[ad_1]
اتصال به اینترنت به سرعت یک ضرورت است و نه یک ضرورت. اکنون مشتریان انتظار دارند که در اکثر موارد – حتی شرکتهای کوچک – مشاغل دارای وب سایت باشند. از باغبان محلی گرفته تا نانوایی شرکت ها به سرعت متوجه می شوند که برای ادامه کار با تغییر زمان به یک وب سایت احتیاج دارند.
اگر می خواهید تجارت مشاوره بازاریابی آنلاین خود را بصورت محلی انجام دهید این خبر خوب است.
برای شروع البته شما به درک خوبی از بازاریابی نیاز دارید. وظیفه شما این است که عمدتا آموزش صاحبان مشاغل محلی در مورد تجارت آنلاین باشد. این مهم است که زودهنگام بدانید که در این زمینه معلم خواهید بود زیرا بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک اطلاعات زیادی در مورد اینترنت نمی دانند. آنها می دانند که ممکن است به یک وب سایت احتیاج داشته باشند اما دانش ممکن است در اینجا متوقف شود.
برای پیشرفت واقعی در بازار محلی خود را به عنوان یک متخصص بازاریابی آنلاین معرفی می کنید که به مشاغل کوچک کمک می کند تا حضور خود را در اینترنت توسعه دهند. در اینجا چند مرحله برای شروع کار آمده است:
بگذارید وب سایت شما برای شما صحبت کند. ابتدا وب سایتی ایجاد کنید که کلیه خدمات خود را به صورت واضح توضیح دهد. به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید و از همه مهمتر چرا شما شخص شغلی هستید. اطلاعات مربوط به خدماتی که ارائه می دهند و اهمیت آنها در وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال به مردم بگویید که چرا یک وب سایت مهم است. توضیح دهید که یک فروشگاه مجازی 24 ساعته چگونه می تواند باشد که بسیاری از افراد اکنون هنگام جستجوی مشاغل محلی برای اولین بار در اینترنت جستجو می کنند و ممکن است از طریق اینترنت مشتریان و مشتری های بیشتری را بدست آورند. تمام این اطلاعات به شما کمک می کند تا پیام مربوط به اهمیت خدمات خود را به مشتریان بالقوه برقرار کنید.
یک بروشور رایگان ایجاد کنید. نیازی به ایجاد یک بروشور براق پیچیده نیست. آنچه شما در اینجا به آن نیاز دارید یک بروشور ساده است که با اطلاعات آسان و قابل خواندن در مورد شروع یک تجارت آنلاین پر شده است. آن را در اختیار صاحبان مشاغل محلی قرار دهید تا در اوقات فراغت بتوانند همه چیز درباره راه اندازی یک تجارت به صورت آنلاین بخوانید. اطمینان حاصل کنید که کتابچه راهنما به مبتدی کامل راه یافته است و کلیه اصول اولیه از جمله فواید حضور وب و اطلاعاتی درباره چگونگی کمک به افراد در دستیابی به این امر را توضیح می دهد.
از مطالعات موردی استفاده کنید. آموزش مشتریان بالقوه همیشه در مورد بازاریابی آنلاین آسان نیست. مطالعات موردی می تواند به ایجاد یک تصویر واضح در ذهن خواننده در مورد چگونگی کمک به برخی خدمات کمک کند. اطلاعات مربوط به مشتریانی را که در گذشته به آنها کمک کرده اید شامل کنید. ممکن است بخواهید از مثال یک تاجر محلی استفاده کنید که به او در ساختن وب سایت کمک کرده و در نتیجه باعث افزایش مشتری می شود. نمونه هایی از چگونگی انجام این کار را ارائه کرده و خواننده را آسان می کند تا ببیند که چگونه می تواند به این تجارت کمک کند.
شروع یک پروژه مشاوره بازاریابی محلی محلی یک گام عالی است. هر مشاغل اطراف شما احتمالاً از خدمات شما استفاده می کند. اگر در این زمینه نقش معلم را بر عهده بگیرید پیروزی و حفظ مشتری جدید بسیار ساده تر خواهد بود.
[ad_2]