بین المللی B2B در هند!

[ad_1]

بالاخره وقت آن است که بنشینیم و متوجه هند شویم !! از نظر فرهنگی متنوع ترین در هند ، هندوستان سرعت صحنه های جهانی را شدت می بخشد. پتانسیل عظیم بازار آن با نرخ رشد سالانه 5-6 درصد قابل اندازه گیری است.

این کشور به عنوان کشوری با اهمیت استراتژیک در جنوب آسیا مشخص می شود. هند به عنوان عضو موسس GATT و در نتیجه سازمان تجارت جهانی ، با تمام اعضای سازمان تجارت جهانی ، به ویژه با ایالات متحده ، مطلوب ترین وضعیت کشور را دارد. روابط با ایالات متحده تحت دولت كلینتون در حال بهبود است و رئیس جمهور فعلی در حال توسعه آن است. آخرین سفر وی به هند موفقیت بزرگی بود و هند پیوسته روی رادار اقتصاددانان جهانی ثبت کرده است.

دارایی هند و تعیین کننده رشد توانایی آن برای انطباق سریع با روندهای جهانی است. به راحتی هر روند جدیدی را در اقتصاد جهانی جلب کنید. بعضی اوقات ، به دلیل محدودیت های زیرساختی و نظارتی ، پیشرفت ممکن است کند باشد.

یکی از زمینه هایی که شایسته ذکر ویژه است تجارت الکترونیکی یا به عبارت ساده معاملات آنلاین است. در ابتدا ، قادر به کنار آمدن با بازار هند نبود ، اما هندوستان اکنون دارای پرتفوی قوی از پورتال های B2B است که به مشاغل کوچک و متوسط ​​خدمت می کنند. این پرتال ها در ارتقاء شرکت های هندی بر روی سکوی جهانی و در نتیجه تولید درآمدهای خارجی مفید واقع شده اند.

بازار B2B چین به عنوان معاملات معاملات آنلاین برای 94 قطعه کل تجارت ، در حال رشد است. ژاپن نیز در B2B عملکرد خوبی دارد. اخیراً مشاهده شده است که بازارهای جهانی نیز به بازار هند علاقه نشان می دهند. در میان عمده پورتالهای B2B ، Globalsource.com و Alibaba.com دارای شرکت های تابعه و شرکای تجاری در هند هستند تا بتوانند نیازهای بازار هند را تأمین کنند.

یکی از تازه واردین مسابقات پورتال فعلی Allactiontrade.com است. تفاوت Allactiontrade.com با سایر پورتال های جهانی در این است که اولین جهانی نیز دارای یک دفتر شرکت بزرگ در هند است. این کشور استانداردهای بین المللی مناسبی را برای بازار هند به ارمغان آورد. از طریق رقابت شدید برای پرتال های هندی مانند IndiaMart و TradeIndia ، آنها نامی برای خوانندگان واقعی تجارت خود (مخاطب هایی که منجر به تجارت واقعی می شوند) به دست آوردند. آنها درک درستی از قوانین تجارت هند و قرار گرفتن در معرض بین المللی دارند.

وی می گوید: “ما به هندوستان گامی در جهت گسترش خدمات خود برای دستیابی به بازارهای بالقوه تبدیل کرده ایم ، با این تصور که چه چیزی می تواند باشد نه آنچه که هست”. آقای دیپاک ساهنی ، رئیس عملیات فروش و بازاریابی (هند). وی با بیان این مطلب هدف شرکت را توضیح داد: “عدم اعتماد به نفس كسب و كار بین شركت ها در هند وجود دارد. تلاش ما این است كه با ارائه تنها مشترك واقعی به اعضای خود ، اعتماد ایجاد كنیم ، ویژگی ای كه در اینجا وجود ندارد.” آنها تعداد زیادی از بازرگانان هندی را در مدت زمان کوتاهی در هند ثبت کردند.

چین یک چالش بزرگ برای هند به وجود می آورد ، و چنین شرکت هایی با درک روشنی از بازار بین المللی و همچنین الزامات تجاری هند ، در حال آماده سازی هستند تا هند را نیز به سطح بالاتری در بازار B2B هدایت کنند. می توان انتظار داشت که طی نیم دهه ، هند بر چین غلبه کند ، به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد و B2B کمک بزرگی خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا