بهینه سازی SEF برای بهبود رتبه بندی

[ad_1]

Google | گوگل

تصور کنید برای دیدن شگفت انگیزترین نقاشی جهان ، مونالیزا ، از موزه لوور در پاریس بازدید می کنید! اما وقتی از هتل خود بیرون می روید ، خطوط مترو پایین است و نشانه های خیابان برای خواندن بسیار گیج کننده هستند. نمی توانید به آنجا برسید!

این اتفاقی است که برای عنکبوت های موتور جستجو می افتد که از وب سایت های SEF بازدید می کنند. آنها نمی توانند به محتوای عالی شما دسترسی پیدا کنند.

دوباره برگردیم

عنکبوت های موتور جستجو برنامه هایی هستند که به وب سایت شما می روند و محتوا را دریافت می کنند و در پایگاه داده موتور جستجو قرار می دهند. به این ترتیب موتورهای جستجو پایگاه داده آنها را با اطلاعات پر می کنند تا آنها را به جستجوگر عرضه کنند. همانطور که می بینید ، اگر عنکبوت نتواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند ، محتوای شما به پایگاه داده وارد نمی شود و بنابراین فرصتی برای ورود به نتایج جستجو پیدا نمی کنید.

و کاملاً مشهود است که اگر وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نشود ، محققان قادر به کلیک بر روی وب سایت شما نخواهند بود و شما فرصت تبدیل جستجوگران به مشتری ، مشترکین خبرنامه یا فروش وب سایت را از دست می دهید.

یکی از بزرگترین عوامل تأثیرگذار بر SEF (قابلیت استفاده از موتور جستجو یا اینکه وب سایت شما به عنکبوت ها چگونه به اطلاعات شما دسترسی پیدا می کند) ارتباط است.

نکته ای که شما باید در اینجا بدانید این است که عنکبوت ها پیوندهایی را “دوست دارند” که به راحتی آنها را از صفحه ای به صفحه دیگر وب سایت شما منتقل می کند ، آنها از پیوندهایی که رمزگشایی آنها دشوار یا غیرقابل دسترسی است “متنفر” هستند.

بهترین پیوندها پیوندهای متنی ساده هستند.

پیوندهای متنی ساده محبوب ترین در وب هستند ، معمولاً با رنگ آبی و متن زیر خط دار مانند این: از Google دیدن کنید (این شما را به موتور جستجوی گوگل می رساند.)

سایر اتصالات که عنکبوت ها اغلب به سختی می توانند دنبال کنند عبارتند از:

پیوندهای JavaScript – که معمولاً یک پنجره جدید باز می کنند و در پنجره های بازشو استفاده می شوند.

پیوندهای پویا – که معمولاً به پایگاه داده هایی پیوند می خورند که بر اساس انتخاب شما صفحات جدیدی با محتوا ایجاد می کنند. با مشاهده نوار آدرس می توانید آن را مشاهده کنید. شخصیت هایی مانند این را خواهید دید: ، & ، $ ، = ، +.

Flash Links – برای افزودن شعله های دیداری اضافی از طریق انیمیشن در نظر گرفته شده است.

پیوندهای تصویر – برای رسیدن به صفحه دیگری ، روی یک تصویر کلیک کنید. پیوندهای تصویری مانند پیوندهای دیگر دشوار نیستند ، اما برای عنکبوت ها بسیار مناسب نیستند.

اطمینان از آسان بودن پیگیری پیوندهای شما برای عنکبوت ها ، گامی بزرگ در مسیر درست است. در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شما در ایجاد سایت مناسب عنکبوت پسند ارائه شده است.

مراقب سرویس های میزبانی که به سازندگان وب سایت خودکار ارائه می دهند باشید – آنها اغلب از پیوندهای پویا استفاده می کنند که پیگیری آن برای عنکبوت ها دشوار است.

اگر طراح استخدام می کنید ، حتماً از آنها بپرسید آیا آنها طراحی SEF-fy (موتور جستجوگرانه) را انجام می دهند؟

یک نقشه سایت ایجاد کنید که تمام صفحات شما را با پیوندهای متنی ساده به هم پیوند دهد.

محتوا را در پایگاه داده پنهان نکنید ، مگر اینکه به دلیل خوبی مانند عضویت دسترسی خصوصی باشد.

اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات شما به دیگران پیوند داده شده اند.

برای اطمینان از عملکرد همه پیوندهای وب سایت خود ، بررسی کنید.

به طور کلی ، کد نویسی وب سایت خود را ساده ادامه دهید. این امر احتمال گم شدن عنکبوت در کد را کاهش می دهد.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، حتماً وب سایت خود را به سه موتور جستجوی برتر امروز ارسال کنید: Google ، Yahoo و MSN. با انجام جستجو می توانید به راحتی صفحات ارسال را پیدا کنید – برای مثال “google url”.

با گذشت زمان ، حدود یک یا دو ماه ، عنکبوت ها به وب سایت شما راه پیدا می کنند. اگر سایت شما SEF باشد ، صفحات شما پایگاه داده خود را وارد می کنند.

SEF-ness وب سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا می کند. این یک پیش شرط مهم برای ایجاد قابلیت مشاهده آنلاین شماست. همانطور که رویه شما رشد می کند و محتوای بیشتری از جمله مقالات و پست های وبلاگ در وب سایت شما قرار می گیرد ، افراد بیشتری سایت شما را پیدا می کنند.

وقتی وب سایت شما مانند مونالیزا مشهور شود – شما نیز لبخند خواهید زد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا