بودجه دقیق برای زمان ساختار کار

[ad_1]

نقشه طرح کابل ستاره

زمینه:

با آزادسازی صنعت کابل ، کابل All-Star به عنوان یک بازیگر کوچک در صنعت تلویزیون کابل ظاهر شد. این شرکت کابل کوچک ، که به طور مداوم خدمات کابلی تلویزیون ارزان قیمت را در جنوب تگزاس ارائه داده است ، از خطوط حمل و نقل و تجهیزات برای ارائه دهندگان کابل بزرگتر استفاده کرده است و به All-Star امکان ارائه خدمات عالی و ساده با قیمتی بهتر از شرکت های بزرگتر کابل ارائه می دهد. متأسفانه ، در اواسط دهه 1980 رشد شرکت متوقف شد و شرکت با ورشکستگی روبرو شد ، و All-Star به سرعت فهمید که این انقباض ناشی از:

پایه مشتری آن از نظر اقتصادی بهتر است و بنابراین گزینه های بیشتری را نسبت به All-Star می تواند ارائه دهد.

همه ستارگان به عنوان ارزان شروع شدند & # 148؛ یک شرکت.

رقبای این شرکت شروع به هدایت تلاش های فروش خود در پایگاه مشتری All-Stars می کنند.

تغییرات در بازار تلویزیون کابلی کابل All-Star را مجبور به تجدیدنظر در استراتژی خود کرده است و در تلاش برای زنده ماندن ، مدیر جدید بازاریابی All-Star و مدیر فناوری اطلاعات مجدداً نقشه استراتژی این شرکت را بازنویسی کرده اند و این به همه بقای ستاره ها کمک کرده است. اولین قدم All-Star متمرکز شدن بر افزایش حجم مشاغل بود که با عقد قرارداد با شرکت های کانال های پریمیوم برای تهیه کانال های پریمیوم که مشتریانشان خواستار آن هستند. مرحله دوم برای All-Star & # 146؛ این است که با استفاده از یک سیستم صدور صورت حساب خودکار ، هزینه های عملیاتی را کاهش دهید. سرانجام ، قدم سوم All-Star سرمایه گذاری در تجهیزات جدید ، به روزرسانی تجهیزات موجود و گسترش بخش IT آن است تا بتواند از افزودن سرویس Pay-Per-View پشتیبانی کند. با هر تغییر استراتژیک ، All-Star به سرعت بازار خود را گسترش داد و سرانجام بزرگترین ارائه دهنده تلویزیون کابلی در جنوب تگزاس شد.

تعریف پروژه

جهت جدید این شرکت ارائه خدمات Movie-on-Demand است که به مشتریان امکان می دهد برخلاف گزینه pay-per-view که فیلم ها را در مقاطع زمانی خاص در جهان پخش می کند ، فیلم ها را هر زمان که بخواهند انتخاب و نمایش دهند. پروژه فیلم براساس تقاضا ، All-Star را برای ایجاد یک راه حل فناوری اطلاعات نیاز دارد که طی شش ماه پخش شود و فراهم می کند: امکان ذخیره فیلم های دیجیتالی ، سیستم منو که به مشتریان ارائه می دهد ، امکان پیمایش و انتخاب فیلم ها براساس عنوان ، بازیگر / بازیگر یا ژانر. استفاده از جعبه کنترل آنها ، امکان انتخاب و خرید فیلم با استفاده از جعبه کنترل آنها و سیستم صورتحساب که شامل اضافه کردن 6.00 دلار برای هر هزینه فیلم برای خدمات فیلم به صورت تقاضا است ، علاوه بر این ، هیچ تخفیفی برای خریدهای فله نخواهید داشت.

اولین مرحله از مرحله معرفی ، انجام یک مطالعه امکان سنجی جامع است. این مورد برای تصمیم گیری بی طرفانه در مورد چگونگی ادامه یا عدم انجام آن مورد نیاز است و معمولاً نیازهای سطح بالای پروژه ، میان مدت مورد انتظار پروژه و جزئیات کوچکتر را تعیین می کند (Evalica، 2004). امکان سنجی باید به چهار بخش تقسیم شود:

فناوری: آیا می توان سیستم را توسعه داد

عملی: سازمان می تواند تغییر را تحمل کند

اقتصادی: هزینه ها قابل توجیه است

برنامه: این سیستم می تواند به موقع پیاده سازی شود (آلوارز ، 2004).

این پروژه همچنین با ایجاد یک ساختار تجزیه کار ، تعریف شده است که یک لیست مانند بخش و واحدهای سیستم با کارکردهای عمومی و توضیحات تعاملی است. این به تعریف مشخصات شغلی پروژه و توضیحات مفصل از ویژگی های سیستم و ادغام کمک می کند ، که برای توسعه دامنه پروژه ، برنامه ها و هزینه مورد استفاده قرار می گیرد (Evalica، 2004).

اعدام

پس از تعیین امکان سنجی پروژه ، مرحله اجرای می تواند آغاز شود. در این مرحله ، بیشتر وزارت دفاع محقق خواهد شد.

قبل از خرید سخت افزار / نرم افزار ، مشخصات سیستم مورد نیاز (SRS) تکمیل می شود تا تأیید شود که نیازهای پروژه با الزامات توسعه دهندگان مطابقت دارد (Cygnet، 2004). پس از بررسی دقیق کارمندان فناوری اطلاعات تازه تعیین شده در مرحله قبلی پروژه ، اعتقاد بر این است که کارکنان داخلی می توانند یک سیستم تجاری برای اجرای پروژه ایجاد کنند.

شما شروع به تنظیم سیستم صورتحساب و تجدید نظر در گزینه های فهرست بیننده خواهید کرد. امروزه ، این سیستم به بیننده این امکان را می دهد تا به اطلاعات صورتحساب خود دسترسی پیدا کند ، فیلم های پرداخت به ازای مشاهده و همچنین دسترسی به اینترنت را انتخاب کند. برای تهیه MOD و فاکتور مناسب ، لیست های جدیدی باید ایجاد شود. از آنجا که کنترل جدید کنونی همچنان برای ارائه جدید استفاده خواهد شد ، هزینه دستگاههای کاربر نهایی تغییر نخواهد کرد. در نتیجه ، توسعه برنامه اساسی (سیستم موجود و صورتحساب) تا روز 30 مرحله اجرا مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

خرید (9،100 دلار) از هر سه سرور (3) (1250 دلار) ، به ازای هر نرم افزار پشتیبان گیری از سرور (1500 دلار) ، و نرم افزار / فیلم های دیجیتال (450،000 دلار) در طول ماه اول (M1) با هزینه تمام شده در کل 467،350 دلار.

نصب با شروع ماه دوم پروژه ادامه دارد. این مرحله تا چهارم ماه ادامه دارد. سیستم کار و نرم افزار در هر مرحله از پروژه آزمایش می شود. توسعه برنامه و ادغام سیستم بیشترین اشتغال را به همراه خواهد داشت. پس از تکمیل حقوق مشاهده و خرید فیلم ، نصب و پیکربندی نرم افزار ، تست جامع دیگری برای اطمینان از عملکرد صحیح این نرم افزار انجام خواهد شد.

اقدامات کنترل برای تعیین پیشرفت پروژه تعیین شده است.

در ابتدا ، برنامه نویسان یک سیستم منو جدید ایجاد می کنند. سپس آنها سیستم قدیمی را با پیشنهاد جدید ادغام می کنند. این به بیننده این امکان را می دهد تا هر یک از 6.00 دلار فیلم ها را انتخاب ، انتخاب و خریداری کند.

ارتباطات بین مدیر IT و مدیر پروژه بطور روزانه ادامه می یابد. از آنجا که پروژه از مراحل مورد انتظار فراتر می رود ، مدیر پروژه مدیر بازاریابی را به روز می کند تا از هم ترازی برنامه ها اطمینان حاصل کند. این تضمین می کند که هیچ وقت از اتمام پروژه تا تبلیغات تبلیغاتی تلف نمی شود.

برقراری ارتباط

نرم افزار جدید روی سرورها نصب شده است. تست کامل سیستم انجام می شود. برای تأیید توانایی رسیدگی به حجم بالقوه استفاده ، باید یک آزمایش مناسب دنبال شود. آزمایش سیستم ساده با حجم کم به عنوان یک چراغ سبز کافی نخواهد بود & # 148؛ حرکت رو به جلو هنگامی که سیستم به طور مؤثر با آزمون بزرگ نمایی پرداخته است ، یک تحلیل و گزارش نهایی ایجاد و به مدیر و مدیر بازاریابی ارائه می شود.

منابع

pvt Cygnet-infotech. آموزشی ویبولیتین کپی رایت 2000 & # 150؛ 2004 @ Cygnet Infotech Pvt. آموزشی ویبولیتین هند

برگرفته از 18 ژانویه 2005 از شبکه جهانی وب:

[http://www.cygnet-infotech.com/pdf/projectmanagement]. PDF

Alvarez، P.M.، 2004. تجزیه و تحلیل امکان سنجی برای یک پروژه نرم افزاری. برگرفته از 19 ژانویه 2005 از [http://delta.cs.cinvestav.mx/~pmejia/softeng/1]

Boehm، B.، 1981. مدیریت پروژه. برگرفته از 19 ژانویه 2005 از [http://www.bit.umkc.edu/burris/] Rar / مدیریت پروژه /

Ivalica، 2004. برگرفته از 19 ژانویه 2005 از http://www.evalica.com/cm/about/methodology/feasibility_phase

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا