برترین های کسب و کارخانواده

بهترین زمان استخر رفتن

برخی مطالعات نشان می دهد شنا در ساعات اولیه روز می تواند به کاهش وزن کمک کند. چون بدن شما در هنگام خواب یک دوره “روزه داری” را پشت سر گذاشته و  کربوهیدرات های موجود را در طول شب برای تنظیم عملکردهای طبیعی بدن شما مصرف کرده است. بنابراین وقتی صبح اول وقت شنا می کنید، بدن شما چاره ای جز سوزاندن چربی های ذخیره شده ندارد تا بتواند به شما سوخت برساند.

اگر قصدتان برای شنای صبحگاهی، کنترل وزن نیز باشد باید یک ساعت قبل از اینکه صبحانه بخورید شنا کنید. همچنین در هنگام شنا وفواصل آن چیزی نخورید.شنا صبحگاهی امتیازهای دیگری نیز دارد. در این مدت ، استخر معمولاً  خلوت است و می توانید دور خود را بدون مزاحمت کسی به راحتی انجام دهید. نکته جالب دیگر در مورد شنا صبح این است که به ذهنتان آرامش می بخشد، موجب افزایش تمرکز شده و برای روزی پر تحرک آماده تان می کند.شناگران صبح این واقعیت را دوست دارند که می توانند زودتر از منزل خارج شوند و قبل از کار شنای خوبی داشته باشند. آنها از این واقعیت لذت می برند که زود بلند شدن برای شنا به این معنی است که قبل از شروع ترافیک به محل کار خود می رسند.

بسیاری از شناگران صبحگاهی پس از شنا اظهار می کنند صبح انرژی شان زیاد است یا احساس خوشبختی می کنند و این شادی تا پایان روز آنها ادامه دارد. سطح تستوسترون در صبح بیشتر است که برای تمرینات با شدت بالا مفید است و ممکن است احساس قدرت کنید، حتی اگر زمان بیشتری طول بکشد تا بدنتان گرم شود.  شنا صبحگاهی همچنین دارای برخی موارد منفی است. اول از همه، عدم انگیزه برای بلند شدن از رختخواب. اگر اهل بیدر شدن صبح زود نیستید، ممکن است برایتان یک چالش باشد.

داشتن مقدار مناسب خواب برای داشتن یک روز فعالیت کامل بعد از جلسه شنای صبح به معنای زود خوابیدن است و خواب کافی مهم است. هشت ساعت خواب خوب باعث می شود احساس قدرت کرده و آمادگی برای یک جلسه مفید را داشته باشید. تحقق این امر ممکن است با تعهدات خانوادگی یا شغلی دشوار باشد. و سرانجام برخی از شناگران اشاره کردند که کمبود انرژی دارند و صبح احساس ضعف می کنند. از آنجا که توصیه بر این است که قبل از شنا صبحانه یا چیز دیگری نخورید، یک اسموتی می تواند نقش مهمی در جبران این ضعف صبحگاهی داشته باشد.

استخر کارگر آبادان

استخر کارگر آبادان در بلوار آزادی به عنوان یکی از استخرهای تمیز و خلوت شهر آبادان فعالیت می‌کند. سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و استخر بزرگسال از امکانات این استخر است. تهیه بلیط استخر اینترنتی خدمتی است که پول تیکت در اختیار علاقه‌مندان به استخر و شنا قرار داده است. به راحتی می‌توانید بلیط استخر و پارک آبی را از طریق این سایت رزرو کنید. اگر قصد رفتن به استخر دارید، یکی از پیشنهادات ما استخر کارگر آبادان است. این استخر قابل استفاده برای آقایان و بانوان در سانس‌های جداگانه می‌باشد.

رزرو بلیط موج های ابی

برای رزرو بلیط موج های ابی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • در صفحه اصلی، شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • تاریخ و سانس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • تعداد بلیط های مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  • هزینه بلیط را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • پس از پرداخت، بلیط شما به صورت ایمیل برای شما ارسال می شود.

The best time to go to the pool

شنای بعد از ظهر:

برای برخی از افراد، اختصاص دادن وقت کوتاهی به شنا در زمان استراحت نهاری اولویت دارد به هر کار دیگری.شنا در بعد از ظهر یک روش عالی برای پاک کردن ذهن و گرم کردن عضلات سفت بدن است. همچنین می تواند باعث نشاط شما شود و از کسلی و خستگی بدنتان در عصر روزهای پرتحرک و استرس زا جلوگیری کند.

شنا در بعد از ظهر عالی است. نکته ای که در مورد شنا در بعد از ظهر چندان جالب نیست این است که شما زمان کمی برای دور کردن تنش ها و دوش گرفتن دارید و می بایست سریع به محل کارتان برگردید. نکته دیگر نه چندان جالب در مورد شنای بعد از ظهر این است که شما نمی توانید محدودیت زمانی خود را تغییر دهید. شما باید در عرض چند دقیقه در محل کار خود باشید.

شنا در شب:

بعضی قسم می خورند که شنا در شب را بهتر از صبح یا بعد از ظهر دوست دارند. آنها می گویند که باید از شنا لذت برد و با شنا در شب زمان کافی برای تمرکز کردن و آرامش ذهن و روان و تن داریم.تنها چیزی که می تواند مانع شنای خوب در شب شود، عدم انگیزه ای است که افراد معمولاً پس از یک روز طولانی خسته کننده احساس می کنند. شنای شبانه همچنین می تواند باعث هوشیاری و سرحالی شود. این بدان معناست که شما به سختی خواهید خوابید زیرا آدرنالین شما هنوز از تمرین شنایی که انجام داده اید بالا است.

چه شنا را انتخاب کنید تا یک شناگر رقابتی شوید و با آن مدال طلای المپیک را بدست آورید یا فقط به دلیل اینکه احساس راحتی   می کنید شنا کنید ، باید برنامه منظمی برای خودتان داشته باشید. شناگران عصر نیز مانند شناگران صبحگاهی دلایل خود را برای شنا در انتهای روز دارند. اکثر شناگران عصر آن را راهی برای رهایی از یک روز شلوغ می دانند و می گویند شنا تسکین دهنده استرس است و آنها را خوشحال می کند. چند شناگر بچه های خود را در رختخواب گذاشته و می روند!

دلیل دیگر این است که برخی شناگران احساس می کنند که به دلیل اینکه می توانند بلافاصله بعد از شنا برای آرامش و ریکاوری به رختخواب بروند، بهبودی بهتری دارند. با این حال، برای لذت بردن از خواب بهتر و استراحت شبانه مهم این است که قبل از خواب شنای شدید انجام ندهید، چرا که شناگران هنگام عصر احساس قدرت بیشتری می کنند، که این مورد نیز توسط محققان تایید شده است. اکثر افراد در هنگام عصر عملکرد بهتری دارند و از قدرت بیشتری برخوردار هستند.

شنا در شب همچنین دارای برخی نکات منفی است. اول از همه، بعد از یک روز طولانی گاهی انگیزه لازم برای رسیدن به استخر شنا را ندارید و تعهدات خانوادگی یا اجتماعی نیز می تواند مانع آن شود. بعلاوه غذا نیز در این میان مسئله مهمی است. میان وعده های سالم می توانند در اینجا بسیار مفید باشند.

سرانجام، چند شناگر اشاره کردند که شنا کردن نزدیک زمان خواب، خوابیدن را سخت می کند. با این حال به نظر می رسد فقط پس از جلسات شنای فشرده این مشکل بوجود می آید. طبق تحقیقات، انجام ورزش با شدت کم و متوسط ​​طی چهار ساعت قبل از خواب تأثیری منفی بر خواب ندارد. این فقط تمرینات با شدت بالا است که خوابیدن را دشوار می کند.همیشه این پرسش از ما پرسیده می‌شود که «هفته ای چند بار استخر برویم؟»بنابراین، در این مطلب از ، توضیح می‌دهیم که برنامه هفتگی شنا چگونه بر عملکرد شما در آب تأثیر می‌گذارد. به علاوه سه نمونه تمرین شنا که باید امتحان کنید.

متغیرهایی که بر تمرین تاثیر می گذارند

اهداف

هدف شما چیست؟ آیا برای تناسب اندام شنا می‌کنید یا برای ورزش های سه گانه تمرین می‌کنید یا برای شکستن یک رکورد جهانی تلاش می‌کنید؟ بدیهی است که داشتن زمان بیشتر به شما کمک می‌کند تا بهتر به اهداف خود برسید، اما ما راه حل های دیگری داریم!

زمان

در هفته چقدر برای تمرین وقت دارید؟ اگر فقط 2 ساعت در هفته برای شنا فرصت دارید، همیشه توصیه می‌کنیم که در عوض یک تمرین شنای 2 ساعته با سه تمرین 40 دقیقه‌ای در هفته شنا کنید.چرا تمرینات کوتاه‌تر را توصیه می‌کنیم؟ وقتی بیش از 4 روز شنا نکنید، «حس آب» را از دست می‌دهید. این بدان معنی است که ارتباط شما با آب کاهش می‌یابد و تمرینات کارایی کمتری پیدا می‌کنند چون هر بار که به آب می‌زنید، پیشروی آموزشی شما باید دوباره از سر گرفته شود.

پیشینه

آیا در 6 ماه گذشته به طور متوسط ​​10 ساعت در هفته تمرین کرده‌اید؟ یا 30 ساعت در هفته؟ یا صفرکیلومتر هستید؟ در هر سطحی که هستید، توصیه می‌کنیم درحالی‌که به‌طور پیوسته تمرین می‌کنید، حجم و مدت شنای خود را 10 درصد در هفته افزایش دهید.

سایر فعالیت‌های بدنی

سایر تمرینات خود را در نظر بگیرید، مانند ورزش‌های دویدن، یوگا، سواری و غیره، زیرا همگی در میزان شنا کردن شما در هفته نقش دارند. هر کاری که خارج از آب انجام می‌دهید، باید تعادل سالمی را برای تمرین شنای شما فراهم کند.

برنامه تمرین هفتگی خود را بسازید

بسته به تعداد جلسات شنایی که می توانید در هفته انجام دهید، تمرکز تمرینی شما متفاوت خواهد بود. این نمونه ها را بررسی کنید:

1 بار استخر در هفته

  1. کرال سینه
  2. شنای مختلط انفرادی/حرکت دست و پا

2 بار استخر در هفته

  1. استقامت
  2. شنای مختلط انفرادی/حرکت دست و پا
  3. سرعت

3 بار استخر در هفته

  1. تکنیکی / پا زدن(کرال سینه بدون حرکت دست)
  2. استقامت
  3. حرکت دست و پا
  4. سرعت

4 بار استخر در هفته

  1. استقامت
  2. شنای مختلط انفرادی
  3. قدرت
  4. حرکت دست و پا
  5. تکنیک
  6. سرعت

آیا هر روز استخر رفتن ضرر دارد؟

شنای روزانه، از بهبود قدرت و انعطاف پذیری‌ گرفته تا شخصیت‌سازی، فواید شگفت‌انگیزی دارد! برای شنا در استخر کمی موضوع فرق میکند ولی اگر حساسیت پوستی یا مشکل تنفسی ندارید، جای نگرانی وجود ندارد.آب استخر زمانی ایمن در نظر گرفته میشود که استخرها دارای غلظت مناسبی از کلر باشند. با این حال، برخی از افراد به این ماده حساسیت بیشتری دارند. کلر می تواند چشم، پوست، مو و دندان را تحریک کند.

شنا عوارض جانبی قابل توجهی ایجاد نمی‌کند، اما افرادی که هر روز به استخر می‌روند بیشتر احتمال دارد عوارض جانبی کلر را تجربه کنند. استخرهایی با سطح کلر بسیار بالا و کلرامین های انباشته شده نیز می توانند سیستم تنفسی را تحریک کنند. اگر مشکلات تنفسی دارید یا علائم شدیدی شبیه آلرژی دارید، از مدیر استخر بخواهید سطح کلر را بررسی کند.

استخر رکسان و رمیس تهران

استخر رکسان و رمیس تهران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. در واقع دو هتل لوکس رمیس و رکسان در کنار هم قرار گرفته‌اند. اگر به دنبال استخری به دور از شلوغی شهر هستید یا قبل و بعد از پرواز نیاز به ریلکس کردن دارید، این استخر تهران بهترین گزینه پیش روی شماست. به جز استخر آب گرم و سونای خشک و بخار، دو جکوزی دوبل در کنار هم قرار گرفته که یکی آب سرد و دیگری آب گرم پرفشار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا