بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1]

آموزش | بهینه سازی

اگر به دنبال گسترش میزان مواجهه با اینترنت خود هستید بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است با این حال به نظر می رسد بسیاری از افراد قربانی اعمال ضعیف سئو (بهینه سازی موتور جستجو) می شوند. انتقاد اصلی این است که بسیاری از افراد هزینه های زیادی را برای نتیجه کم یا بدون نتیجه پرداخت می کنند. علاوه بر این بسیاری از آنها طعمه تکنیک های بد SEO می شوند. اگر قصد دارید در آینده یک متخصص SEO استخدام کنید توصیه می کنم قبل از استخدام هر شرکت یا جستجوگر SEO مراحل زیر را دنبال کنید:

الف) قبل از صحبت از محبوبیت و تجربه شرکت SEO مطلع شوید.

آیا آنها تعداد زیادی مشتری دارند؟

آیا در دسترس هستند؟

ب) نمونه کارها را بررسی کنید.

آنها به چه نوع نتایجی دست یافتند؟

با چند مشتری او تماس بگیرید. آیا آنها از کار سئو انجام شده راضی بودند؟

ج) با در نظر گرفتن و تأیید روش آنها؟

چگونه سایت شما برای دستیابی به کلمات کلیدی شما برای موتورهای جستجوگر بزرگ بهینه می شود؟

آیا آنها از روش های ارگانیک استفاده می کنند؟ برخی از افراد یا شرکت ها از صفحات پورتال استفاده می کنند متن را در پس زمینه پنهان می کنند از هدایت ها و روش های دیگر در لیست سیاه استفاده می کنند. از این امر دوری کنید زیرا موتورهای جستجو این روش ها را هرزنامه می دانند.

د) حداقل سه پیشنهاد از سایر شرکت های سئو ارائه دهید.

با دقت به هرکدام نگاه کنید. آیا شباهت هایی وجود دارد؟ پیشنهادات به شما کمک می کند بفهمید کدام شرکت ها صادق هستند و سعی در فروش چیزی دارند که به درد شما نمی خورد.

قیمت آن چند است؟ ارزانترین همیشه بهترین نیست؛ با این حال قیمت بالاتر ممکن است مربوط به یک اقدام کامل و ممکن نباشد. سعی کنید در برنامه مالی SEO خود فرد یا شرکتی را پیدا کنید که آنچه را می خواهید به شما ارائه دهد.

ه) همه چیز را به صورت کتبی تهیه کنید.

با دقت به سند نگاه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه مواردی را که بحث کرده اید شامل راههای دستیابی به نتایج مطلوب می باشد. کپی های هر دو طرف را امضا کنید. اگر کار زیاد است ممکن است بخواهید با یک وکیل مشورت کنید.

و) شرایط پرداخت را به روشنی مشخص کنید.

در حالی که اکثر شرکتهای سئو هیچ کاری را به صورت رایگان انجام نمی دهند یا با مقیاس پرداختی مبتنی بر نتایج موافقت می کنند بسیاری از متخصصان آگاه در زمینه سئو از یک بسته تشویقی به علاوه عملکرد اساسی اجتناب نخواهند کرد. من اعتقاد راسخ به عقود پیش پرداخت ندارم. اکثر متخصصان سئو 50٪ از قبل و 50٪ از زمان تکمیل متعهد می شوند. اطمینان حاصل کنید که تمام شرایط مالی در قرارداد شما به عنوان دامنه واقعی کار مشخص شده است. این امر در صورت برآورده نشدن انتظارات از همه طرف های درگیر محافظت می کند.

به طور کلی سعی کنید تمام تلاش خود را برای آموزش خود در زمینه سئو انجام دهید. شما درک اصولی از اصطلاحات SEO و روش سئو دارید. هر کسی که خدمات جستجوگرها را ارائه می دهد مشکلی در توضیح چگونگی قصد نتیجه گرفتن ندارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا