به دنیای جدید پیام کوتاه موبایل خوش آمدید!

[ad_1]

من آنقدر تحت تأثیر این روند بازاریابی جدید و مهیج قرار گرفتم که این وبلاگ را راه اندازی کردم تا بتوانم ایده ها نظرات و اطلاعاتی را از طرف کارشناسان متخصصان و همچنین شهروندان عادی جمع کنم. هدف من این است که این سایت به محور اصلی اخبار و اطلاعات مرتبط باشد و روندهای مربوط به پیام متنی یا صنعت بازاریابی کوتاه را توسعه دهد.

آیا حدود 10 تا 15 سال پیش اینترنت را به خاطر دارید؟ خبرگان بعد چه گفتند؟

آنها الان کجا هستند؟ به هر حال چه کسی از بیل گیتس نشنیده است؟

حالا بگذارید یک جمله خیلی جسورانه بیان کنم!

من فکر می کنم صنعت بازاریابی متن موبایل دومین مورد از زمان اینترنت خواهد بود! شرکت هایی که از این روند یاد می گیرند استفاده می کنند و از آنها سود می برند رشد و شکوفا می شوند. آنهایی که به سادگی نمی میرند! افرادی که با در معرض نمایش گذاشتن و بازاریابی محصول به شرکتها (کوچک متوسط ​​و بزرگ) از این روند فهمیده و از آنها سود می برند ثروت زیادی به دست می آورند!

و شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند این پتانسیل را دارند که ثروت غیرقابل تصوری را برای سرمایه گذاران و صاحبان خود ایجاد کنند (Microsoft و Google را بخاطر بسپارید).

حال سخنان من را جدی نگیرید به نقل قول های زیر گوش دهید:

بازاریابی موبایل چشم انداز تبلیغات و بازاریابی را به همان روشی تغییر می دهد که یک دهه پیش اینترنت را تغییر داد. منبع: ناشناخته

o امسال بیش از 350 میلیارد پیامک ارسال شده است. منبع: انجمن بازاریابی موبایل

تبلیغات متن پیام کوتاه قدرتمندترین رسانه تبلیغاتی است که تاکنون اختراع شده است. منبع: New York Times.

طی دو هفته آینده در مورد موارد زیر بحث خواهیم کرد:

o بازاریابی موبایل / پیامکی / متن چیست؟ چگونه کار می کند؟

س کد کوتاه به چه معنی است؟ چرا اینقدر مهم است؟

نکته: آیا نام دامنه را در اینترنت به خاطر دارید؟ کد کوتاه معادل دستگاه تلفن همراه شماست! من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید ارزان بخرید!

o اگر صاحب مشاغل كوچكی هستید (رستوران بار شستشوی ماشین فروشگاه مواد غذایی فروشنده خودرو املاك و مستغلات) چگونه می توانید پا در منطقه خود بیابید؟

o اگر فردی هستید که می خواهید از این روند استفاده کنید. چگونه و از کجا شروع می کنید؟

o و خیلی بیشتر !!

با ما باشید و بگذارید از شما بشنوم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا