.

محبوب ترین مقصد مسافرتی و تفریحی در سبو اقامتگاه تفریحی و اسپا هیلتون سبو است. این هتل فقط 10 دقیقه با فرودگاه و 30 دقیقه رانندگی از مرکز همایش های بین المللی ، مغازه ها ، کازینو های 24 ساعته و زندگی شبانه فاصله دارد.

اقامتگاه تفریحی لوکس هیلتون سبو و اتاقها و واحدهای آبگرم برای لذت بردن از بازدیدکنندگان طراحی شده است.

اگر به غذاهای اروپایی و آسیایی علاقه دارید ، رستوران را بهتر ببینید. تاپا همچنین جذابیت اصلی آنها است. شما فقط می توانید از غروب خورشید با یکی از استخرها و بارهای یاقوت کبود لذت ببرید. ضمن لذت بردن از استخر بزرگ ، از نوشیدن و خوردن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

در سواحل معروف شنی سفید ، Maribago Blue Water Beach Resort که به عنوان آرامش بخش ترین مکان در سواحل ماریباگو شناخته می شود ، بسیار معروف است. اگر می خواهید در مکانی در تماس با طبیعت بمانید و در عین حال مدرن نیز باشد ، این مکان مناسب برای شما است.

هتل تفریحی آبی ساحل Maribago دارای 132 اتاق است. تمام اتاق ها به طور مناسب مبله شده اند زیرا قصد دارند یک تجربه راحت و راحت را به مهمانان خود ارائه دهند. به راحتی می توانید باغ ها را از پنجره های اتاق ببینید. این مکان همچنین به رستوران خود با نام Allegro معروف است که غذاهای محلی و بین المللی را برای لذت بردن از آن ارائه می دهد.

تعطیلات و اقامتگاه شگفت انگیز بالی.

رانندگی در هر جاده کشوری در بالی تجربه جالبی خواهد بود. این انتخاب مناسب برای بازدید کننده هایی است که می خواهند از مناطق توسعه یافته گردشگری خارج شوند. خود رانندگی راهی برای بازدید کنندگان بالی است که واقعاً می خواهند جزیره را کشف کنند و شب یا چند شب را در مقصد جدید و متفاوت بگذرانند. به این ترتیب ، سفر به سفری تبدیل خواهد شد که شگفت زده می شود ، مانند مسیر پاریس – داکار که به برخی از خیابان های عربی تقسیم شده است. به این ترتیب مسافران می توانند صدای طبیعت را مانند باد های واقعی ، امواج و قورباغه های فرسوده فرسوده که معمولاً بعد از هر باران “کنسرت” دارند ، بشنوند. انعطاف پذیری معمولاً درها و پاداشهایی با کشفیات کاملاً غیر منتظره جدید را باز می کند.

اگر آرامش در طول اقامت در بالی مورد توجه اصلی قرار گیرد ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که در مسیرهای نامفهوم یا گوشه های پنهان در بالی قدم بزنید. این یک ماجراجویی جالب خواهد بود که شما بیش از هر چیز از این ماجراجویی لذت خواهید برد و سبک زندگی خود را غنی تر خواهید کرد. به عنوان مثال ، مسکن انفرادی تقریباً در هر قسمت از حراج ها موجود است.

در بالی ، پناهگاه های انزوای بسیاری برای ماجراجویان وجود دارد. از آنجا که سرزمین های آن واقعاً عظیم نیستند ، شما نمی توانید مانند گذشته در استرالیا گم شوید. بنابراین ، ارزش این نگرانی را ندارد. هنگامی که برنامه سفر شما تنظیم شده است ، می توانید سفر جزیره را از یکی از هتل های استراحتگاه های اصلی نوزا دوا ، ساحل کوتا یا ساحل سانور شروع کنید ، سپس به قسمت مرکزی جزیره گرمسیری به اوبود بروید. اوبود با محبوبیت زیادی به عنوان پناهگاه بین المللی هنرمندان بین المللی و قلب این هنر شناخته می شود که دارای اقامتگاه های لوکس بسیاری در سواحل رودخانه است. نماهای رود ایونگ یا Betano River هر بیننده ای را دعوت می کند تا وارد دنیای رویاهایی شود که در فضای سبز سرسبز گرمسیری پوشانده شده است.

احتمالاً دمای سرما و ساکت باعث مهلت روز معاینه می شود زیرا این جذب می شود. علاوه بر این ، اگر مسافران از کنار آمدن در مراکز درمانی با اسپا که استرس را تسکین می دهد و ذهن و زندگی روزمره را تسکین می بخشد ، لذت می برند.

مقصد بعدی می تواند Kandy Dasa و اطراف آن در Karangasem Regent باشد که همگی دارای اقامتگاه هستند. فعالیتهای زیادی در اینجا انجام می شود ، مانند ماهیگیری ، پیاده روی ، گرفتن ماجراجویی به مزارع میوه یا بازدید از بومی بالی ، دهستان تنگان.

توقف بعدی سواحل شمالی است که در انتظار منتظر ماندن ماجراجوی بعدی در ساحل لووینا هستند که می توانند از جاده شرقی جزیره عبور کنند. این سایت اقامتی مجلل و مجلل را به خصوص با اتخاذ برخی از عناصر معماری سنتی بالی طراحی کرده است. با باغ منظره و محیط اطراف آن مخلوط شده و به یک پناهگاه مناسب منتهی می شود. در امتداد ساحل شمالی ، هتل های کوچک پنهان زیادی وجود دارد که می توانید بالی را تجربه کنید بدون اینکه در معرض دید افراد دیگری قرار بگیرید.

پس از آن سفر به سمت غرب ادامه می یابد تا از محدوده پارک ملی بالی بارات عبور کنید. در اینجا چند فضای سازگار با محیط زیست وجود دارد که پتانسیل یک زندگی عادی را برجسته می کند. یک برجک چوبی برای مشاهده پرندگان یا حیوانات در نزدیکی روشن شده است. این رفت و آمد مکرر همچنین از لحاظ استراتژیک در نزدیکی یک سایت غواصی در جزیره Menjangan قرار دارد.

در خاتمه ، ممکن است شما بخواهید شب های بیشتری را در روستاهای Medewi یا Suraberata بگذرانید که هرکدام نیز جذابیت خاصی را حفظ کرده و اقامتی را ارائه می دهند. هر دو در کنار ساحل واقع شده و در مرکز باب قرار دارند نخل ، کف دست برگ های درخت. گشت و گذار یک ارزش افزوده است که این سایت ها ارائه می دهند.

درنهایت ، بازدیدکنندگان پس از عبور از مزارع برنج جنوبی در امتداد تپه ساحلی تابنان ، به یک خط شروع برای یک ماجراجویی جدید رسیدند. چه سفری شگفت انگیز باعث می شود احساس گرسنگی بیشتری داشته باشید.

سفر در بالی هیجان انگیز و طراوت آور است و یکی از این سفرها باعث می شود که بخواهید دوباره شروع کنید و دوباره تماشا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا