بهترین راه برای ایجاد ترافیک هدفمند چیست؟

[ad_1]

اگر گیج و مبهم اطلاعات زیادی هستید و نیاز به راهنمایی در مورد بهترین روش ایجاد ترافیک هدفمند برای وب سایت خود دارید تا بتوانید تمرکز خود را حفظ کرده و وقت خود را هدر ندهید در اینجا نکاتی آورده شده است که می توانند به شما کمک کنند.

من می فهمم که شما از کجا آمده اید به خصوص وقتی روش های مختلفی برای انتخاب دارید مانند بازاریابی اینترنتی بازاریابی مقاله بازاریابی ویروسی SEO ppc صفحه اصلی وبلاگ نویسی YouTube و myspace که نام چند مورد را دارید.

فرقی نمی کند کدام روش را انتخاب کنید واقعاً به این بستگی دارد که با کدام رسانه احساس راحتی می کنید. روش ذکر شده در بالا برخی از روشهایی است که من در حال حاضر برای ایجاد ترافیک هدفمند به وب سایت خود استفاده می کنم.

من شخصاً شروع به بازاریابی مقالات کردم زیرا عاشق نوشتن و اشتراک اطلاعات هستم. من در مورد موضوع مورد علاقه خود مانند بازاریابی اینترنتی تحقیقات اینترنتی انجام می دهم. من در مورد ایجاد ترافیک با رسانه های مختلف مطالعه کرده ام و قصد دارم برخی از استراتژی ها را اجرا کرده و مقاله ای در مورد آن بنویسم.

با توجه به تجربه من بهترین راه برای ایجاد ترافیک هدفمند رایگان بازاریابی است زیرا به شما امکان می دهد خود را مارک بزنید. شما می توانید موضوعی را که به شما علاقه مند است بنویسید و مقاله خود را منتشر کنید تا افراد با ذهن بتوانند در مورد آن بخوانند و شما به طور خودکار به عنوان یک متخصص معرفی شوید. بازاریابی مقاله همیشه هنگامی است که شما مقاله ای را در فهرست مقاله منتشر می کنید برای همیشه ادامه دارد و اگر مقاله شما خوب باشد وب سایت ویژه دیگری محتوای سایت خود را اضافه می کند.

با به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با افراد همفکر به آنها کمک می کنید تا مشکل خود را حل کنند و به زندگی مردم ارزش افزوده دهند. این مهمترین است وقتی شما به زندگی مردم ارزش می بخشید و در ازای آن انتظاری ندارید افراد بیشتر به شما ملحق می شوند زیرا آنها ارزشی را که شما ارائه می دهید می بینند.

نکته ای که می خواهم بگویم فقط تمرکز کارگزار تولید تنها ترافیک نیست. یک کارگزار را انتخاب کنید که از کار با آن احساس راحتی کنید و فقط با استفاده از آن کارگزار بر ایجاد ترافیک تمرکز کنید. هنگامی که با این کارگزار مهارت پیدا کردید و ترافیک خوبی ایجاد کردید کارگزار دوم را انتخاب می کنید و روی آن تمرکز می کنید تا ماهر شوید و غیره. شما می خواهید ترافیکی از کارگزار دیگری بدست آورید بنابراین اگر اتفاقی برای یکی از آنها افتاد باز هم ترافیکی از کارگزار دیگری دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا