بهینه سازی دیجیتال: هفت روش برای نگه داشتن رسانه های دیجیتال B2B در مسیر درست

[ad_1]

دیجیتال

امروزه از مشاغل تا مشاغل در بازاریاب ها هیچگاه ذینفعان وجود ندارند که راه های جدیدی را برای استفاده از رسانه های اجتماعی ، وب 2.0 ، SEO / SEM ، برنامه های کاربردی موبایل و سایر ابزارهای دیجیتال پیشنهاد می دهند.

اما برای تعیین چه فایده ای دارید و اتلاف منابع چه معیارهایی را به کار می برید؟ در اینجا هفت ملاحظه برای شروع بهبود تلاشهای دیجیتال شما ارائه شده است.

1. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز بدون اهداف مشخص اتفاق نمی افتد

در حالی که این امر واضح به نظر می رسد ، جای تعجب دارد که بسیاری از شرکت ها بخش بزرگی از بودجه خود را صرفاً به دلیل رقبا انجام این کار می کنند ، یا کسی فکر می کند که جدید و جالب است. شما باید بطور خاص توضیح دهید که چگونه هر بخش از تلاشهای بازاریابی دیجیتال شرکت شما در اهداف فروش و بازاریابی شرکت شما کمک می کند.

2. بر تجربه مخاطب متمرکز شوید ، نه بر فناوری

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از دارایی های دیجیتالی خود ، به نحوه کار همه آنها برای ایجاد یک تجربه کامل برای مخاطبان مختلف توجه کنید – نه بر روی فن آوری های فردی یا همان رسانه. هدف شما ایجاد یک محیط دیجیتالی است که اهداف تجاری شما را بهتر ارتقا می بخشد ، و فقط از آخرین رسانه عالی فقط به دلیل اینکه اکنون داغ است استفاده نکنید.

3. آن را به یک تلاش تیم تبدیل کنید

برای موفقیت واقعی ، تلاشهای دیجیتالی شرکت شما به رهبری نیاز دارند. برخی از شرکت ها تا آنجا که به تعیین رئیس بازاریابی دیجیتال (dCMO) برای حمایت از استفاده شرکت های خود از استراتژی دیجیتال و رسانه ها اقدام می کنند. اما برای بسیاری ، رهبری خوب به معنای شخص مسئول تنظیم چشم انداز و اهداف روشن است – و همچنین تیمی از افراد مسئول اجرای و شناسایی فرصتهای دیجیتال جدید.

4- بگذارید مشتری و رفتار آینده نگر شما را راهنمایی کند

در هنگام ترسیم استراتژی دیجیتالی و نقاط کانونی برای هر مخاطب ، در خلاء برنامه ریزی نکنید. در نظر بگیرید که چگونه رفتار مشتری موجود می تواند در جهت تلاش شما کمک کند و آنها را برای شرکت و مشتریان شما با ارزش تر کند. به عنوان مثال ، به جای کپی کردن یک وب سایت به معنای واقعی کلمه به عنوان یک سایت موبایل ، فقط در نظر بگیرید شغل ها و اطلاعاتی را که مخاطب خاص شما ممکن است از راه پیدا کند در دسترس قرار دهید.

5- همیشه بازده سرمایه گذاری را ضبط و اطلاع دهید

یکی از بزرگترین لذت های رسانه های دیجیتال ، تعیین موفقیت یک تلاش خاص ، چقدر آسان و سریع است. بنابراین ، عدم ضبط ، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری نتایج تلاش های رسانه دیجیتال شرکت شما یک فاجعه است. قبل از راه اندازی ، از شما سؤال می شود که چگونه با یک تلاش خاص و با روش کمی ، موفقیت را تعیین می کنید. سپس اقدامات خود را در مقابل هدف خود اندازه بگیرید. همچنین ، فقط برنده های خود را به اشتراک نگذارید. درک و اشتراک دلیل عدم موفقیت در ابتکار عمل مهمتر از زمانی است که انجام می شود.

6. بدون سیلو از تخصص های دیجیتال

شما هرگز قادر نخواهید بود یک ماشین بازاریابی دیجیتال کارآمد و مؤثر ایجاد کنید ، اگر اینگونه رشته ای در تیم ایجاد نشده باشد تا بتواند با هم همکاری کند. طراحان ، برنامه نویسان ، نویسندگان حقوق و همه افراد درگیر در یک تلاش خصوصی باید از ابتدا با هم همکاری کنند.

7. از صنایع دیگر بیاموزید

طبیعی است که به همکاران خود نگاه کنید و فعالیتها را با یکدیگر مقایسه کنید. اما فراموش نکنید که صنایع مختلف برای فن آوری جدید و پذیرش رسانه ها نرخ های مختلفی دارند. چیزی از اخبار قدیمی برای یک صنعت دیگر می تواند زمینه شما را متحول کند. فراموش نکنید که چگونه صنایع دیگر استراتژی ها و روشهای بازاریابی دیجیتال را به عنوان راهی برای یافتن راههای اثبات شده تطبیق می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا