بهترین کانال های بازاریابی برای شرکت های SaaS چیست؟

SaaS چیست؟ این یک اختصار از برنامه به عنوان یک سرویس (SaaS) است. این یک مدل توزیع نرم افزار است که در آن یک ارائه دهنده شخص ثالث میزبان برنامه ها است و آنها را به صورت آنلاین در دسترس مشتریان قرار می دهد. SaaS یکی از سه کلاس اصلی محاسبات ابری است ، به همراه زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS) و Platform as a Service (PaaS).

بازار | بازاریابی

در نظر بگیرید یک محصول SaaS را به یک برنامه تبدیل کنید تا در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه اعمال شود. برای SaaS برای تجارت ، داشتن یک طراحی خوب و تجربه کاربری (UX) یکی از مهمترین جنبه های SaaS است ، بنابراین شما به یک طراح خوب نیاز دارید

بنابراین بهترین کانالهای بازاریابی برای تجارت SaaS کدامند؟ این هنوز به دلیل بازاریابی اینترنتی است که به بازاریابی محتوا و S E O بسیار متکی است. بنابراین بازاریابی محتوا با اجرای سئو هنوز هم بهترین راه برای انجام این کار است.

شما نیاز به ایجاد یک وب سایت مناسب دارید و یک دامنه مرتبط را دقیقاً برای کلمات کلیدی خود رزرو کنید. ایمیل های مارک دار را با برنامه های Google و سپس یک صفحه فرود خلاق برای فعال کردن تبدیل ها تنظیم کنید.

شما باید مخاطب هدف خود را تعریف کنید – شخصیت خریدار خود را توسعه دهید ، مخاطب هدف خود را بشناسید و سپس آنها را به محتوای خود اختصاص دهید. دانستن آنچه مشتریان شما می خواهند و آنچه نیاز دارند قطعاً یک مزیت است.

وقتی برای ایجاد ترافیک ارگانیک محتوا ایجاد می کنید ، باید برای تبلیغات آنلاین هزینه کنید. بودجه متوسطی برای این کار تعیین کنید و محتوای جذاب در رسانه های اجتماعی ارسال کنید تا هواداران وفادار بسازید. تبلیغات در فیس بوک و لینکدین نیز کاربرد دارد. از آنجا می خواهم در جلسه بعدی با همه کسانی که اطلاعات خود را از طریق فرم درخواست و اجرای بازاریابی ایمیل ارائه می دهند تماس بگیرم. برای شروع جذب مشتری ، باید محصولی را در مورد محصول خود ایجاد کنید و آنرا به طور مؤثر منتشر کنید و محتویاتی که ایجاد می کنید باید مفید و پر از اطلاعات ، نکات و توصیه ها باشد. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید و طرفداران وفادار برند / محصول خود را بسازید.

از نظر استراتژیکی محتوای خود را قرار دهید تا یک تجربه قدرتمند در بالای مسیر تبدیل (تجربه مشتری پیشرفته) ایجاد کنید که ترافیک را به سمت بهترین محتوای خود و در بعضی موارد به صورت دروازه دار هدایت می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا ضمن ادامه بهره مندی از نسل کمتر هدایت در مسیر تبدیل ، به مشتریان بالقوه ارزش و آموزش دهید.

شما باید محصول خود را به راهنماهای محبوب بررسی B2B اضافه کنید. این می تواند تأثیر عمده ای بر روی تولید بالقوه شما داشته باشد. اگر در دایرکتوری قرار ندارید ، احتمال بالایی وجود دارد که مشتری بالقوه متوجه وجود محصول شما نباشد.

بازاریابی ویدیویی یکی دیگر از راههای عالی برای تبلیغ محصولات شما است. یک ویدیو ایجاد کنید که خدمات / موارد استفاده از محصول را نشان دهد. کانال YouTube را شروع کنید و فیلم ها را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا