بهترین روش ها برای نگهداری مناسب چراغ جلو

[ad_1]

چراغ

چراغهای جلو در اتومبیل شما از اجزای حیاتی ایمنی هستند زیرا هنگام حرکت در شب در جاده یکی از اولین خطوط دفاعی شما هستند. بدون دید مناسب رانندگان در دیدن مقصد خود مشکل دارند که این امر آنها را در معرض خطر تصادف قرار می دهد. بسیار مهم است که شما به طور مرتب چراغ های خود را از نظر تغییرات یا تعمیرات مورد نیاز بررسی کنید و بهترین روش ها را برای ایمنی چراغ جلو خودرو دنبال کنید.

برای اطمینان از اینکه چراغهای جلو از وضعیت خوبی برخوردار هستند و اینکه از کجا می توانید به مشاوره تخصصی خودرو بپردازید بدانید که چه کاری باید انجام دهید ادامه دهید.

چراغهای جلو را با کیفیت انتخاب کنید

شما می توانید چراغ های اصلی را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که بازار کاملی از قطعات با کیفیت برای انتخاب وجود دارد. چراغ های جلوی با کیفیت بالا از گزینه هایی مانند لامپ های سفیدتر دید بهتر درک عمق بیشتر کاهش تابش خیره کننده بهبود کنتراست و موارد دیگر برخوردار هستند. بسته به نیازهای فردی خود ممکن است با مونتاژ با کیفیت چراغ جلو ایمن باشید.

نگذارید آنها بسوزند

قبل از اینکه چراغهای جلو کاملاً سوزانده شوند آنها را تعویض کنید. آنها را به طور منظم در شب برای تفاوت در روشنایی و رنگ بررسی کنید. اگر متوجه کاهش نشاط شدید یا به راحتی به خاطر نمی آورید آخرین باری که چراغ های جلو تعویض شده اند بلافاصله آنها را تعویض کنید.

همیشه جفت بخرید

حتی اگر فقط یک چراغ جلو سوخته یا کم نور باشد همیشه جایگزینی همزمان آنها با هم مهم است. این مقرون به صرفه تر و ایمن تر است. یک لامپ جدید همراه با یک لامپ قدیمی می تواند روشنایی ناهمواری را در جاده ایجاد کند. این مسئله نه تنها برای راننده و سرنشینانش بلکه برای سایر رانندگان در جاده نیز خطرناک است.

چراغهای جلو را خودتان نصب کنید

اگر فرد مفیدی هستید لزوماً نیازی به صرف هزینه اضافی برای خدمات حرفه ای تعویض چراغ جلو ندارید. بسیاری از آموزشهای آنلاین وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه می توانید به راحتی چراغهای جلو را تعویض کنید. با این حال اگر شما از نوع پروژه یا فرد ماهر نیستید توصیه نمی شود که خودتان چراغ های جلو را نصب کنید.

با یک مکانیک صحبت کنید

حتی اگر فرد مفیدی هستید یا یک یا دو مورد راجع به تعمیر اتومبیل می دانید بهتر است در مورد نگهداری و مراقبت صحیح از اتومبیل با یک مکانیک مطمئن صحبت کنید. آنها شما را در مسیر درست راهنمایی می کنند و یک برنامه نگهداری را پیشنهاد می کنند که می توانید به تنهایی انجام دهید.

انواع اضافی تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه که همیشه باید با آنها همراه باشید شامل تغییر مایعات چرخش لاستیک تعویض باتری تعویض فیلتر جریان خنک کننده تنظیم موتور اپیلاسیون بدنه تعویض برف پاک کن شیشه و غیره است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا