ساختمان و مسکن

بهترین مکانهای بازدید از Costa Brava برای سفر به سلامتی

کاستا براوا در قسمت شمال شرقی اسپانیا ، در کوهپایه های پیرنه ها واقع شده است. خط ساحلی از Portbeau تا Blanes امتداد دارد و 200 کیلومتر را پوشش می دهد. برای مسافرت و گشت و گذار در این منطقه می توانید یک ماشین کرایه کنید. اگر برای سفر سالم از Costa Brava دیدن می کنید ، مطمئناً به دنبال استراحتگاه های لوکس که در آن می توانید ماساژ بگیرید ، خواهید بود. آبگرم مجلل در Costa Brava عقب نشینی های روستایی را ارائه می دهد که می توانید خود را از کار روزانه جدا کنید و دوباره با خود متصل شوید. سفر به سلامتی ، شما را در فعالیت های طبیعت ، تجربیات یوگا و گاسترومنی ماکروبیوتیکی که شما را از درون تغذیه می کند و بهبود می بخشد ، به شما می بخشد. برخی از بهترین مکان ها برای بازدید در کاستا براوا وجود دارد که می توانید برای ماساژ ، آبگرم و جوان سازی بروید.

Aqua Banys Romans Girona

این یک حمام رومی تاریخی است که در مرکز شهر قدیمی ژیرونا واقع شده است. این یکی از بهترین آبگرم های شهر است. این یک مرکز مرمت ایده آل است و می توانید یک تجربه منزوی داشته باشید. سه نوع حمام با درجه حرارت های مختلف وجود دارد. شما می توانید در اینجا یک تجربه آبگرم عالی کسب کنید.

Balneari Vichy کاتالان

این شهر در شهر کالدز د مالاولا واقع شده است. این مرکز محبوب آبهای حرارتی پزشکی و سفره های آب است. این هتل آرت نوو قرن نوزدهم ، هتلی بزرگ با نمای زرد نرم و تاریخچه قرن در درون دیوارهای آن است. این امر به دلیل تخصص وی در زمینه آب درمانی ، پر کردن آب و فروش طیف گسترده ای از مارک ها و محصولات لوکس شناخته شده است. نوشیدن آب ویلیای کاتالونی به بهبود هضم و سم زدایی بدن به طور طبیعی کمک می کند.

کالا دل پی

یک خانه بزرگ است اما چهل و نه اتاق دارد. اتاق های کوچک دسترسی صمیمی به شما می دهند و انجام یک درمان شخصی آسانتر است. این یک ویژگی با شکوه است ، با نمای رنگی آبی و نارنجی که مشرف به دریای مدیترانه است. این ملک به ساحل دسترسی دارد. شما می توانید بهترین تجربه سالم را در Cala Del Pi داشته باشید. آنها از کیسه های ماسه ای در پشت شما استفاده می کنند که راهپیمایی در ماسه های ساحل نرم را شبیه سازی می کنند. شما می توانید هنگام استفاده از اسپری های سرد روی پاها و مچ پا تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

GEM Wellness و Spa Resort

اگر به همراه فرزندان خود به اسپانیا سفر می کنید ، می توانید از این هتل آبگرم واقع در لورت د مارس دیدن کنید. یک پارک آبی وجود دارد که فرزندان شما می توانند تمام روز در آن بازی کنند. هتل اتاق ها و آپارتمان های طولانی مدت با منظره خیره کننده دریا ارائه می دهد. در این آبگرم قطعاً از درمان های سلامتی و جوان سازی لذت خواهید برد.

امپراتوری اسپا میزبان

این یکی از زیباترین املاک و مستغلات است. شما می توانید از مناظر خیره کننده دریای مدیترانه لذت ببرید. این ملک در تمام طول سال به عنوان هتل آبگرم باز است. هتل نه تنها خدمات آبگرم ارائه می دهد ، بلکه سونا ، اتاق بخار و استخر نیز در اختیار شما قرار می دهد. Hostal Spa Empurie همچنین طیف گسترده ای از مواد آرایشی آلی و روغن های جوان کننده را شامل می شود.

هتل Balneari Prats

این شهر در شهر کالدز د مالاولا واقع شده است. دارای استخر حرارتی در فضای باز با آب چشمه حرارتی طبیعی است. وقتی وارد اتاق می شوید ، از عطر آرامش بخش یاس اسطوخودوس و آرامش بخش در راهروها شگفت زده خواهید شد. برای حمام های حبابی ، کلاه های سفالی و جلبک دریایی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا