بهترین روش های تجارت الکترونیکی برای پیگیری با مشتریان – قسمت 2

[ad_1]

الکترونیک

آیا می دانید 80٪ فروش پس از تماس پنجم انجام می شود؟

بزرگترین اشتباه ما پیگیری منظم با مشتریان نیست. ما نه تنها فرصتی برای ارائه خدمات و محصولات دیگر از دست نمی دهیم بلکه فرصتی را برای مراجعه به مشتریان راضی از دست می دهیم.

ایجاد تمرین شما نیاز به نظارت مستمر هر دو ماه دارد.

اگر فکر می کنید این کار خیلی طولانی طول می کشد ، یک رهبری را دنبال کنید و بخشی از آن را به آنها واگذار کنید ، زیرا فقط هفته ای 6-8 ساعت می گذرانید. به یاد داشته باشید که فقط بازاریابی و ترقی باعث ایجاد درآمد و تجارت می شود و بقیه هزینه ها است.

در اینجا ده روش برتر ذکر شده است:

6. پیگیری با دو مرحله.

در اولین پیگیری تجارت الکترونیکی ، گزارش رایگان ارائه دهید که پرونده امضای درخشان شما را به عنوان یک کالای نرم فروش اضافه می کند. طی یک هفته این پیشنهاد را با پیشنهاد خود دنبال کنید. به گزارش برگردید و سپس پیشنهاد غیرقابل مقاومت خود را ارائه دهید. اگر گزارشی راجع به آنچه وب سایت ها قبل از تماس با مدیر وبلاگ نیاز دارند ارسال می کنم ، آن را با برنامه سه جلسه “آموزش از راه دور” در نوشتن وب سایت با موسیقی بازاریابی دنبال می کنم.

یک مربی شخصی برای اولین بار گزیده ای از کتاب جدید خود را نشان داد و به دنبال آن پیشنهاد تخفیف در کتاب ارائه می شود.

7. هر ماه خود را با پوستر Follow Up Upgrade ارتقا دهید.

بسیار عالی است برای دیدن پیشرفت. تبلیغات شما می تواند کوچک یا بزرگ باشد. می دانید که مشتریان جدیدی جذب می کنید زیرا پیام هایی را ارسال می کنید که شما را در ذهن طرفداران خود قرار می دهد.

با کمک دستیار خود ، فقط در مدت دو ساعت می توانید روابط عمومی را برای سمینار به روزنامه های محلی ارسال کنید ، آدرس های ایمیل را به روز کنید ، مقاله ای به ده نفر برتر بفرستید ، مصاحبه را تمام کنید و آن را برای هرزنامه ارسال کنید ، مطالب جدید را از طریق ایمیل به استاد وب خود ارسال کنید و ارسال کنید. پیشنهادهای جدید برای مکالمه با سازمانهای مختلف.

با توجه به این 10-20 اقداماتی که هر ماه انجام می دهید ، متوجه می شوید که مشتریان هر ماه به مشتری های جدیدی می آیند.

8- تهیه پروژکتورها برای جذب مشتری های قبلی ، فعلی و جدید.

اولین تلفن خوب می تواند یک سؤال و جواب باشد. هنگامی که گروه های خود را اسکن کرده و 4-8 سوال مهم را که می خواهید به آنها پاسخ دهید ، کشف کنید ، این اطلاعات را در نامه فروش خود وارد کنید. دو مکتب فکری در این رابطه – یک ساعت برای اولین بار هزینه رایگان یا اندک. بدون برخی از خطراتی مانند 15 – 20 دلار ، فقط ممکن است لایو جذب کند.

حتماً در مورد مکان ، زمان و چگونگی ثبت نام اطلاعات واضح ارائه دهید. 800 پیشنهاد دهید و یک وب سایت ثبت کنید. یک نامه فروش کوچک را شامل کنید – پاراگراف که شامل مزایایی در مورد موضوع و مخاطبان شماست ، سپس توصیفاتی را از شرکت کنندگان راضی دریافت کنید ، همچنین یک لیست نمونه از سؤالاتی را که می توانید به آنها پاسخ دهید. اگرچه مباحث جالب است ، اما مزایایی که شما می نویسید باعث می شود افراد تماس بگیرند.

9- برای هر مخاطب فقط یک پیشنهاد ارسال کنید.

هر بار که یک نکته یا گزارش رایگان ارسال می کنید ، “پیشنهاد ویژه” را در پایین ایمیل قبل از پرونده امضای خود قرار دهید. یک اشتباه معمول ارائه گزینه های زیادی است. “خرید” را برای مخاطب خود آسان کنید.

برای ادامه ، کتاب الکترونیکی رایگان یا تخفیف یا گزارش را در وب سایت خود ارسال کنید. هنگامی که آنها بازدید می کنند ، آنها همه آنچه را که باید ارائه دهید خواهند دید. برای دیگری ، نشریه خود را نشان دهید. برای دیگری ، در یک جلسه آموزشی مقدماتی تخفیف ارائه دهید. همیشه یک محدودیت زمانی برای پیشنهادات خود بگنجانید.

10. پیگیری خود را جذاب کنید.

بزرگترین اشتباه مربیان و سایر مشاغل کوچک فقط وارد کردن ارائه در خط موضوع است. یک مربی خلاقیت از مکالمات و وبینارهای آینده خود به من اعلان می کند. خط موضوع آن می گوید: “سمینارهای بعدی جو”. آیا این باعث می شود که ایمیل باز شود؟ از آنجا که کمتر از 50٪ لیستهای شما ایمیل را باز می کنند ، سود بسیار زیادی را در خط موضوع در نزدیکی نام خود قرار دهید. “مشتریان خود را در 5 ماه دو برابر کنید” و این علاقه من را بالا می برد ، آیا مال شماست؟

پیگیری به معنای ارائه مشتری های بالقوه است. هنگامی که شما می دهید ، بسیاری از بازگشت. آنها freebie شما را به همکاران و دوستانشان منتقل می کنند و حتی اطلاعات را در پرونده نگه می دارند.

فکر نکنید که مخاطبین خود را اذیت می کنید. اگر آنها نمی خواهند به شما بگویند ، می توانند عضویت خود را لغو كنند. با تشکر از شما و هدایای رایگان نام خود را در مقابل خریداران نگه می دارد. به آنها بگویید که از آنها قدردانی می کنید و به آنها بگویید چیزهای جدیدی را که می توانید به آنها ارائه دهید. پیگیری کار خوبی است.

قسمت اول این مقاله به آدرس www.bookcoaching.com/freearticles/article-129.shtml در دسترس است [http://www.bookcoaching.com/freearticles/article-129.shtml].

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا