به قول ریکی ریکاردو ، "ای یای یی یای یی!"

[ad_1]

آموزش | آموزشی

هفته گذشته ، 20 ایمیل دریافت کردم که می گوید فقط در مدت 43 روز می توانم تیمی متشکل از 763 عضو پرداخت کنم! من فقط در مدت 30 روز می توانم شرکت شبکه خود را با 3000 دلار در ماه رشد دهم. من فقط در مدت 13 ماه می توانم از 0.00 به 65 دلار برای هر نفر برسانم.

ای یی یا یی یای ….. تو باید با من شوخی کنی! اگر فکر می کنید این زباله است ، من یک قطعه زمین در فلوریدا دارم که می توانم به شما بفروشم! زیر آب است و نمی توانید برای زندگی در آنجا تأیید کنید ، اما سلام ، این یک ملک در فلوریدا است …..

درست زمانی که فکر کردید خارج شدن از آب ایمن است …. صندوق ورودی خود را پر از پاسخ خودکار GARBAGE می کنید! این مزخرفات MLSP (MLM Lead System Pro که به عنوان بازاریابی جاذبه نیز شناخته می شود) چیست!

این چیزی بیش از حماقت مارهای روغنی است که جهان را علیه شبکه ها ، بازاریاب های چند سطح و بازاریابی مستقیم معطوف کرده است. من اشتباه کردم که روی یک پیوند کلیک کردم و قبل از اینکه بدانم ، 20 ایمیل (پاسخ دهنده خودکار) داشتم که هر شخص متصل به MLSP برای من چه کاری انجام می دهد … فقط با 29.97 دلار می توانم هزاران دلار کسب کنم و صدها مخاطب ادعای کار من هستند ! مطمئناً ، این شبیه یک جوجه اردک … بود.

همانطور که عمیق تر می فهمم MLSP چیست ، در اینجا چیزی است که من تاکنون یاد گرفته ام:

* پس از سرمایه گذاری اولیه من 29.97 دلار ، می توانم یک شرکت وابسته دیگر را به مبلغ سی دی آموزشی 397 دلار پرداخت کنم.

پس از آن ، می توانم کتابی درباره مراقبت مغناطیسی به قیمت 37 دلار بخرم.

* پس از آن ، من باید پاسخگوی خودکار گواهی شده را با قیمت 19 دلار در ماه خریداری کنم.

* بعد از آن ، من باید فقط با 20 دلار در ماه وب سایت وابسته داشته باشم.

* بعد از پیشنهاد مقدماتی 29.97 دلاری من ، پس از آن ، برای 50 دلار اضافی در ماه هزینه آموزش بیشتر MLSP را پرداخت می کنم

بچه ها بیایید و با “بیا” متوقف شوید. همه ما باید پول در بیاوریم اما چرا با مغالطه ای که جهان از آن آگاه است ادامه می دهیم … بازاریابان شبکه شلخته هستند! چون به نظر من خیلی لاغر به نظر می آیی! روشی سالم ، حرفه ای و قابل احترام برای انجام بازاریابی شبکه ای وجود دارد که طبق کتاب جدید رابرت کیازاکی یک تجارت قرن بیست و یکم خواهد بود!

در همین حال ، با پاسخ دهندگان ربات از صندوق ورودی من خارج شوید !!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا