فناوری اطلاعات

بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ؛ از ارزان‌ترین تا گران‌ترین

طراحی جذاب و قابلیت‌های فوق‌ مدرن اپل واچ‌ها نگاه علاقه مندان زیادی را در سراسر جهان معطوف به خود کرده‌‌، اما از آن جایی که این ساعت‌ها قیمت بسیار بالایی دارند و صرفا برای کاربران گوشی‌‌های اپل طراحی شده‌اند، بسیاری از افراد نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در همین زمینه یک سری از شرکت‌ها که اغلبشان چینی هستند، اقدام به تولید ساعت‌های هوشمندی کرده‌اند که طراحی شبیه به اپل واچ دارند، اما از لحاظ قیمتی و قابلیت‌ها با ساعت‌های اصلی اپل خیلی قابل مقایسه نیستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ در رنج‌های قیمتی متفاوت بپردازیم تا اگر قصد خرید ساعت هوشمند طرح اپل را دارید، با توجه به بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را از فروشگاه هیلی بیلی داشته باشید.نمایش نوشته

330,000

264,800

تومان

5,790,000

2,890,000

تومان

ساعت هوشمند مدل X6

iOS | اپل

لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه آنلاین هیلی بیلی را با معرفی و بررسی ارزان‌قیمت‌ترین گزینه‌ی موجود در بازار یعنی ساعت هوشمند مدل X6 آغاز می‌کنیم. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر 1.22 اینچی از جنس LCD IPS است که از رزولوشن 240 در 240 پیکسل پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های تقریباً زیادی اطراف نمایشگر این ساعت هوشمند دیده می‌شود که در این رنج قیمتی بسیار معقولانه است.

این ساعت اندازه‌ای 45 میلی‌متری دارد و جنس بدنه‌ی آن نیز از فلز و پلاستیک است. شما می‌توانید از بند‌های 45 میلی‌متری اپل واچ در این محصول نیز استفاده کنید. 32 مگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی در این ساعت هوشمند تعبیه شده و قابلیت نصب سیم‌کارت را نیز دارد. ساعت هوشمند مدل X6 انرژی خود را از یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که شارژدهی نسبتا خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این ساعت قابلیت مکالمه و دیدن نوتیفیکیشن‌های گوشی را برای شما فراهم کرده و همچنین یک سنسور دوربین نیز روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت می‌توان به قابلیت ردیابی برخی از فعالیت‌های ورزشی و داشتن مرورگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل T500

ساعت هوشمند T500 که جزو پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه هیلی بیلی به شمار می‌رود، از لحاظ طراحی بسیار شبیه به اپل واچ سری 7 است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر 1.54 اینچی LCD IPS است که تصاویر را با رزولوشن 240 در 240 پیکسل نشان می‌دهد. نمایشگر این ساعت به صورت تمام لمسی است، اما حاشیه‌های زیادی دارد که به لطف مات بودن رنگ نمایشگر، خیلی به چشم نمی‌آید.

این ساعت هوشمند دارای 12 واچ‌فیس مختلف است که البته می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن HIWATCH، واچ‌فیس‌های جدید و دلخواه خود را به آن‌ اضافه کنید. مدل T500 قابلیت مکالمه و نمایش نوتیفیکشن‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و بدنه‌ی سبک آلومینیومی آن مقاومت خوبی در برابر خط‌وخش دارد. این ساعت از زبان فارسی در محیط نرم‌افزاری خود پشتیبانی می‌کند اما نوتیفیکیشن‌های با زبان فارسی به درستی نشان داده نمی‌شوند.

باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده که با شارژر مگنتی همراه در جعبه‌ی آن انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. شما می‌توانید بندهای 44 میلی‌متری دلخواه خود را با این ساعت هوشمند طرح اپل واچ ست کنید. از دیگر مشخصات قابل توجه این ساعت می‌توان به قابلیت روشن شدن نمایشگر با چرخش مچ‌ دست، سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون، سنجش میزان اکسیژن خون، قابلیت پایش وضعیت خواب و گام شمار اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل T200 PLUS

اگر در رنج قیمتی زیر 600 هزار تومان به دنبال خرید یک ساعت هوشمند طرح اپل واچ باکیفیت و با قابلیت‌های مناسب هستید، ساعت هوشمند مدل T200 PLUS، می‌تواند بهترین گزینه‌ی خرید برای شما باشد. طراحی این ساعت هوشمند از طراحی اپل واچ سری 7 الگو گرفته شده و از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. نمایشگر این ساعت هوشمند 1.75 اینچی از نوع LCD IPS است که نسبت به دیگر ساعت‌های موجود در این رنج قیمتی بسیار بزرگ‌تر است. این نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی دارد و تصاویر را با وضوح 320 در 385 به کاربران نشان می‌دهد.

پردازنده‌ی BK3266 به عنوان قلب تپنده‌ی ساعت هوشمند مدل T200 PLUS به انجام وظیفه می‌پردازد و بدنه‌ی آلومینومی آن نیز مقاومت خوبی در برابر ضربات از خود نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند و این یعنی صرفاً در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و نمی‌توان آن را در آب غوطه‌ور کرد. یک اسپیکر و یک میکروفون نیز روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای مکالمه استفاده کنند.

ساعت هوشمند مدل T200 PLUS، انرژی خود را از یک باتری 195 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که با شارژر مگنتی شارژ می‌شود و بر حسب استفاده کاربران، بین 3 تا 5 روز دوام می‌آورد. این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. این ساعت هوشمند بسیار سبک، وزنی 50 گرمی دارد و منوها و واچ‌فیس‌های اپل واچی نیز در آن دیده می‌شوند. سنسورهای به کار برده در این ساعت نیز، امکان ردیابی فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون را به شما خواهند داد. حالت‌های ورزشی متعددی نیز در ساعت هوشمند مدل T200 PLUS در دسترس است.

ساعت هوشمند مودیو مدل MC67

ساعت هوشمند مودیو مدل MC67 که در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ فروشگاه هیلی بیلی قرار گرفته، نسبت به قیمتش بسیار باکیفیت است و قابلیت‌های خوبی نیز دارد. این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر 1٫69 اینچی از نوع LCD است که رزولوشن 240 در 280 دارد و حاشیه‌های تقریبا زیادی مخصوصا در قسمت پایینی آن به چشم می‌خورد. بدنه‌ی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده که بادوام است و بند سیلیکونی آن را نیز می‌توانید با بندهای 45 میلی‌متری اپل واچ جایگزین کنید.

مودیو برای ارتباط بهتر کاربران با ساعت، اپلیکیشن اختصاصی HryFine را طراحی کرده که کاربران با نصب آن روی گوشی هوشمند خود قادر خواهند بود تا تنظیمات بخش‌های مختلف این ساعت هوشمند را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. برای مثال آن‌ها می‌توانند مدت زمان روشن بودن نمایشگر را تنظیم کرده و بر فعالیت‌های انجام شده خود نظارت داشته باشند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این ساعت پشتیبانی از زبان فارسی در سیستم‌عامل و منو است که می‌تواند نوتیفیکیشن‌های فارسی را نیز به شما نمایش دهد.

هر دو دکمه‌ی قرار گرفته شده روی این ساعت هوشمند فعال هستند. همچنین روی بدنه‌ی این ساعت یک اسپیکر و میکروفون دیده می‌شوند که امکان برقراری مکالمه را برای شما فراهم می‌کنند. این ساعت قابلیت رمزگذاری نیز دارد و می‌توانید برای افزایش امنیت خود از آن بهره ببرید. مانند همه‌ی ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ، مودیو مدل MC67 نیز مجهز به سنسورهای سلامتی نظیر اکسیژن و فشار خون است که البته به نتایج آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.

ساعت هوشمند مدل T800 ultra

اگر به ساعت هوشمند جان‌سخت اپل یعنی اپل واچ اولترا علاقه مند هستید، ساعت هوشمند مدل T800 ultra، یکی از خوش‌قیمت‌ترین ساعت‌های طرح اپل واچ اولترا است که با امکانات خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این ساعت هوشمند همانند اپل واچ اولترا به نمایشگری بزرگ مجهز شده که ابعادی 1.9 اینچی از جنس LCD دارد و تصاویر را با رزولوشن تصویر 250 در 285 پیکسل به کاربران نشان می‌دهد. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مقاومت خوبی دارد و وزن ساعت را به هیچ عنوان سنگین نکرده است. ساعت هوشمند مدل T800 ultra با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها و برقراری تماس را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از واچ‌فیس‌های اپل واچ اولترا و منوهای خاص آن نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. برای این ساعت هوشمند یک باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که از طریق شارژر وایرلس شارژ می‌شود و شارژدهی بسیار خوبی نیز دارد. این ساعت از گواهی IP67 نیز پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. از جمله قابلیت‌های این ساعت هوشمند طرح اپل واچ می‌توان به طیف وسیعی از ردیاب‌های ورزشی، تمرین تنفس، نمایش وضعیت آب‌وهوا، دوربین کنترل از راه دور، کرونومتر و موارد دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series، یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند طرح اصل اپل واچ است که از طراحی اپل واچ سری 7 بهره می‌برد و از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. نمایشگر این ساعت هوشمند باکیفیت 1.91 اینچی از جنس LCD TFT است که از رزولوشن 320 در 380 پیکسل و رفرش ریت 60 هرتزی بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف آن به چشم می‌خورد. دو دکمه (چرخان و پاور) روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود که هر دوی آن‌ها فعال هستند و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای اسکرول در محیط‌ نرم‌افزاری ساعت بهره ببرند.

ساعت هوشمند مدل S7 PRO MAX 45mm 7 series از نوع 45 میلی‌متری است و کاربران برای استفاده از بندهای 45 میلی‌متری اپل واچ در این ساعت هوشمند هیچ مشکلی نخواهند داشت. باتری این ساعت بسته به استفاده کاربران تا 4 روز دوام می‌آورد و با شارژر وایرلس در عرض 90 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. نسخه‌ی بلوتوث این ساعت 5.2 است و به سرعت به گوشی‌ هوشمند شما متصل خواهد شد.

روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند طرح اپل واچ، یک اسپیکر و یک میکروفون تعبیه شده و بدین کاربران به راحتی می‌توانند تماس‌های خود را از طریق ساعت هوشمند پاسخ دهند. این محصول از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های سلامتی و حالت‌های ورزشی نیز در آن تعبیه شده است.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T85 Max

مدل T85 Max، یکی از باکیفیت‌ترین ساعت‌های هوشمند طرح اصل اپل واچ سری 8 است که توسط شرکت آلمانی هاینو تکو وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شده و با امکاناتی که ارائه می‌دهد، توانسته نگاه کاربران زیادی را معطوف به خود کند. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر 1.9 اینچی از جنس LCD IPS بهره می‌برد که از وضوح تصویر 396 در 484 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. این گجت پوشیدنی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و این موضوع باعث می‌شود تا جزئیات بسیار بیشتری در محتواهای تصویری به کاربران نشان داده شود.

طراحی لبه‌های نمایشگر این ساعت هوشمند به شکل خمیده است و روی بدنه‌ی آن نیز دو دکمه‌ی چرخان و پاور دیده می‌شود که هر دوی آن‌ها فعال و قابل استفاده هستند. ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T85 Max، انرژی خود را از جانب یک باتری 309 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که با شارژر وایرلس شارژ می‌شود و می‌تواند بسته به استفاده کاربران حدود یک تا دو روز شارژدهی ارائه دهد. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این ساعت، ویژگی نمایشگر همیشه‌ روشن است که در کمتر ساعت هوشمند طرح اصلی این قابلیت وجود دارد.

کاربران می‌توانند با استفاده از نصب اپلیکیشن Hryfine در گوشی‌های هوشمند خود به این ساعت متصل شوند و به شخصی‌سازی بخش‌های مختلف آن بپردازند. این ساعت قابلیت رمزگذاری نیز دارد و سنسورهای سلامتی آن از جمله سنسور اندازه‌گیری فشار خون نیز فعال هستند، اما خیلی نمی‌توان به نتایج آن‌ها اکتفا کرد. این ساعت از نوع 45 میلی‌متری است و با همه‌ی بندهای 45 میلی‌متری اپل واچ سازگاری دارد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند آلمانی می‌توان به قابلیت مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل و قابلیت مکان‌یابی آن اشاره کرد.

ساعت هوشمند بلک تایم مدل MX-88

ساعت هوشمند بلک تایم مدل MX-88، در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اصل اپل واچ قرار دارد. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر 1.9 اینچی از جنس LCD است که تصاویر را با رزولوشن 320 در 385 به کاربران نشان می‌دهد. این محصول که به عنوان طرح اصل اپل واچ سری 8 روانه بازار شده، صفحه‌نمایشی به صورت تمام‌صفحه دارد و حاشیه‌های نازکی اطراف آن به چشم می‌خورد.

همانند اکثر ساعت‌های هوشمند طرح اصل، این ساعت نیز از دو دکمه‌ی پاور و چرخان بهره می‌برد که فعال هستند. همچنین روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند یک میکروفون و یک اسپیکر برای برقراری مکالمه قرار دارد. اپلیکیشن HIwatch PRO برای استفاده از این ساعت هوشمند طراحی شده که کاربران باید آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند تا از این طریق بتوانند به بخش‌های مختلف ساعت دسترسی داشته باشند.

باتری این ساعت هوشمند با استفاده از شارژر وایرلس شارژ می‌شود و شارژدهی خوبی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. پشتیبانی از زبان فارسی هم در منو و در هم نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها، یکی از بهترین قابلیت‌‌های ساعت هوشمند بلک تایم مدل MX-88 به شمار می‌رود. سنسورهای سلامتی این ساعت فعال هستند و از طیف گسترده‌ای از حالت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کنند.

ساعت هوشمند مدل HW8 ULTRA MAX

علاقه مندان به خرید ساعت اپل واچ اولترا، ساعت هوشمند مدل HW8 ULTRA MAX را می‌توانند به عنوان طرح اصل اپل واچ اولترا را در نظر بگیرند که کیفیت و امکانات بسیار خوبی در رنج قیمتی یک میلیون تومان دارد. این گجت پوشیدنی جان‌سخت مجهز به نمایشگر بزرگ 2.05 اینچی از جنس LCD TFT است که از رزولوشن تصویر 420 در 480 پیکسل، رفرش ریت 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 400 نیت پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با کیفیت و درخشندگی بالایی به کاربران نشان می‌دهد.

همانند اپل واچ اولترا، روی بدنه‌ی این ساعت فوق‌العاده باکیفیت شاهد قرارگیری سه دکمه‌ی پاور، اکشن و چرخان هستیم که کاربران می‌توانند از هر سه‌تای آن‌ها استفاده کنند. یک میکروفون و یک اسپیکر برای مکالمه به سبک مدل اولترای اپل واچ نیز روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دیده می‌شود. این ساعت هم در منو و هم در نمایش نوتیفیکیشن‌ها از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و گواهی ضد آب IP67 نیز دارد.

ارتباط بین ساعت هوشمند مدل HW8 ULTRA MAX و گوشی شما از طریق اپلیکیشن معروف Wearfit Pro برقرار می‌شود و شما می‌توانید همه‌ی گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی و سلامتی خود را در این اپلیکیشن پیگیری کنید. طیف گسترده‌ای از واچ‌فیس‌های اپل واچ اولترا در این ساعت هوشمند قابل نصب است. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت علاوه بر طراحی جذاب، کیفیت بسیار بالایی دارد و از قابلیت قفل بند نیز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت ردیابی 24 ساعته ضربان قلب و قطب‌نما اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل DT NO.1 8MAX

لیست بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ را با معرفی و بررسی ساعت هوشمند مدل DT NO.1 8MAX خاتمه می‌دهیم. این ساعت هوشمند که طراحی مشابه اپل واچ سری 8 دارد، دارای نمایشگر 2.0 اینچی از جنس LCD است و از رزولوشن تصویر 420 در 485 پیکسل پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این ساعت حاشیه‌های بسیار نازکی دارد و حس داشتن یک ساعت هوشمند پرچم‌دار را به کاربران القا می‌کند.

روی بدنه‌ی این ساعت هوشمند دکمه‌های پاور و چرخان به همراه شیار اسپیکر و میکروفون به چشم می‌خورند که امکان برقراری تماس‌های صوتی را برای کاربران فراهم کرده است. این ساعت از گواهی ضد‌ آب IP68 بهره می‌برد و از این بابت نیز مشکلی وجود دارد. مدل DT NO.1 8MAX از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و همه‌ی نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را به نمایش می‌گذارد.

یک باتری با ظرفیت 280 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر وایرلس شارژ می‌شود و مدت زمان شارژ کامل آن نیز حدود 2 ساعت است. بسته به استفاده کاربران، این ساعت می‌تواند تا حداکثر سه روز دوام بیاورد. در پشت ساعت، حسگر شمارش ضربان قلب و اکسیژن خون تعبیه شده و دو بند سیلیکونی در جعبه‌ی آن قرار دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ در رنج‌های قیمتی متفاوت پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این ساعت‌ها هستید، با توجه به بودجه‌ی خود خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین هیلی بیلی تجربه کنید.

آیا شما موافق خرید ساعت‌های طرح اصل اپل واچ هستید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به این محصولات در بازار هستند؟ حتما نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران هیلی بیلی مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

330,000

264,800

تومان

5,790,000

2,890,000

تومان

سوالات متداول

ساعت هوشمند طرح اپل واچ چیست؟

به ساعت‌ هوشمندی گفته می‌شود که از نظر طراحی شبیه ساعت‌های هوشمند اپل است و قابلیت‌ها و قیمت بسیار کمتری نسبت به اپل واچ‌ها دارد.

آیا ساعت‌های هوشمند طرح اپل واچ ضد آب هستند؟

خیر. تعداد بسیار کمی از این ساعت‌ها توانایی دوام در زیر آب را دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا