بهینه سازی موتور جستجو و بهینه سازی عنوان

[ad_1]

الگوریتم های موتور جستجو همیشه در حال تغییر هستند. صاحبان وب سایت های هوشمند همیشه برای تأثیرگذاری بر موتورهای جستجو وب سایت خود را بهبود می بخشند تا مهمترین وب سایت و صفحه وب خود را در نظر بگیرند. او تقریباً مانند یک فروشنده هوشمند است که برای اولین بار خود را در کفش مشتری بالقوه می بیند و تا حدودی نیازها و خواسته های او را می داند. در این زمینه از SEO برچسب عنوان صفحه به طور قطع یکی از مهمترین عواملی است که میزان بهینه سازی یک صفحه وب را تعیین می کند.

همه موتورهای جستجو از جمله Google اولویت های بسیاری به کلمات کلیدی در عنوان صفحه وب می دهند. در حقیقت این عنوانی است که موتورهای جستجو هنگام جستجو از عنوان عنوان لیست سایتها استفاده می کنند. به این ترتیب برچسب عنوان اصلی به نظر می رسد

<title></title>خرید سبد چرمی در دنور – برخی از بهترین معاملات تابستان امسال

برچسب عنوان در HTML صفحه قرار دارد؟ بین نشانه های سر قرار می گیرد یعنی بین

و هدر> نشانه. برچسب عنوان باید حدود 50 تا 80 نویسه شامل فاصله باشد. در اینجا نکاتی مهم که باید هنگام نوشتن عنوان صفحه وب دنبال کنید.

  • مهمترین عبارات کلمه کلیدی را در برچسب عنوان وارد کنید (کور نیست بلکه به این معنی است که آنها یک جمله هستند)
  • برای هر صفحه در سایت باید نشانک ها / برچسب های منحصر به فرد داشته باشید
  • عنوانی جذاب بنویسید که باعث می شود مشتری روی سایت کلیک کند
  • کلمات کلیدی ترجیحاً باید در قسمت اول عنوان وارد شوند

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا