بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ مبانی SEO

[ad_1]

یکی از همکاران دیرینه من اخیراً پرسید: “چرا شما در جهان SEO کار می کنید؟ شما نویسنده هستید”. من در ابتدا خندیدم ، اما پس از فکر کردن در مورد آن ، فهمیدم که برخی از افراد در زمینه تبلیغات (و سایر شرکت ها) هنوز نمی فهمند که SEO چیست.

سئو ، بله ، بیشتر می نویسد

دلیل آن اینست که گوگل و سایر موتورهای جستجو دائماً متن را در وب سایت خود می چرخانند تا موضوع صفحات شما مشخص شود. این روش اصلی برای تعیین رتبه SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) است. و در پایان راه یافتن وب سایت شما در نتایج جستجوی عاری از ارگانیک ، یعنی راهی که موتور جستجوی شما شما را به طور طبیعی پیدا می کند ، بدون اینکه به سایت شما از طریق تبلیغات وب یا گفتار کلامی و غیره هدایت شوید.

نتایج جستجوی ارگانیک بزرگ برای یک تجارت ضروری است ، زیرا توجه مصرف کنندگان هر روز کوتاه تر و کوتاه تر می شود. مصرف کننده به ندرت حتی در جستجوی صفحه دوم در جستجوی خود برای یافتن محصول یا شرکت بصورت آنلاین تلاش می کند.

بنابراین ، چگونه SEO شروع می شود؟ خوب ، با یک جستجوی کامل. این مهم است. کلمات کلیدی دقیق و عبارات کلیدی. برای تعیین بهترین کلمات مورد استفاده در وب سایت ، باید کمی آزمایش بتا باشد. Google و سایر سایتها ابزارهای کلمه کلیدی را ارائه می دهند تا به شما کمک کنند کلماتی را که مردم در حقیقت جستجو می کنند بدانید کلماتی جالب و شاید عجیب که ممکن است شما را ترجیح دهید. شما می خواهید از عبارات و عباراتی استفاده کنید که افراد در واقع جستجو می کنند. سپس آن کلمات را در صفحات وب سایت خود علامت گذاری کنید تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را پیدا کنند. البته ساده ترین فرآیند به این دلیل است که بسیاری از استراتژی های سئو وجود دارد ، خصوصاً در انتخاب کلید واژه.

اکنون به صفحه نوشتن برگردید. Google (و سایر موتورهای جستجو) بیشترین ارزش را برای آدرس شما دارند. این متن در بالای صفحه شما (احتمالاً نامرئی) است ، متنی که پرچم گذاری شده است و همچنین در صفحه نتایج موتور جستجو به رنگ آبی دیده می شود. بنابراین ، شما باید کلمات کلیدی خود را در این آدرس وارد کنید ، و آنها را اول – حتی قبل از نام شرکت خود قرار دهید. مگر اینکه نام شرکت شما کک یا مک دونالد باشد. یا برخی از مارک های معروف دیگر.

دومین مورد مهم “meta tag” است ، متن سیاه زیر عنوان آبی است که به جستجوگرها درباره سایت شما اطلاعات بیشتری می دهد. کلمات کلیدی مهم خود را نیز در اولویت قرار دهید. پس از آن موتورهای جستجو HTML سایت شما را برای همین کلمات کلیدی بررسی می کنند. بیشترین مقدار را برای کدگذاری شده به عنوان h1 (تیتر شما) و سپس h2 ، h3 ، h4 (زیرنویس ها) و سپس بقیه نسخه های html می دهد. توجه: متن موجود در سایت شما باید HTML باشد ، در غیر این صورت تشخیص داده نمی شود.

موتورهای جستجو همچنین رتبه خوبی را برای صفحاتی که اغلب به روز می شوند ، به همین دلیل است که وبلاگ ها و اخبار می توانند به خوبی کار کنند ، و بک گراندهایی مانند مقالاتی که به سایت شما پیوند دارند. تمام آنچه در نوشتن است. بله بنویس

من را شگفت زده می کند وقتی که می بینم شرکت های برجسته ، به ویژه آژانس های تبلیغاتی ، از عنوان “صفحه اصلی” خود در عنوان صفحه اصلی خود استفاده می کنند که آژانس هایی هستند که به عنوان کارشناسان تعاملی توصیف می شوند. من فکر می کنم ، مطمئناً ، آنها ممکن است بتوانند یک وب سایت عالی را برای مشتریان خود طراحی کنند ، اما آیا کسی آن را پیدا خواهد کرد؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا