بازرگانی

بهترین قیمت خرید کولر گازی بوش 36000 + شرکت بیمه | گزینه های بانه

بوش 36000 سهم خریداری می کند
داده های خرید دمای 36000 دمای Bush را وارد کرده و بررسی کنید
در این مقاله می خواهیم به یکی از اساسی ترین عناصر هر خانه اشاره کنیم. نسخه از مهمترین موارد در یک روز گرم تابستان است. در گذشته از نوع آبی استفاده می شد و با دستگاه های هوشمند امروزی می توانیم دمای هوای بوش 36000 را شناسایی کنیم که شما را گرم می کند و محیط خانه را برای بقیه روز گرم می کند. در زمستان هوا سرد است و هوا تهویه هوا نیز باعث بهبود هوا می شود. به خنک نگه داشتن خانه خود در روزهای گرم تابستان کمک کنید. با ما همراه باشید تا درک بهتری از تعریف این کولر سوختی داشته باشید.
تعریف و کار با متقاضیان بوش 36000 درجه حرارت خرید

دارای انرژی A + است
تجهیزات سیستم اینورتر DC
ابزار ساخت ابزار 2.2
مصرف برق بین 9.4 تا 9.6 است.
قابل استفاده در تمام مناطق گرم و مرطوب
73٪ کاهش قدرت
سطح نویز ملفه خارجی 52 دسی بل است

در اینجا دو تفاوت بین کولر گازی بوش و کولر گازی قدیمی وجود دارد
ما واقعاً تفاوت های هواپیمای قدیم و جدید را خواهیم دید که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت.
دو تفاوت بین کولر گازی بوش 36000 و کولر گازی قدیمی ، فشار کم و کارایی پایین بوش است و این کاهش مصرف برق به دلیل استفاده از جدیدترین سیستم ها و فناوری است. سرانجام. دنیا در این باد است که توانسته است میزان مصرف انرژی شما را تا 73٪ کاهش دهد و هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
مصرف سوخت برای خرید هوا 36000 بوش
تفاوت دیگر با کولر گازی اتمسفر در آنجا ، 000،000 هوا بوش سعی کرده است از گاز R410a در aircon خود استفاده کند ، که از کارآیی بیشتری نسبت به گاز قبلی برخوردار است و همچنین دارای نقطه جوش بالاتری نسبت به گاز قدیمی است ، بنابراین در “گرمای بد این گاز است . در دمای 52 درجه سانتیگراد ، بخار قدیمی شروع به جوشیدن تا 41 درجه سانتیگراد کرد. وجود چنین سوخت م effectiveثری در جداسازی 36000 بوش باعث شده است که این دما بتواند در مدت زمان کوتاهی دمای کافی در محیط خانه شما ایجاد کند و همچنین شاهد تقویت کننده در این سیستم خواهیم بود.
اگر احساس می کنید که به دلیل کمبود مصرف این دو مدل مجبورید این مدل و ایرکونی را بخرید که دارای مارک 30000 بوش است ، پیشنهاد می کنم جزئیات این محصول را در صفحه بررسی کنید. 30،000 AC روسی آن را پرتاب می کند.
بوش امروز 36000 سهام خریداری کرد
کمپرسور با aircon قدیمی و aircon Bosch 36000
اگر بخواهیم به تفاوت های دیگر بین کولر گازی قدیمی و دمای 36000th اشاره کنیم ، می توانیم به نوع کمپرسور تعبیه شده در این کولرها اشاره کنیم.
کمپرسور مورد استفاده در آیرکون قدیمی به گونه ای است که وقتی دمای اتاق یکسان باشد و دمای آن یکسان باشد موتور خاموش می شود و پس از افت دمای محیط موتور به موتور برمی گردد. توربین های بادی با باد کار می کنند و مصرف برق را افزایش می دهند.
اما کمپرسور موجود در ایرکون بوش 36000 و بسیاری دیگر از آیکون های بوش عملکرد کاملاً متفاوتی نسبت به ایرکون قدیمی دارند ، به دلیل اینکه دمای تنظیم شده بر روی دستگاه همان دمای موجود در پشت سایر موتورهای حمل و نقل هوایی است که ناکارآمد و باعث آسیب رساندن به تجهیزات نمی شود ، اما در عوض سرعت موتور را در دمای متعادل کاهش می دهد ، که به کاهش مصرف برق کمک می کند.تصفیه کننده هوا بوش 36000 AC
یکی از ویژگی ها و قابلیت های بوش 36000 فیلتر تصفیه هوا است. با استفاده از این فیلتر دیگر شاهد ورود هوای کثیف به خانه نیستید اما می توانید هوای تازه و تمیز را تنفس کنید.
این فیلتر با جدیدترین فناوری روز دنیا ساخته شده و شروع به انتشار ذرات نانو می کند. این نانوذرات تمام بقایای معلق در هوا را می گیرند و آنها را از هوای ورودی به مکان خنک تری منتقل می کنند ، بنابراین باکتری های موجود در خانه را کنترل می کنند. عاری از قارچ ، ویروس ، گرد و غبار و سایر آلاینده ها.
مارک بوش یکی از پرافتخارترین تولیدکنندگان در صنعت باد و عایق کاری است. گفته می شود که یکی از پرفروش ترین مراکز فروش این صنعت ، هواچ بوش 24000 در ایران با استقبال خوبی روبرو شده است.
راهنمای خرید بهترین کولر گازی بوش 36000
شامل 36000 قطعه بوش برای خرید
توابعی که می توان در شلنگ بوش 36000 یافت ، شامل موارد زیر است:

سرعت این آینه 36200 است.
دمای این هوا 36500 است.
این هواپیما در سال 2018 ساخته شده است.
دارای انرژی A + است
تجهیزات سیستم اینورتر DC
ابزار ساخت ابزار 2.2
مصرف برق بین 9.4 تا 9.6 است.
قابل استفاده در تمام مناطق گرم و مرطوب
73٪ کاهش قدرت
سطح نویز ملفه خارجی 52 دسی بل است
دمای بین 15 تا 65 درجه سانتیگراد را تحمل می کند.
از گاز R410a استفاده می کند
با کمپرسور اسکرول ترکیب شده است
نمایش بصری
سیستم نظافت منزل
او از سه طرف هوا را می وزد
خنک کننده سریعتر و کارایی بالاتر
کنترل از راه دور

سیستم طوفان 36،000 بوش خاموش شد
یکی از تهویه های 36000 بوش سیستم تهویه مطبوع چهار هوا است ، بنابراین این واحد تهویه هوا در چهار جهت کار می کند و محیطی آرام را برای شما در خانه ایجاد می کند.
قیمت روز 36000 آیرون با مارک بوش است
کنترل دمای هوا
کولر گازی بوش 36000 می تواند دمای محیط را کنترل کند ، اما چگونه؟!
با روشن کردن آیکون ، دمای دستگاه را تنظیم می کنید و هنگامی که محیط بسیار سرد است هوا از بین نمی رود و دور موتور کاهش می یابد ، در نتیجه دمای محیط را در یک سطح متعادل نگه می دارید. . eFA
نیروی باد بوش که می تواند 36000 را در خود جای دهد
همه دستگاه ها مطمئنا نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و گاز بوش 36000 نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این قسمت در مورد نقاط قوت این دستگاه صحبت خواهیم کرد.

کم مصرف بودن
فناوری اینورتر به صورت عمیقی تکامل یافته است
برق باد از چهار کانال در خانه
تصفیه هوا و ایجاد هوای پاک و سالم در محیط خانه
از زیر ساخت و مهارت بالایی برخوردار است
73٪ کاهش قدرت

خلاصه کولر بوش 36000
در این مقاله سعی شده است تمام جزئیات و توابع مربوط به خدمات سرویس 36000 بوش برای خرید آسان در اختیار شما قرار گیرد.
اما تمام آنچه گفته شد یکی از عملکردهای این “aircon” نیست و می توانید برای اطلاعات بیشتر وب سایت را بررسی کنید. همچنین اگر می خواهید این محصول را از برند بوش خریداری کنید ، خودتان می توانید این کار را انجام دهید. و فیلم زنده
بوش با استفاده از بهترین و به روزترین فناوری روز دنیا سعی کرده مارک های حرفه ای و همه چیز را به بازار عرضه کند و در طی چندین سال فعالیت خود هیچ برنده دیگری نتوانسته آن را جایگزین کند.شرکت.
سعی کنید بهترین ما باشید.

3.6
/
5
(
12

فوت کرد
)

منبع:
منبع در سایت بهترین قیمت خرید کولر گازی + شرکت بوش 36000 | گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا