به سمت آینده: روند توسعه برنامه جهانی مراقبت های بهداشتی 2018

فناوری بیمار محور ، مراقبت های بهداشتی هوشمند ، چه در داخل و چه در خارج از دیوارهای بیمارستان ، و روش های ابتکاری و مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی کلید واژه های جدید امسال هستند! و این همان چیزی است که 2018 وعده داده است ، مجموعه ای از گرایش ها و فن آوری های جدید.

امنیت | چین

راه حل های فناوری مراقبت های بهداشتی دیجیتال واقعا مخل هستند. نحوه استفاده از این راه حل ها محدودیتی ندارد. برای درمان تشخیصی بهتر و شخصی تر مراقبت های بهداشتی ، نوآوری که به اوج خود رسیده است از داده های سخت محافظت می کند. طبق آخرین تحقیقات Deloitte ، روند مدیریت و امنیت داده های سلامت شامل محاسبات شناختی ، سوابق الکترونیکی سلامت مبتنی بر ابر و قابلیت همکاری و اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) است. امنیت سایبری و مدیریت ریسک داده ها همچنان در خط مقدم هستند ، خصوصاً اینکه بیماران با سلامتی بیشتری کنترل سلامتی خود را در دست می گیرند و خواهان دسترسی و اطمینان از داده های آنها هستند.

در اینجا نگاه مختصری به انتقال موفقیت آمیز برای فردایی بهتر وجود دارد:

1. خدمات مبتنی بر ابر برای انتظار رشد بیشتر

انتظار می رود محاسبات مبتنی بر ابر در بازار بهداشت و درمان سه برابر شود. با بیش از 3.73 میلیارد دلار هزینه بهداشت و درمان در خدمات ابری در سال گذشته ، انتظار می رود این تعداد تقریباً سه برابر شود و تا سال 2020 به 9.48 میلیارد دلار افزایش یابد. توانایی به اشتراک گذاری آسان و ایمن اطلاعات یک ظرفیت مهم است و خدمات ابری فعال کننده های خوبی برای این کار طبق این گزارش ها ، منافع اقتصادی رایانش ابری می تواند چشمگیر باشد زیرا رایانش ابری انعطاف پذیری هزینه و پتانسیل کاهش هزینه ها را فراهم می کند. از منظر عملیاتی ، سرویس های ابری مقیاس پذیری و توانایی سازگاری سریع با تقاضا را فراهم می کنند. سرویس های ابری می توانند امنیت و حریم خصوصی بهتری را برای داده های سلامت و سیستم های بهداشتی فراهم کنند.

2. بهبود تجربه بیمار از طریق telehealth و پزشکی از راه دور Telehealth با ارائه قابلیت های شگفت انگیز ، امکان نظارت بر بیمار از راه دور ، ویزیت های مجازی و سایر روش های telehealth را برای ارائه خدمات مراقبت مرتبط افزایش می دهد. طبق برآوردهای کارشناسان ، پیش بینی می شود که پزشکی از راه دور تا سال 2021 بیش از 40 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

3. اینترنت اشیا to به شدت مراقبت های بهداشتی را ناراحت می کند طبق پیش بینی های پیش بینی شده ، اینترنت اشیا در مراحل اولیه است و تا سال 2025 به اندازه 75 میلیارد دستگاه گسترش خواهد یافت. اینترنت اشیا ممکن است مدیریت بیماری را تقویت کند. این به ترتیب نتایج درمانی بهتر ، تجزیه و تحلیل دقیق تر داده ها ، بهبود تجربه بیمار و هزینه های درمان را کاهش می دهد.

4. هوش مصنوعی اینچ جلو است هوش مصنوعی ، یک موتور خودکار رشد در سلامت ، مهار قابل توجهی برای مشکلات جهانی مانند بیماری های مزمن طولانی مدت ، افزایش هزینه ها و اغلب با پیر شدن جمعیت و منابع محدود آن فراهم می کند. پیش بینی می شود رشد در بازار سلامت AI تا سال 2021 به 6.6 میلیارد دلار برسد – نرخ رشد سالانه مرکب 40 درصد. هوش مصنوعی و روبات ها در حال تعریف سلامت جدید هستند و قصد دارند راه حل های هوشمندی را برای سلامت و شواهد مبتنی بر نتیجه با تأکید بر مراقبت های پیشگیرانه مشترک ارائه دهند.

5. بلاکچین در حال انفجار محبوبیت است بلاکچین با ایجاد امنیت ، کارآیی و قابلیت همکاری بیشتر بین تبادل اطلاعات سلامت (HIE) وعده تحول حتی بیشتر را می دهد. جای تعجب نیست که فناوری بلاکچین فرصت های منحصر به فردی برای کاهش پیچیدگی ، امکان همکاری غیر قابل اعتماد و ایجاد اطلاعات ایمن و تغییرناپذیر ایجاد می کند.

خط پایین: ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیمارستانها در درجه اول باید از این روند فناوری دیجیتال بهره مند شوند تا مراقبتهای شخصی تری داشته باشند و تجربه بیمار را بهبود بخشند. تمرکز ویژه ای بر پزشکی از راه دور و توسعه برنامه MHealth این می تواند به افزایش تعاملات بین ارائه دهنده خدمات و مصرف کننده به طور یکسان کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا