برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

به روز رسانی اینستاگرام

با توجه به اینکه آخرین نسخه هر برنامه نسبت به نسخه قبل از آن دارای بهبودها و قابلیت‌های بیشتر است توصیه می‌گردد همواره از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید. خرید فالوور واقعی ممکن است شما را در معرض خطرات امنیتی اینترنتی قرار دهد و اطلاعات شخصی شما را در معرض خطر قرار دهد . یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب و پرکاربرد اینستاگرام جدید، قابلیتی با نام داستان (Story) است که از برنامه محبوب شده است.

این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا عکس‌ها و فیلم‌های خود را در این قسمت برای مدت زمان 24 ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید؛ این بدان معناست که بعد از طی یک روز، استوری شما از صفحه اینستاگرامتان پاک میشود و دیگر کسی نمیتواند به آن دسترسی داشته باشد. در طی این 24 ساعت، هرکسی که به تماشای استوری‌های شما بنشینید، میتواند آنها را به ترتیب زمان انتشار از ابتدا به انتها مشاهده کند. همچنین دیگر کاربران میتوانند در پاسخ به استوری‌هایتان، پیام متنی برای شما ارسال کنند؛ پس از حذف استوری‌های اینستاگرام، تمام پیام ها و مکالمات مربوط به آن استوری نیز پاک میشوند.

قابلیت جدیدی که در آپدیت اینستاگرام به آن افزوده شده، امکان قراردادن آهنگ به همراه متن آن در استوری است. دیگر نیازی نیس که متن یک موزیک را به صورت دستی در استوری خود تایپ کنید؛ حال پس از قراردادن استیکر موزیک در استوری و جستجوی آهنگ موردنظرتان، به صورت خودکار متن آهنگ نیز به شما نشان داده می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را با فونت و رنگ دلخواه خود با دیگران به اشتراک بگذارید. این صفحه از سایت را برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود اینستاگرام از یاد نبرید.

  • تصاویر و ویدئوهای دلخواه خود را به صفحه شخصیتان اضافه کنید و آنها را با سایرین به اشتراک بگذارید؛ همچنین شما میتوانید آنها را با استفاده از فیلترها و ابزارهای خلاقانه ویرایش کنید.
  • پروفایل کاربرانی را که در اینستاگرام دنبال کرده‌اید مشاهده کنید؛ همچنین شما میتوانید پست‌های کاربران دیگر را لایک کنید و نظر خود درباره آن پست را ارسال نمایید.
  • همانند چندین عکس و فیلم (به هرتعداد که میخواهید) را در بخش استوری با دیگران به طور موقت به اشتراک بگذارید و آنها را با جملات و سایر ابزارهای طراحی ویرایش کنید؛ آنها پس از 24 ساعت ناپدید میشوند و در پروفایل شما دیگر نمایش داده نمیشوند.
  • به دوستان خود به طور خصوصی پیام ارسال کنید؛ همچنین شما میتوانید فیلم، عکس و هر محتوایی که در اینستاگرام میبینید را برای آنها ارسال کنید.
  • استوری‌ها و ویدئوهای زنده‌ کاربرانی که آنها را دنبال کرده اید نگاه کنید.
  • در بخش Explore، تصاویر و فیلم‌های سایر کاربران اینستاگرام، که ممکن است از آن خوشتان بیاید را مشاهده کنید و کاربران جدید را بیابید و دنبال کنید.

چگونه می‌توان ریپورت اینستاگرام را رفع کرد؟

کافی است از دنبال کنندگان خود بخواهید برای در پست‌های ارسالی شما نظر با زبان انگلیسی بگذارند؛ با اینکار می‌توانید اسپم نبودن محتوای ارسالی خود را به اینستاگرام ثابت کرده و از حالت ریپورت خارج شوید. همچنین شما می‌توانید ایمیل و شماره همراهتان را در پروفایل خود تغییر دهید تا از این حالت خارج شوید. تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه‌ات را به‌اشتراک بگذار، از روزمرگی و اتفاق‌های جالب خودت استوری بگیر، پست و استوری دوستانت را ببین و از حالشان خبردار شو. این جملات شما را به یاد کدام شبکه اجتماعی محبوب می‌اندازد؟!

اینستاگرام؛ لذت اشتراک‌گذاری شیرین‌ترین لحظه‌ها

راستی در انتهای متن، ۹ ترفند حرفه‌ای از این سوشال مدیا را نیز برایتان نوشته‌ایم؛ آن‌ها را از دست ندهید. اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب و جوان‌پسند اینستا گرام با آن‌همه قابلیت شگفت‌انگیزش سن و سال نمی‌شناسد! از ۱۳ سال تا ۹۹ سال، همه عاشق بالا و پایین کردن پست‌ها، ورق زدن استوری‌ها و لایک کردن ویدیوهای جذاب آن هستند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که پس از دانلود اینستاگرام جدید نظرتان را به خودشان جلب می‌کنند، بیان می‌کنیم: بهترین لحظات زندگی‌ات را ثبت کن کسب‌وکارت را رونق بده اینستا با توجه به محبوبیت زیادی که دارد، یکی از بهترین ابزارها برای رونق دادن به کسب‌وکارتان است.

اگر می‌خواهید بیشتر شناخته شوید، خریدارهای بیشتری را به ویترین مجازی مغازه‌تان بکشانید و حتی در خواب هم درآمد کسب کنید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. با بیزینسی کردن پیج، امکانات فراوانی را به دست می‌آورید که در هیچ جای دیگری نظیر آن‌ها را پیدا نمی‌کنید. دوستان و پیج‌های مورد علاقه‌ات را دنبال کن در این شبکه اجتماعی زیبا می‌توانید تمامی افراد معروف دنیا را یکجا داخل گوشی‌تان داشته باشید، با آن‌ها ارتباط بگیرید و مطالبشان را دنبال کنید. همین‌طور می‌توانید تمامی مخاطبین گوشی‌تان را دنبال کنید، دوست‌های قدیمی‌تان را جستجو کرده و صمیمیتتان را بیشتر کنید.

هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از این نیست که پس از یک روز پرمشغله، به فضایی سبز برویم و زیبایی‌هایی را که می‌بینیم، برای دوستانمان نیز استوری کنیم. می‌توانید برای زیبایی بیشتر، یک جمله پرمعنا و یک گیف متحرک بامزه هم به استوری‌تان اضافه کنید و دوستانتان را در لحظات خوبتان شریک کنید. لایو بگذار لایو یا ویدیوی زنده، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی است که پس از نصب اینستاگرام جدید توجهتان را به خودش جلب می‌کند. اگر می‌خواهید با دنبال‌کنندگان صفحه‌تان صحبت کنید یا از محیط زیبای جایی که هستید فیلم زنده پخش کنید، می‌توانید روی امکان لایو حساب کنید.

با دانلود اینستا می‌توانید به‌صورت خصوصی نیز با دوستانتان صحبت کنید، برای همدیگر پیام صوتی بفرستید و چت‌هایتان را با ارسال استیکر و ایموجی زیبا کنید. تمامی این قابلیت‌ها را می‌توانید در دایرکت به‌صورت یکجا داشته باشید. تماس‌های رایگان صوتی و تصویری برقرار کن همینطور می‌توانید در بخش دایرکت، با دوستانتان تماس‌های صوتی یا تصویری رایگان برقرار کنید. خوشبختانه این برنامه دوست‌داشتنی در ایران فیلتر نیست، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت پایین یا قطعی تماس، با دوستانتان صحبت کنید و از حالشان باخبر شوید.

یک گروه خصوصی دوستانه تشکیل بده محتواهای مورد علاقه‌ات را دنبال کن پس از نصب اینستاگرام با یک ویژگی جالب به نام هشتگ آشنا می‌شوید. با دنبال کردن هشتگ‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید به تمامی پست‌های مرتبط با موضوع آن هشتگ دسترسی داشته باشید و از تماشای بهترین محتواهای لیست شده لذت ببرید. عکس‌های زیبا را برای همیشه ذخیره کن اگر عکس یا ویدیوی بامزه یا زیبایی دیده‌اید، طبیعی است که بخواهید آن را برای همیشه داشته باشید. یکی از ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار، امکان سیو کردن محتوای مورد علاقه ماست.

برای این کار کافی است روی علامت بوکمارک در گوشه پایین سمت راست هر محتوا ضربه بزنید و آن را به گنجینه مخفی خودتان اضافه کنید. جالب است بدانید که می‌توانید محتواهای ذخیره‌شده‌تان را نیز دسته‌بندی کنید و از آن‌ها کلکسیون‌های متنوعی بسازید. از حریم شخصی‌ات به بهترین شکل محافظت کن با نصب اینستاگرام جدید دیگر لازم نیست نگران حریم شخصی‌تان باشید! این برنامه هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا صفحه‌تان را خصوصی کنید و هر کسی را هم به آن راه ندهید. به‌علاوه شما می‌توانید استوری‌هایتان را از دید بعضی از دنبال‌کننده‌هایتان نیز مخفی کنید.

آموزش کار با برنامه اینستا به ساده‌ترین شکل ممکن

پس از دانلود آخرین نسخه اینستاگرام، دیگر وقت آن رسیده که کار با این برنامه دوست‌داشتنی را یاد بگیرید. در ادامه روش کار با این شبکه اجتماعی محبوب را به‌صورت خلاصه و مختصر برایتان توضیح می‌دهیم: یک ورود خاطره‌انگیز پس از نصب، به یک شماره موبایل یا ایمیلی که حداقل ۳۰ روز از ساخت آن گذشته باشد، نیاز دارید تا بتوانید یک حساب کاربری برای خودتان بسازید. کافی است نام، نام خانوادگی، نام کاربری منحصربه‌فرد و رمز عبور پیچیده و امنی را وارد کنید تا حساب کاربری‌تان ساخته شود. به همین سادگی! خانه را دریاب صفحه‌‌ی اصلی برنامه که با نام خانه یا Home معرفی شده، اطلاعاتی را بر اساس تاریخچه فعالیت کاربر نمایش می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • علامت فلش: ورود به دایرکت.
  • عکس گرد کاربران: نشان‌دهنده‌ی استوری‌های دنبال‌کنندگان است. اگر جزو دوستان نزدیک (Close Friends) کسی باشید، دور تصویر او به‌جای دایره قرمز، دایره سبز می‌بینید.
  • پست: پست‌های دوستانتان را می‌توانید در صفحه هوم ببینید و آن‌ها را لایک کنید.

اکسپلور یعنی دنیایی از چیزهای قشنگ با استفاده از این بخش امکان جستجو و دسترسی به افراد و هشتگ‌ها را خواهید داشت. برنامه اینستا می‌تواند علاقه‌مندی‌ها و مطالب موردپسند شما را از رفتار گذشته‌تان بفهمد و بر همین اساس، پست‌ها و استوری‌های مرتبط را از سراسر این شبکه اجتماعی، به شما نمایش دهد. همه‌چیز از علامت + شروع می‌شود! برای ایجاد یک پست یا استوری باید از شکل به‌علاوه “+” در اینستا گرام استفاده کرد که در نسخه‌های قدیمی با نماد دوربین نمایش داده می‌شد. قابلیت استفاده از عکس‌های ذخیره‌شده در حافظه‌ی گوشی و یا گرفتن عکس به‌صورت مستقیم از دوربین نیز در این بخش وجود دارد.

برای اشتراک‌گذاری یک پست می‌توانید حداکثر ۱۰ فایل تصویر و ویدئو را انتخاب کنید. امکان استفاده از فیلترهای مختلف برای زیباسازی تصاویر نیز فراهم است که جذابیت خاصی هم در بخش پست‌ها و هم در بخش استوری‌ها برای کاربران ایجاد می‌کند. لایک‌ها و کامنت‌هایت را ببین شکل قلب‌مانند در این برنامه، اتفاقات جدید در حساب کاربری و نوتیفیکیشن‌هایی مثل لایک پست، فالو یا کامنت و منشن (mention) دیگران را به شما نشان می‌دهد:

  • آدمک: زمانی که شخصی به دنبال‌کنندگان شما اضافه شود، این نماد ظاهر می‌شود. عدد خاص کنار این نماد به معنی تعداد افراد جدید دنبال‌کننده شما است. اگر صفحه‌ی شما در حالت خصوصی باشد، امکان تأیید یا رد درخواست فالو را دارید.
  • قلب یا لایک (Like): این علامت، لایک یا پسندیده شدن پست شما را نشان می‌دهد. اگر یک پست لایک شود، تنها یک قلب در این بخش ظاهر می‌شود. اما اگر عددی در کنار قلب باشد، بیانگر تعداد پست‌های پسندیده شده است.
  • کامنت یا نظر (Comment): زمانی که برای پست شما نظری درج شود، شکل پیامک‌مانندی در این قسمت نمایان می‌شود. وجود عدد تعداد کامنت‌ها را نشان می‌دهد.

از پروفایلت لذت ببر پروفایل، قسمتی اختصاصی است که در آن پست‌ها، تعداد دنبال‌کنندگان (Followers) و تعداد دنبال شوندگان (Following) قابل دیدن است. از این بخش می‌توانید هایلایت استوری، عکس حساب کاربری، توضیحات صفحه و بسیاری از تنظیمات مربوط به حریم شخصی و امنیتی را نیز ببینید.

نمایش بیشتر

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا