[ad_1]
یکی از نکاتی که ما در کتاب انجمن بازاریابی برف ریزه به اشتراک می گذاریم ارزش پیوند دادن به وب سایت ها و وبلاگ ها و نحوه بدست آوردن آنها است. به همین دلیل در مصاحبه اخیر از من س askedال شد با نگاهی به گذشته من این تلاش را اتلاف وقت می دانم – در واقع این امر منجر به فروش فوری یا افزایش مشتری نمی شود. من مطمئن هستم که می توانم مردم را در مورد ارزش این فعالیت زمانبر زیر سوال ببرم در صورتی که موارد دیگری وجود داشته باشد که برنامه روزانه را مجبور می کند. با این حال کار ارزشمندی است که در برنامه قرار گیرد چیزی از دست نمی رود.
ابتدا اجازه دهید توضیح دهم که ما در اینجا در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. وقتی سایتی پیوندی را به سایت دیگری منتشر می کند بک لینک است. به عنوان مثال در وبلاگ مباحث آگاهانه ما اغلب مصاحبه هایی با نویسندگان ارسال می کنیم و وب سایت آنها را برای خوانندگان به اشتراک می گذاریم که به عنوان پیوند برای شخصی که با آن مصاحبه کرده ایم تلقی می شود. (گاهی اوقات پیوندهای عقب را پیوندهای تک یا لینک های ورودی نیز می نامند.)
برای اینکه بک لینک م effectiveثر باشد باید به پیوند متصل شود – این بدان معناست که وقتی ماوس کشیده می شود روی بار کلیک می شود و کاربر خود را به سایت می برد. پیوندهای پشتیبان باید در سایت های دیگر نیز وجود داشته باشد. هر پیوندی در وب سایت شما که کاربر را به صفحه دیگری در همان وب سایت هدایت کند لینک ورودی نامیده می شود و هیچ ارتباطی با بک لینک ندارد.
هنگامی که یک کارآفرین آماده است تا کارهای خود را در اینترنت به نمایش بگذارد اولین فکر این است که چگونه می توان یک وب سایت را دنبال کرد. شرکت ها باید تصمیم بگیرند که آدرس وب سایت را بخرند از YouTube یا فیس بوک استفاده کنند یا بر استفاده از قالب وبلاگ تمرکز کنند. شاید تصمیم بگیرد از واسطه دیگری استفاده کند. از هر رسانه ای که یک شرکت استفاده می کند به فکر و هفته ها کار نیاز است تا در اولین نسخه به درستی کار کند. هر یک از این رسانه ها دارای URL منحصر به فردی هستند که می توان از آنها برای ایجاد بک لینک استفاده کرد.
هنگامی که سایت برای دسترسی عمومی در دسترس قرار گرفت صاحبان مشاغل ممکن است نظرات خود را در تماس مستقیم ارسال کرده و آن را در رسانه های اجتماعی اعلام کنند یا آنها را در امضای ایمیل خود قرار دهند اما به طور کلی – هیچ کس از آن اطلاع ندارد. همچنین هیچ موتور جستجو وجود ندارد که از برنامه های قانع کننده برای تعیین مکان قرار دادن وب سایت شما در رتبه بندی خود استفاده کند. و باور کنید شما می خواهید در آن نردبان باشید. این چنین عمل می کند: اگر شخصی با استفاده از کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما جستجو می کند می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود. با گذشت زمان وب سایت شما از نردبان بالا می رود تا در میان اولین پیشنهادات در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد نه در انتهای صفحه آخر – که ممکن است شامل آن نباشد.
نحوه جلب توجه موتورهای جستجو و باعث می شود آنها شما را به عنوان یک سایت مرتبط ببینند می تواند به روش های مختلفی از جمله بک لینک انجام شود. هدف این است که این نشانی اینترنتی را تا آنجا که امکان دارد منتشر کنید. اگرچه این رویداد زمان بر است اما صاحبان مشاغل می توانند زمان خود را صرف این پروژه کنند. در ابتدا آنها ممکن است دو ساعت در یک روز خاص از هفته فقط برای این کار برنامه ریزی کنند. با گذشت زمان آنها ممکن است فقط نیم ساعت در هفته وقت بگذارند. گاهی اوقات آنها می توانند یک هفته یا حتی دو یا حتی یک ماه دوام بیاورند. با این حال امکان بک لینک ها را نباید نادیده گرفت.
من اغلب می توانم منابعی مانند فهرست مشاغل کوچک برای منطقه خود یا مکانی برای ارسال یک بیانیه مطبوعاتی یا نمایه ای که در آن می توانم اطلاعات بیشتری را پر کنم یا به عنوان یک منبع توصیه شده در وبلاگ و در صورت احساس که همه اینها همه زمان بندی خوبی دارند برنامه من آنقدر سنگین است که نمی توانم فوراً با هیچ یک از این موارد کنار بیایم. در این مورد من فایده ای را در دفتر دارم که بتوانم آن منبع را علامت گذاری کنم. وقتی برنامه اجازه چنین رویدادی را می دهد می توانم به پرونده برگردم و احساس نکنم لحظه دیگری را از دست داده ام.
[ad_2]